Wij serveren koffie van vers gemalen bonenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alles beter dan die automatenkoffie!
quote:
WTF! Nee, je woont te dicht bij, ga weg! IEUW! Als ik over de snelweg pis, doe ik dat in jullie achtertuinquote:
Het heeft alleen geen ene fuck te maken met Valentijnquote:Op maandag 14 februari 2011 10:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf een aantal kaarten gestuurd naar goede vrienden die wat voor me betekend hebben afgelopen jaar. Anoniem zijn ze wel en geschreven door mijn buurvrouw zodat ze ook echt anoniem zijnMaar even een blijk van waardering geven mag best op deze commerciële dag!
Nou en?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het heeft alleen geen ene fuck te maken met Valentijn
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Senseo is toch geen koffie.. Met dat rare prutlaagje.
Dat dus..quote:
Men moet doen wat men niet laten kan, ook al is dat je vrijwillig laten nemen door de commerciequote:
Lekker eten heeft ook geen ene fuck met Kerst te makenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het heeft alleen geen ene fuck te maken met Valentijn
Ik neem aan dat het om een baan in de ICT gaat?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou dat was het solli.gesprek met de recruiter en een test (DHCP whutnouja heb t weleens ergens zien staan maar wat t is of doet
ik ben zo geen nerd
) maar toch 4 fout op de 35 en morgen gesprek met supervisor en meekijken
goedemorgenquote:
Hola gastvrije man!quote:
telefonische klantenservice bij een internetproviderquote:Op maandag 14 februari 2011 11:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het om een baan in de ICT gaat?
Spannendquote:Op maandag 14 februari 2011 11:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou dat was het solli.gesprek met de recruiter en een test (DHCP whutnouja heb t weleens ergens zien staan maar wat t is of doet
ik ben zo geen nerd
) maar toch 4 fout op de 35 en morgen gesprek met supervisor en meekijken
Ik vind het allemaal erg geitenwollie klinken, met spandoeken tegen de commerciequote:Op maandag 14 februari 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Men moet doen wat men niet laten kan, ook al is dat je vrijwillig laten nemen door de commercie
weet je hoe eng! Al die mensen verdienen ergens geld aan.. IEEEEEUW!quote:Op maandag 14 februari 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal erg geitenwollie klinken, met spandoeken tegen de commercie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |