~quote:Op maandag 14 februari 2011 11:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Carooltje: Ja ok, die ook nog we dan, mar da haal je ook niet bij iedereen..
Rip: Voo jou, of een collega?
Hij woont er inmiddels niet meer, maar destijds was ie paars in Maarsenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Aiii die moet wel opvallen tussen alle grijze muizen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
~
Voor mij!en hij had al allerlei onkarakteristieke romantische dingetjes gedaan, dus het was wel een grote verrassing
Omdat Kerst in veel mindere mate is overgenomen door de commercie. Pasen of O&N ook niet. Maar Valentijn dus wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie post hierboven. Geen enkel feest heden ten dage bestaat nog in de huidge vorm. Overal is de commercie er mee aan de haal gegaan. Dus als je daar dan zo faliekant op tegen bent... waarom dan nog wel Kerst vieren, om maar eens een vb te noemen?
Nieuwe schoenen zijn altijdquote:
Dan kan 'ie nog genoeg andere verrassingen in petto hebben voor je.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kreeg gister ' je hoeft niet hopeloos hopend bij de brievenbus te gaan zitten want ik heb je geen kaartje gestuurd'meh
En wat is traditioneel kerst vieren? Tegenwoordig is daarvan ook 80% commercie van hallmark, tuincentyra en supermarktenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De traditionele manier is aan je geheime liefde een anoniem bericht sturen. Dat vind ik niet sneu. Aan jan en alleman (en hun hond) iets sturen, is bedacht door Hallmark en Fleurop.
Nou, Air. Vertel eens, hoeveel kaartjes heb jij gekregen?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan 'ie nog genoeg andere verrassingen in petto hebben voor je.
"Hee joe, moet ik me alvast voorbereiden op een dag geen contact morgenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kreeg gister ' je hoeft niet hopeloos hopend bij de brievenbus te gaan zitten want ik heb je geen kaartje gestuurd'meh
De post komt hier 's middags pas.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
Nou, Air. Vertel eens, hoeveel kaartjes heb jij gekregen?
75 maar.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb er 76 naar je verstuurd.. hoeveel jij naar mij?
als dat zo is kan ie heel goed geheimen bewarenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan 'ie nog genoeg andere verrassingen in petto hebben voor je.
Nou dan zit je iig beter dan mijquote:
Mijn mening: Bullshit.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat Kerst in veel mindere mate is overgenomen door de commercie. Pasen of O&N ook niet. Maar Valentijn dus wel.
Zijn er plaatsen waar dat wel het geval is dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:31 schreef Wicked-Game het volgende:
Hmm zit me net te bedenken dat ze waar ik woon op maandag geen post bezorgen
Vandaag onder het mom van Valentijn, morgen onder het mom van "omdat je mijn vriendje bent"quote:Op maandag 14 februari 2011 11:29 schreef Ripley het volgende:
Het maakt het uit of het commercieel is of niet, ik vind ieder excuus om extra lief voor mijn geliefde te zijn prima. Vandaag en andere dagen
gewoon simpele enkellaarsjesquote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nieuwe schoenen zijn altijd
Wat voor heb je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ging je vroegah met pasen alleen nog maar eieren zoeken in de achtertuin van opa en oma, nu moet je brunchen en n drie gangen diner s avondsquote:Op maandag 14 februari 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn mening: Bullshit.
Pasen en Kerst net zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |