Nou dan heb ik die dusquote:Op maandag 14 februari 2011 11:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je de smaakpapillen van een baksteen hebt wel ja.
En zelf met andere dingen net zo hard bewust dan wel onbewust meedoenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
weet je hoe eng! Al die mensen verdienen ergens geld aan.. IEEEEEUW!
Neuh had het meer over mezelf ... daar ken Maarssen nog een puntje aan zuigenquote:Op maandag 14 februari 2011 11:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zover Maarssen gezellig is....
Maar dat heeft een veel oudere traditie die ook echt uit traditie stamt. Het enige traditiegedeelte wat verzonnen is door de commercie is de kerstman. En daar doe ik dus ook niet aan mee. De kerstboom en samen een grote maaltijd stammen allebei af van een tijd voor de kerk waar we in de winterse dagen warmte bij elkaar zochten.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker eten heeft ook geen ene fuck met Kerst te maken
Evenals de kerstboom trouwens.
Ik ken ook iemand uit Maarssen. Met paars haarquote:Op maandag 14 februari 2011 11:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zover Maarssen gezellig is....
Broekie of Dorp?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neuh had het meer over mezelf ... daar ken Maarssen nog een puntje aan zuigen
Het is niet het pushen, het is het ronduit verzinnen van het hele gebeuren wat me tegenstaat. Zonder hallmark en fleurop bestond Valentijnsdag in zijn huidige vorm niet eens.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zelf met andere dingen net zo hard bewust dan wel onbewust meedoen
Ik stuur geen valentijnskaarten omdat de commercie dat wil van me hoorIk zou er sturen (dit jaar geen gedaan) omdat ik er zelf achtersta. Niet omdat het moet van Hallmark of omdat ze me pushen.
Aiii die moet wel opvallen tussen alle grijze muizen.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand uit Maarssen. Met paars haar
Broekiequote:
Een knuffelquote:Op maandag 14 februari 2011 11:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Koffie en gezelligheid, what more could one want?
Dat is niet waar want Valentijn stamt uit 496 N Chr. Dus wel net iets jonger dan Kerst, maar nog steeds een hele oude traditiequote:Op maandag 14 februari 2011 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat heeft een veel oudere traditie die ook echt uit traditie stamt. Het enige traditiegedeelte wat verzonnen is door de commercie is de kerstman. En daar doe ik dus ook niet aan mee. De kerstboom en samen een grote maaltijd stammen allebei af van een tijd voor de kerk waar we in de winterse dagen warmte bij elkaar zochten.
Valentijnsdag is daarintegen voor 80% bij elkaar verzonnen om meer producten te verkopen.
heb er 76 naar je verstuurd.. hoeveel jij naar mij?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:24 schreef Q. het volgende:
Ik verwacht vandaag een uitpuilende brievenbus. Komt u maar met die kaartjes.
anoniem, geheime liefde, dat stamt uit 1300. Op dit moment maar een heel klein gedeelte van de huidige vorm van Valantijnsdag.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is niet waar want Valentijn stamt uit 496 N Chr. Dus wel net iets jonger dan Kerst, maar nog steeds een hele oude traditieEn dat het is om de romantische liefde te vieren is ook al uit 1300 ergens.
En zonder coca cola was Kerst er niet in zijn huidige vorm, en toch vier je het wel zeg je... maar dan zonder de kerstman.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is niet het pushen, het is het ronduit verzinnen van het hele gebeuren wat me tegenstaat. Zonder hallmark en fleurop bestond Valentijnsdag in zijn huidige vorm niet eens.
Zie post hierboven. Geen enkel feest heden ten dage bestaat nog in de huidge vorm. Overal is de commercie er mee aan de haal gegaan. Dus als je daar dan zo faliekant op tegen bent... waarom dan nog wel Kerst vieren, om maar eens een vb te noemen?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
anoniem, geheime liefde, dat stamt uit 1300. Op dit moment maar een heel klein gedeelte van de huidige vorm van Valantijnsdag.
Nee inderdaad die zijn maar van een paar mensen speciaalquote:Op maandag 14 februari 2011 11:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Carooltje: Ja ok, die ook nog we dan, mar da haal je ook niet bij iedereen..
Rip: Voo jou, of een collega?
De traditionele manier is aan je geheime liefde een anoniem bericht sturen. Dat vind ik niet sneu. Aan jan en alleman (en hun hond) iets sturen, is bedacht door Hallmark en Fleurop.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zonder coca cola was Kerst er niet in zijn huidige vorm, en toch vir je het wel zeg je... maar dan zonder de kerstman.
Nou, valentijn zondat dat je iedereen maar een kaartje stuur bestaat ook al eeuwen, en echt ook zonder Hallmark en Fleurop... maar dan is het ineens sneu om het toch te vieren op de traditionele manier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |