Ik was steeds in de veronderstelling dat ze al voor Harrie had gekozen en de rest er voor de vorm bij zatquote:Op zondag 13 februari 2011 21:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mij niet, ik had zelfs haar uitleg ook goed geraden. Harrie zag ze altijd al als vriend.
Daarom zeg ik er ook bij "leuke"quote:Op zondag 13 februari 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet alles draait om het uiterlijk...
Volgens mij denkt Frank daar anders over... hij kiest voor Anita, en ook nog ondanks de studievooruitzichten...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef Hexagon het volgende:
Wat heeft die Frank verkeerd gekozen zeg
Had hij zo'n knappe leuke vrouw kunnen kiezen..
Ze heeft idd al lang gekozen, namelijk: voor niemand. Met Adriaan gaat ze op reis om te kijken of het dan nog wat wordt, maar niet omdat ze iets voor hem voelt.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Hexagon het volgende:
Ik was steeds in de veronderstelling dat ze al voor Harrie had gekozen en de rest er voor de vorm bij zat
Idd, als hij toch voor Judith had gekozen, had ik me als Judith zijnde niet uberrelaxed gevoeld, je bent gekozen omdat Anita nog 4 jaar wou studeren...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef elkravo het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Frank daar anders over... hij kiest voor Anita, en ook nog ondanks de studievooruitzichten...
Zo zijn ze.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vond het behoorlijk ongemanier van femke en haar familie om gewoon fries te praten.
Vond ik ook... vond het onbeleefd..quote:Op zondag 13 februari 2011 21:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vond het behoorlijk ongemanier van femke en haar familie om gewoon fries te praten.
Hij begreept het misschien een beetje maar is niet zijn moederstaal.
Limburgers en Friezen zijn dan ook over het algemeen het meest onbeschaafde volk in Nederland.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:56 schreef utrecht1970 het volgende:
ik kan niet wachtenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:32 schreef Deckard het volgende:
Over Femke ga ik overigens morgen wel een tirade doen. Nu zag je dat soort (met bijna dezelfde soorten ) in haar eigen omgeving. Eigenlijk hoef ik weinig te zeggen over hoe ze is. Maar voor jullie maak ik dan wel even een uitzondering.
Hoeveel lieten ze van het hele etentje zien? 2 minuten ofzo? Echt, het was de eerste ontmoeting. Alsof alles dan meteen 'volgens de regels' moet verlopenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Het is gewoon heel raar om Nederlands te praten met mensen waar je van nature geen Nederlands mee praat. Als Gijs zegt, 'ik versta het prima, geen probleem,' waarom dan zo moeilijk doen? Ze praten met hem heus wel Nederlands.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:04 schreef Hexagon het volgende:
Vaak doen Limburgers en Friezen dat niet eens expres. Het gebeurt blijkbaar zonder erbij na te denken.
Je hoeft toch niet te trouwen om een relatie met iemand te hebben?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef Blossom86 het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/videos/2010/video2010.aspx?id=275899
Ksenia wil niet met Marcel trouwen zegt ze. Om welke andere reden zou je dan in godsnaam bij die vent in huis willen zijn?!
Er zijn wel meer dingen raarquote:Op zondag 13 februari 2011 22:10 schreef alors het volgende:
[..]
Het is gewoon heel raar om Nederlands te praten met mensen waar je van nature geen Nederlands mee praat.
Het gaat haar dan niet om het geld. Maar waar dan wel om?? Het straalt eraf dat ze hem niet aantrekkelijk vindt.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te trouwen om een relatie met iemand te hebben?
Hoeveel dagen zijn dat nou geweest, dat ze daar op de boerderij zijn geweest, 3?quote:Op zondag 13 februari 2011 22:14 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Het gaat haar dan niet om het geld. Maar waar dan wel om?? Het straalt eraf dat ze hem niet aantrekkelijk vindt.
Juist datquote:Op zondag 13 februari 2011 22:17 schreef alors het volgende:
Wat als gezegd is, voor ons lijkt het of ze weken op die boerderij hebben gezeten, in werkelijkheid in het 3 dagen ofzo. En niet iedereen wordt op slag verliefd. Kan me best voorstellen dat Ksenia nog niet hoteldebotel van hem is. Ze heeft wel honderd keer gezegd dat het bij haar niet zo snel gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |