Oeh, knappe vent was dat, helaas homo.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
Boer Peter uit Zweden komt weer bij Ivo
Gek, ik vind Femke en Gijsbert JUIST bij elkaar passen. Vullen elkaar prima aan.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef sheotah het volgende:
Echt hoor, Gijsje en Femke passen voor geen meter bij elkaar!![]()
Toch nog een verrassende keuze van Annemarie, alhoewel die preview niet veel hoop geeft (maar dat is vast weer een montage-geval). Ben toch verrast dat ze buiten haar 'straatje' durft te kijken.
Richard en Annemieke hebben een hoop lol, ik moest echt wel lachen![]()
Och, die arme Judith, ze nam het zo goed op. Ze is echt hartstikke lief
hij was echt mooiquote:Op zondag 13 februari 2011 21:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Oeh, knappe vent was dat, helaas homo.
LOLquote:Op zondag 13 februari 2011 20:31 schreef Cee het volgende:
Ah, zien we eindelijk het huis waar Deckard 2 maanden tegen zijn wil in gegijzeld is.
Blijf uit dit topic dan. Dit topic is niets anders dan roddelen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:22 schreef alors het volgende:
[..]
Nou roddels over Anita en Frank en Gijsbert en Femke bleken wel waar, ook vorig jaar over Wietse en Neeltje klopten ze. Wat is er nou zo'n moeite aan om het even in spoilers te pleuren? twee muisklikken.
oud viel toch wel mee?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij was echt mooihelaas homo en oud
Toch denk ik nog steeds dat we bij de reünie-aflevering volgend jaar Harrie en Adriaan samen verliefd op de bank zien zitten.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef Hippos het volgende:
Handige Harrie vond ik wel zielig, totaal onverwacht en hij past volgensmij beter bij werk-Annemarie-werk. Leuke gozer, humor maar verdient beter.
Femke en Gijsbert passen juist heel goed bij elkaar. Ksenia wil duidelijk niet. Anita was opeens een stuk leuker en spontaner in Utrecht.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef sheotah het volgende:
Echt hoor, Gijsje en Femke passen voor geen meter bij elkaar!![]()
Toch nog een verrassende keuze van Annemarie, alhoewel die preview niet veel hoop geeft (maar dat is vast weer een montage-geval). Ben toch verrast dat ze buiten haar 'straatje' durft te kijken.
Richard en Annemieke hebben een hoop lol, ik moest echt wel lachen![]()
Och, die arme Judith, ze nam het zo goed op. Ze is echt hartstikke lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, doe geen moeite hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 21:32 schreef Deckard het volgende:
Over Femke ga ik overigens morgen wel een tirade doen. Nu zag je dat soort (met bijna dezelfde soorten ) in haar eigen omgeving. Eigenlijk hoef ik weinig te zeggen over hoe ze is. Maar voor jullie maak ik dan wel even een uitzondering.
en grote kast met allemaal lege mandjes.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:31 schreef Injetta het volgende:
Dat wordt helemaal niks tussen Gijsbert en Femke.. Ze doet nu al zo denigrerend naar hem toe.. Hij ontdekt volgens mij nu pas wat een vreselijke controllfreak ze is en gefixeerd op orde en netheid.
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:31 schreef Devz het volgende:Zal ik dan maar mn mond houden over boer richard waar een vriendin van mij 500 koeien bloed heeft getapt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same herequote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef Hexagon het volgende:
Wat heeft die Frank verkeerd gekozen zeg
Had hij zo'n knappe leuke vrouw kunnen kiezen..
Btw die keuze van Annemarie verbaasde me
Mij niet, ik had zelfs haar uitleg ook goed geraden. Harrie zag ze altijd al als vriend.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef Hexagon het volgende:
Btw die keuze van Annemarie verbaasde me
Niet alles draait om het uiterlijk...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef Hexagon het volgende:
Wat heeft die Frank verkeerd gekozen zeg
Had hij zo'n knappe leuke vrouw kunnen kiezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |