abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 februari 2011 @ 21:25:21 #126
202348 Susi
Temple of Love
pi_92738534
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
Boer Peter uit Zweden komt weer bij Ivo O-)
Oeh, knappe vent was dat, helaas homo.
  zondag 13 februari 2011 @ 21:25:59 #127
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92738594
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef sheotah het volgende:
Echt hoor, Gijsje en Femke passen voor geen meter bij elkaar! _O-

Toch nog een verrassende keuze van Annemarie, alhoewel die preview niet veel hoop geeft (maar dat is vast weer een montage-geval). Ben toch verrast dat ze buiten haar 'straatje' durft te kijken.

Richard en Annemieke hebben een hoop lol, ik moest echt wel lachen :D

Och, die arme Judith, ze nam het zo goed op. Ze is echt hartstikke lief O+
Gek, ik vind Femke en Gijsbert JUIST bij elkaar passen. Vullen elkaar prima aan.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_92738599
@marcel : Iemand "graag zien"... mooie uitdrukking...

Marcel heeft het goed te pakken... en waarom niet... Ksenia pas goed bij 'm.
pi_92738601
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:25 schreef Susi het volgende:

[..]

Oeh, knappe vent was dat, helaas homo.
hij was echt mooi :9~ helaas homo en oud
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_92738633
Die ksenia is best een leuke vrouw, maar erg terughoudend naar Marcel toe. Ben benieuwd of dat gaat werken, lijkt nu meer een verstands-relatie te worden ofzo. Het moet omdat het moet, ben heel benieuwd. Moet ook even de tijd krijgen. Maar bonuspunten dat Marcel nog een goed woordje Pools kan (ervaringen uit het verleden zijn soms best handig)
pi_92738766
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:31 schreef Cee het volgende:
Ah, zien we eindelijk het huis waar Deckard 2 maanden tegen zijn wil in gegijzeld is.
LOL :D
pi_92738787
Handige Harrie vond ik wel zielig, totaal onverwacht en hij past volgensmij beter bij werk-Annemarie-werk. Leuke gozer, humor maar verdient beter.
pi_92738926
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:22 schreef alors het volgende:

[..]

Nou roddels over Anita en Frank en Gijsbert en Femke bleken wel waar, ook vorig jaar over Wietse en Neeltje klopten ze. Wat is er nou zo'n moeite aan om het even in spoilers te pleuren? twee muisklikken.
Blijf uit dit topic dan. Dit topic is niets anders dan roddelen. :')
Als het feiten zijn wil ik het best wel onder spoilers zetten. En dat die beach roddelt hoef ik verder niet duidelijk te maken. Dat wordt gewoon niet onder spoilers gezet.
pi_92739012
Mensen zitten weken bzv te kijken, maar snappen blijkbaar niet dat de logeerpartij slechts een paar dagen was... om dan helemaal verliefd te gaan worden, of zoals Ksenia ietwat met verstand in je hoofd te blijven nadenken... da's helemaal niet raar.
Niet iedereen is binnen een seconde helemaal hoteldebotel... er zijn ook mensen die wat langer doen over verliefdheid...
  zondag 13 februari 2011 @ 21:30:32 #135
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_92739016
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:26 schreef roos85 het volgende:

[..]

hij was echt mooi :9~ helaas homo en oud
oud viel toch wel mee?
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  zondag 13 februari 2011 @ 21:30:59 #136
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_92739058
quote:
7s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef Hippos het volgende:
Handige Harrie vond ik wel zielig, totaal onverwacht en hij past volgensmij beter bij werk-Annemarie-werk. Leuke gozer, humor maar verdient beter.
Toch denk ik nog steeds dat we bij de reünie-aflevering volgend jaar Harrie en Adriaan samen verliefd op de bank zien zitten.
pi_92739067
die zus van Femke was ook best okey, ofniet? :P
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_92739080
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef sheotah het volgende:
Echt hoor, Gijsje en Femke passen voor geen meter bij elkaar! _O-

Toch nog een verrassende keuze van Annemarie, alhoewel die preview niet veel hoop geeft (maar dat is vast weer een montage-geval). Ben toch verrast dat ze buiten haar 'straatje' durft te kijken.

Richard en Annemieke hebben een hoop lol, ik moest echt wel lachen :D

Och, die arme Judith, ze nam het zo goed op. Ze is echt hartstikke lief O+
Femke en Gijsbert passen juist heel goed bij elkaar. Ksenia wil duidelijk niet. Anita was opeens een stuk leuker en spontaner in Utrecht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92739134
Dat wordt helemaal niks tussen Gijsbert en Femke.. Ze doet nu al zo denigrerend naar hem toe.. Hij ontdekt volgens mij nu pas wat een vreselijke controllfreak ze is en gefixeerd op orde en netheid.

Annemarie en Adriaan.... echt knallen wordt dat ook niet, maar dat willen ze ook allebei niet.
Gewoon samen werken op die boerderij en verder geen raar romantisch en passievol gedoe.

Die Annemieke en Richard lijkt me ook niet een goed koppel. Hij is stront en stront eigenwijs en daarbij een rare creep. Dat gaat haar helemaal op haar zenuwen werken.

Ik denk dat Ksenia toch wel valt voor het scheve hoofd en geslijm.
En Anita en Frank gaat ook werken.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_92739198
Over Femke ga ik overigens morgen wel een tirade doen. Nu zag je dat soort (met bijna dezelfde soorten ) in haar eigen omgeving. Eigenlijk hoef ik weinig te zeggen over hoe ze is. Maar voor jullie maak ik dan wel even een uitzondering.
pi_92739238
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:32 schreef Deckard het volgende:
Over Femke ga ik overigens morgen wel een tirade doen. Nu zag je dat soort (met bijna dezelfde soorten ) in haar eigen omgeving. Eigenlijk hoef ik weinig te zeggen over hoe ze is. Maar voor jullie maak ik dan wel even een uitzondering.
Oh, doe geen moeite hoor :)
pi_92739418
Weten we ook wanneer de foto is genomen voor op de site. Volgensmij had Femke dezelfde outfit aan als op de site :P
Ze maakte ook een vreemde opmerking over hoe het huis van Gijsbende er over een jaar of 10 eruit zou zien...hmmm
Op zich een leuke meid, maar of het echt iets gaat worden...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 februari 2011 @ 21:35:21 #143
862 Arcee
Look closer
pi_92739443
Ik vind de geiten van Frank leuk. *O*

Ksenia is leuker dan ik eerst dacht. Dat denk ik al een paar weken, trouwens. :s)

Annemieke is erg aantrekkelijk. :s)

Marcel ging goed om met keuze maken en afscheid nemen. ^O^

Frank en Anita wordt misschien toch wel wat. :s)

Annemarie kiest Adriaan om de keuze uit te stellen en het wordt uiteindelijk niks, zoals al weken duidelijk is. Het "we kunnen nog 1 keer bellen" duidt daar ook al sterk op.:')

[ Bericht 9% gewijzigd door Arcee op 13-02-2011 21:41:15 ]
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_92739534
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:31 schreef Injetta het volgende:
Dat wordt helemaal niks tussen Gijsbert en Femke.. Ze doet nu al zo denigrerend naar hem toe.. Hij ontdekt volgens mij nu pas wat een vreselijke controllfreak ze is en gefixeerd op orde en netheid.

en grote kast met allemaal lege mandjes. :? Want anders wordt het zo rommelig _O-
  zondag 13 februari 2011 @ 21:37:52 #145
202348 Susi
Temple of Love
pi_92739695
http://www.telegraaf.nl/p(...)st_voor_Anita__.html

Sjonge-jonge-jonge. Foto erbij van Gijsbert met José en Femke. Ook wel een losse van Anita, maar hoe dom weer.
pi_92739701
quote:
Op zondag 13 februari 2011 21:31 schreef Devz het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik dan maar mn mond houden over boer richard waar een vriendin van mij 500 koeien bloed heeft getapt? ;)
  zondag 13 februari 2011 @ 21:38:06 #147
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_92739723
Wat heeft die Frank verkeerd gekozen zeg

Had hij zo'n knappe leuke vrouw kunnen kiezen..

Btw die keuze van Annemarie verbaasde me
pi_92739898
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef Hexagon het volgende:

Same here
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 februari 2011 @ 21:40:39 #149
862 Arcee
Look closer
pi_92739974
quote:
Mij niet, ik had zelfs haar uitleg ook goed geraden. Harrie zag ze altijd al als vriend.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_92740212
quote:

Niet alles draait om het uiterlijk...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')