abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 februari 2011 @ 20:56:05 #76
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92736048
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aha, een topic over de tsunami van islamisering die Europa overspoelt met als toevoeging dat het allemaal de schuld is van links. Want zelfs al regeert rechts, dan is het nog de schuld van links. Een uitgekauwde discussie, ZW. Bovendien is Martin Bosma je al voorgegaan.
Ah joh, eindigde met een ban. Zijn we van dat gezeik ook weer even af.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 13 februari 2011 @ 20:57:10 #77
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92736134
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:55 schreef Zienswijze het volgende:
Het is geen non-discussie. Deze discussie is een voorloper op het ware festijn: mijn bijdrage dat links de hoofdverantwoordelijke is voor de gehele integratieramp in Nederland en Europa. Ik kom uit een succesvolle etnische minderheid die probleemloos in NL leeft (in de VS worden wij zelfs modelimmigranten genoemd) en ik ben het spuugzat dat etnische minderheden die probleemloos leven ook de dupe zijn van de onmacht om het hele integratie- en immigratiegedoe aan de pakken. Hiervan zijn Chinezen bijvoorbeeld ook het slachtoffer en zij zijn ook niet bepaald blij.
Begin eens met dat topic dan. Zo'n verlichte geest, die hebben wij graag in ons midden.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_92736277
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:55 schreef Zienswijze het volgende:
Het is geen non-discussie. Deze discussie is een voorloper op het ware festijn: mijn bijdrage dat links de hoofdverantwoordelijke is voor de gehele integratieramp in Nederland en Europa. Ik kom uit een succesvolle etnische minderheid die probleemloos in NL leeft (in de VS worden wij zelfs modelimmigranten genoemd) en ik ben het spuugzat dat etnische minderheden die probleemloos leven ook de dupe zijn van de onmacht om het hele integratie- en immigratiegedoe aan de pakken. Hiervan zijn Chinezen bijvoorbeeld ook het slachtoffer en zij zijn ook niet bepaald blij.
Op welke wijze ondervinden Chinezen last van de integratieproblematiek?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92736449
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:57 schreef eriksd het volgende:

[..]

Begin eens met dat topic dan. Zo'n verlichte geest, die hebben wij graag in ons midden.
Zeer zeker. Dat zal ik de komende tijd posten. Ik denk dat ik zeker een verlichting kan brengen, omdat ik uit een multireligieus en multicultureel land komt (9 verschillende godsdiensten aanwezig) en ik merk dat Europa zeer veel moeite heeft om verschillende religies en culturen op dit continent te reguleren. Ik zal met adviezen komen en de knelpunten aankaarten.

Europa heeft geen ervaring met multiculturaliteit (zie de geschiedenis) en is derhalve onmachtig om deze zaak te reguleren. Ook mist het algemene kennis over de islam*, wat de integratieproblematiek alleen maar vertraagt en verslechtert.

* Los van het feit of de islam danwel goed of slecht zou zijn.
pi_92736643
Zo blijkt maar weer, ook hoogopgeleide mensen kunnen dom zijn.

En voor de slimmerds onder ons, nee daar bedoel ik niet de VVD'ers mee.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92737140
quote:
5s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Op welke wijze ondervinden Chinezen last van de integratieproblematiek?
O.a.:

- Vele berovingen van Antilianen en Marokkanen
- Last van het slechte imago van allochtonen (wat komt doordat de 4 grootste etnische minderheden er een puinhoop van maken, waardoor immigranten in het algemeen er ook op worden aangekeken)
- Chinezen zitten relatief weinig in de uitkering, werken veel, dragen relatief veel belasting af tov andere etnische groepen. En o.a. met hun zuurverdiende geld wordt dus het gehele integratiecircus gefinancieerd, dit terwijl Chinezen zich op eigen kracht in Nederland hebben opgewerkt. Oftewel, gelegaliseerde diefstal. Groepen hoogopgeleide autochtonen hebben hier overigens ook last van.
- Slechte scholen in de grote steden, doordat er relatief veel zwarte scholen aanwezig zijn. Chinezen zijn van oudsher goed aanwezig in het hoger onderwijs, maar een Chinees kind loopt op de basisschool vertraging op in kennis en ontwikkeling door de slechte scholen in de grote steden.
- Door de mislukte integratie heeft Nederland in de afgelopen jaren minder welvaart geboekt. Hoe welvarender Europa is, hoe harder China kan groeien, omdat zij veel exporteren. China loopt dus vertraging op doordat er niet kundig met geld - door links - in Nederland en Europa omgegaan wordt.

En de grote klapper:
- Verziekte sfeer in NL door de spanningen autochtoon-allochtoon.
pi_92737318
Maar goed, voor de 3e keer alweer, geen enkele linkse kan dus mijn bewering weerleggen?

"Sociaal-economische linkse partijen trekken procentueel meer laagopgeleide kiezers aan"
pi_92737410
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:11 schreef Zienswijze het volgende:
Maar goed, voor de 3e keer alweer, geen enkele linkse kan dus mijn bewering weerleggen?

"Sociaal-economische linkse partijen trekken procentueel meer laagopgeleide kiezers aan"
Dat is nogal moeilijk te weerleggen, en ook nogal voor de hand liggend, aangezien mensen van nature wat meer neigen richting eigenbelang. Eigenlijk de discussie niet waard bijna. ;)
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92737655
quote:
3s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat is nogal moeilijk te weerleggen, en ook nogal voor de hand liggend, aangezien mensen van nature wat meer neigen richting eigenbelang. Eigenlijk de discussie niet waard bijna. ;)
Ja precies. Maar jij bent uiteraard ook op de hoogte dat nogal wat linksen hun eigen dogma's hebben en in hun eigen - verzonnen - wereldje leven. Daardoor ben ik al 3 uur bezig om met feiten - rapporten en onderzoeken - aan te tonen dat mijn stelling juist is. Tot nu toe heeft geen enkele linkse dit kundig met argumenten kunnen weerleggen; integendeel, men trolt en haalt non-issues erbij.

Een blamage voor links op deze zondagavond. Ze hebben ook al Cohen in hun gelederen, dat draagt ook niet bij aan links zelfvertrouwen.
pi_92737792
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:11 schreef Zienswijze het volgende:

Tja als we het niet eerst eens worden over de definities heeft het allemaal weinig nut wat je roept.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92737805
Hoogopgeleide mensen verdienen meer en kunnen zichzelf beter redden en mensen zijn nou eenmaal gulzig dus stemmen die mensen rechts. Ondertussen weten ze dondersgoed dat dat niet werkt.
pi_92737990
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Een blamage voor links op deze zondagavond. Ze hebben ook al Cohen in hun gelederen, dat draagt ook niet bij aan links zelfvertrouwen.
Nouja, indirect noem je ze ook dom dus ik zou er ook niet toestemmend naar knikken als ik hun was, maar ze weten waarschijnlijk wel beter hoor. Je windt jezelf een beetje teveel op wellicht. ;)
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_92738038
quote:
7s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja als we het niet eerst eens worden over de definities heeft het allemaal weinig nut wat je roept.
Ja nou wordt het helemaal te bont. De afgelopen 3 uur is vrijwel de gehele garde van links tegen mij tekeer gegaan. De discussie is nu zo'n beetje afgelopen (links laat niets meer van zich horen) en dan kom jij achteraf over definities zeuren.
pi_92738208
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nouja, indirect noem je ze ook dom dus ik zou er ook niet toestemmend naar knikken als ik hun was, maar ze weten waarschijnlijk wel beter hoor. Je windt jezelf een beetje teveel op wellicht. ;)
Ja wellicht dat ik me er teveel over opwindt. Maar ik kan niet tegen hun dogma's, die in de praktijk niet werken. Ik ben voor een vooruitstrevend en welvarend Nederland, links ondermijnt deze en brengt het hele land naar de afgrond. Zonder links zou Nederland er veel welvarender en vooruitstrevender voorstaan.

Ik ageer zo tegen links omdat ik zie dat het fout gaat.
pi_92738229
quote:
6s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ja nou wordt het helemaal te bont. De afgelopen 3 uur is vrijwel de gehele garde van links tegen mij tekeer gegaan. De discussie is nu zo'n beetje afgelopen (links laat niets meer van zich horen) en dan kom jij achteraf over definities zeuren.
De discussie ging voor een groot deel over de definities. En daarin bleek jij op een gegeven moment helemaal alleen te staan. Ja dan houdt het een keer op natuurlijk met de moeite die we daarin blijven steken.
pi_92738347
quote:
7s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:21 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ja wellicht dat ik me er teveel over opwindt. Maar ik kan niet tegen hun dogma's, die in de praktijk niet werken. Ik ben voor een vooruitstrevend en welvarend Nederland, links ondermijnt deze en brengt het hele land naar de afgrond. Zonder links zou Nederland er veel welvarender en vooruitstrevender voorstaan.

Je komt zo wel erg over als een Don Quichot.
pi_92738391
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

De discussie ging voor een groot deel over de definities. En daarin bleek jij op een gegeven moment helemaal alleen te staan. Ja dan houdt het een keer op natuurlijk met de moeite die we daarin blijven steken.
Kom maar op met definities dan. De overige 4 tegenstanders van mij hadden het daar niet over.

Overigens staat mijn stelling op p.1 er nog steeds; nog steeds niemand die hem weerlegt.
  zondag 13 februari 2011 @ 21:24:28 #93
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_92738458
quote:
7s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:21 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Links is toch helemaal niet aan de macht?
O)))
pi_92738509
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:23 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Kom maar op met definities dan. De overige 4 tegenstanders van mij hadden het daar niet over.

Overigens staat mijn stelling op p.1 er nog steeds; nog steeds niemand die hem weerlegt.
Ondermeer over de PVV. Jij categoriseert dat als een linkse partij. Daar is verder niemand het hier mee eens.
Daarnaast heb je in je hele verhaal ter onderbouwing de 21e eeuw niet meegenomen. Dat helpt ook niet.
pi_92738727
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ondermeer over de PVV. Jij categoriseert dat als een linkse partij. Daar is verder niemand het hier mee eens.
We hebben het over laag/hoogopgeleide kiezers icm de verzorgingsstaat. Nogal logisch dat ik naar de sociaal-economische kant van partijen kijk. Op basis van sociaal-economische plannen wijs ik de PVV aan de linkerflank toe, wat ook feitelijk juist is.

quote:
Daarnaast heb je in je hele verhaal ter onderbouwing de 21e eeuw niet meegenomen. Dat helpt ook niet.
Remlof poneerde het Kiezersrapport 2010. Dus die gaat niet meer op. Overigens onderschrijven de feiten uit dat kiezersrapport mijn bewering.
  zondag 13 februari 2011 @ 21:27:26 #96
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92738728
Zienswijze, PVV is niet links. Wilders vind zichzelf ook 'rechts'. Behalve dat links/rechts zeer brede begrippen zijn heb je niet hard kunnen maken waarom de PVV 'links' is. PVV komt voort uit de VVD en is nog steeds erg gericht op de VVD.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_92738825
@ Zeeland: We hebben het over sociaal-economische kenmerken...
  zondag 13 februari 2011 @ 21:29:03 #98
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92738885
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:23 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

_O- Je bent gewoon een beetje hardleers en creatief met statistiek. De discussie met jou aangaan is zinloos, je bent te overtuigd van je eigen gelijk.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_92738898
Dit topic komt overigens uit een andere context in het PvdA-topic. Een moderator heeft er een appart topic van gemaakt, wellicht dat je het daarom niet snapt..
pi_92738978
Elke linkse beweert dat ik creatief met statistiek om zou gaan. BEWIJS het dan. Kom dan met ARGUMENTEN. Weerleeg m'n verhaal maar.

Het is alleen maar brullen, maar niet met argumenten en onderbouwingen komen,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')