abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92734684
quote:
3s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
Ik denk trouwens dat de VVD bij de volgende verkiezingen een hoop hoogopgeleide stemmers gaat verliezen.

Is het trouwens geen idee om dit topic te hernoemen naar "Is de PVV economisch links en zijn haar stemmers laag opgeleid?" ofzo en een schoon PvdA topic te openen? :')
Strak plan!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92734731
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:37 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat klopt. En procentueel gezien stemmen laagopgeleiden links en hoogopgeleiden links, wat blijkt uit dat Kiesrapport 2010. Dit onderschrijft mijn bewering en daarme ben ik dus de grote winnaar van deze discussieavond waarin ik in mijn 1tje tegen 4 mensen (waaronder 3 linksen) heb ik gestreden.. ;)
Helaas jongen.
pi_92734753
quote:

[..]

Dat klopt. En procentueel gezien stemmen laagopgeleiden links en hoogopgeleiden links, wat blijkt uit dat Kiesrapport 2010. Dit onderschrijft mijn bewering en daarme ben ik dus de grote winnaar van deze discussieavond waarin ik in mijn 1tje tegen 4 mensen (waaronder 3 linksen) heb ik gestreden.. ;)
Correctie : hoogopgeleid stemmen procentueel gezien rechts. (natuurlijk)
pi_92734764
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef eriksd het volgende:
Ik zie dat het hier niet echt lekker loopt voor het rechtse kamp hé :P
Nee als jullie het al niet eens zijn, wie dan wel?
pi_92734807
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zelfs die stelling kan je niet echt hard maken.
pi_92734842
quote:

[..]

En toch stemmen er in absolute zin meer hoogopgeleiden links. Oke, en nu?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92734930
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

je doet een bewering over de absolute getallen, blijkt er compleet naast te zitten en begint dan over de relatieve aantallen _O-.
Leer lezen. Koos doet een bewering over absolute getallen. Ik vraag alleen of het waar is en vraag om onderbouwing. Ik heb het niet ontkent - in absolute aantallen.

quote:
Overigens staat je stelling uit het vorige topic nog net zo wankel als het toen al deed. Je houdt de hele 21e eeuw die politiek tot nu toe erg roerig was buiten beschouwing en je indeling van de PVV als links is op zijn minst discutabel...
Nee hoor. Mijn bewering dat linkse partijen procentueel gezien meer laagopgeleiden aantrekt staat nog steeds vast. Geen enkele linkse en D66'er die deze bewering onderuit heeft gehaald (en we zijn al iets van 2 uur bezig met discussieren). Jullie met z'n 4'en tegen ik in mijn uppie.
pi_92735022
Wat een non discussie ook. Wat maakt het nou uit of er hoog opgeleiden of met name zwakke broeders voor een partij stemmen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 13 februari 2011 @ 20:43:04 #59
104871 remlof
Europees federalist
pi_92735072
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat is dan bij dezen de nieuwe TT. Met een vraagteken erbij.
pi_92735075
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En toch stemmen er in absolute zin meer hoogopgeleiden links. Oke, en nu?
En er stemmen in absolute zin ook meer laagopgeleiden links. Daar heeft men het begrip percentage bedacht, om stastische cijfers met elkaar te vergelijken. Dat was dan ook mijn stelling, en ik heb gelijk.

Links kan z'n koffers pakken en naar huis gaan, me dunkt.
pi_92735144
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:43 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En er stemmen in absolute zin ook meer laagopgeleiden links. Daar heeft men het begrip percentage bedacht, om stastische cijfers met elkaar te vergelijken. Dat was dan ook mijn stelling, en ik heb gelijk.

Links kan z'n koffers pakken en naar huis gaan, me dunkt.
Jij trekt er echt hele rare conclusies op los :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_92735242
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nee hoor. Kijk maar naar de 1e pagina.

Overigens wordt het de komende tijd weer feest: ik zal laten zien dat links verantwoordelijk is voor de kloof autochtoon-allochtoon en de verantwoordelijk is voor de mislukte integratieproblematiek. Dus KoosVogels c_/
  zondag 13 februari 2011 @ 20:45:36 #63
104871 remlof
Europees federalist
pi_92735251
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:43 schreef Zienswijze het volgende:
ik heb gelijk.
:') !
pi_92735270
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Er zijn best al een hoop rare figuren voorbij gekomen hier maar dit is wel heel apart vandaag :D
  zondag 13 februari 2011 @ 20:46:07 #65
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92735295
quote:
6s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee als jullie het al niet eens zijn, wie dan wel?
Tja, ik bemoei mij er niet meer mee :P
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_92735359
Tsja, er is nog steeds niemand die mijn beweringen op p.1 weerlegt. Kom maar op dan, zou ik zeggen.

Procentueel gezien trekken sociaal-economische linkse partijen meer laagopgeleiden. Wie o weer weerlegt dit?
pi_92735387
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:45 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Overigens wordt het de komende tijd weer feest: ik zal laten zien dat links verantwoordelijk is voor de kloof autochtoon-allochtoon en de verantwoordelijk is voor de mislukte integratieproblematiek. Dus KoosVogels c_/
Nou ik ben benieuwd :D. Als dat net zo gaat als dit hier dan wordt het in elk geval lachwekkend _O-
pi_92735409
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:45 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Je beseft dat ons land de laatste decennia werd geregeerd door rechtse en middenpartijen?
  zondag 13 februari 2011 @ 20:48:47 #69
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92735488
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:47 schreef Zienswijze het volgende:
Tsja, er is nog steeds niemand die mijn beweringen op p.1 weerlegt. Kom maar op dan, zou ik zeggen.

Procentueel gezien trekken sociaal-economische linkse partijen meer laagopgeleiden. Wie o weer weerlegt dit?
Kan je misschien met een directe bron aantonen dat dit uberhaupt aan een of meerdere partijen is voorbehouden?
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_92735674
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je beseft dat ons land de laatste decennia werd geregeerd door rechtse en middenpartijen?
Dat besef ik. Ik zal dan ook het begrip naief-rechts introduceren. Verder zal ik laten zien dat de geringe Europese kennis - en de weigering om naar andere mensen te luisteren m.b.t. onderwerp - over m.n. de islam de grootste ramp in het hele integratie- en immigratiecircus na de WO2 is geweest.
  zondag 13 februari 2011 @ 20:51:03 #71
104871 remlof
Europees federalist
pi_92735676
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:47 schreef Zienswijze het volgende:

Nee, populistische partijen trekken meer laagopgeleiden. Dat zie je aan de linkerkant bij de SP, maar vooral aan de rechterkant bij de PVV.
  zondag 13 februari 2011 @ 20:51:42 #72
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92735724
Wat een non-discussie is dit :P
Bis bis bis
pi_92735870
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:51 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat besef ik. Ik zal dan ook het begrip naief-rechts introduceren.
Dat is niet nieuw hoor, figuren die beweerd hebben dat bepaalde partijen die al lang als rechts of links bekend staan dat volgens hun eigen zelfverzonnen definitie dat niet zijn hebben we al genoeg gehad :D
pi_92735874
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:51 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat besef ik. Ik zal dan ook het begrip naief-rechts introduceren. Verder zal ik laten zien dat de geringe Europese kennis - en de weigering om naar andere mensen te luisteren m.b.t. onderwerp - over m.n. de islam de grootste ramp in het hele integratie- en immigratiecircus na de WO2 is geweest.
Aha, een topic over de tsunami van islamisering die Europa overspoelt met als toevoeging dat het allemaal de schuld is van links. Want zelfs al regeert rechts, dan is het nog de schuld van links. Een uitgekauwde discussie, ZW. Bovendien is Martin Bosma je al voorgegaan.
pi_92736025
Het is geen non-discussie. Deze discussie is een voorloper op het ware festijn: mijn bijdrage dat links de hoofdverantwoordelijke is voor de gehele integratieramp in Nederland en Europa. Ik kom uit een succesvolle etnische minderheid die probleemloos in NL leeft (in de VS worden wij zelfs modelimmigranten genoemd) en ik ben het spuugzat dat etnische minderheden die probleemloos leven ook de dupe zijn van de onmacht om het hele integratie- en immigratiegedoe aan de pakken. Hiervan zijn Chinezen bijvoorbeeld ook het slachtoffer en zij zijn ook niet bepaald blij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')