Heb er al een een jaar of 10 of 12...niks mis mee..quote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef ToerkCep het volgende:
[..]
Heb er een paar, relatief goedkoop maar duurzaam. Fossil heeft leuke horloges
Er is niks mis met een G-shock hoor!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:24 schreef shadowflash het volgende:
Lol , kom ik aan met mijn G-shock
[ afbeelding ]
Binnenkort maar eens kijken naar een Lumonix.
Wow bij welke winkel krijg je er zo'n hagedis bijquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Er is niks mis met een G-shock hoor!
[ afbeelding ]
Die dingen waren vroeger echt dé shit inderdaad!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:12 schreef fruitellafantastic het volgende:
Deze kreeg ik lang geleden voor mijn communie (1993):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ging kapot en kon helaas niet meer gemaakt worden.. Maar hij is nog steeds verkrijgbaar
..
En ja, hij valt misschien een beetje in het niet tussen de rest van de bling bling horloges in dit topic, maar ik vind hem echt vet
naam? eventueel prijs? Al zal ik dat zelf ook wel kunnen vindenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
Swatch heeft nu nog wel leuke modellen voor een kleine prijs hoor, moet je de nieuwe 'gent' serie maar eens bekijken.
[ afbeelding ]
Ze tikken wel erg hard moet ik je zeggen, maar als dat je niet stoort zijn het leuke horloges.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:03 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Thanks, grappig om die in 1 of 2 verschillende kleuren te hebben
Welke heb je zelf dan? Welke kleur?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ze tikken wel erg hard moet ik je zeggen, maar als dat je niet stoort zijn het leuke horloges.
Ik vind die van mij vetterquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
Swatch heeft nu nog wel leuke modellen voor een kleine prijs hoor, moet je de nieuwe 'gent' serie maar eens bekijken.
[ afbeelding ]
Welke hebjij dan? Picsquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:53 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Ik vind die van mij vetter![]()
Kijk een paar posts terugquote:
Oh sorry! Vind ik persoonlijk niet zo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:57 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Kijk een paar posts terug
En ik heb hem eigenlijk niet (meer).. Maar ga hem misschien wel weer kopen
18 jaar geleden waren veel mensen jaloers op mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:58 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Oh sorry! Vind ik persoonlijk niet zo.
Haha, de felle horloges zie je steeds meer dus niks mis mee hoor. Alleen de kleurencombinatie vind ik net niksquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:00 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
18 jaar geleden waren veel mensen jaloers op mij![]()
Ik had de petrolkeurige met oranje indices. Heb hem uiteindelijk weggegeven aan een nichtje.quote:
Zoiets?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:08 schreef pindaplukker het volgende:
Weet iemand waar ik van die standaardjes voor je horloges kan vinden.
Van die plastic ringen waarop jeje horloges kan zetten zegmaar.
Prachtige horloge.quote:
Je bent bekend met de nieuwprijs?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb een budget van ¤1000,- euro. Het liefst zou ik een originele Omega Speedmaster horloge, met lerenband willen. Iemand enige idee waar ik het beste een Speedmaster kan halen? Ik twijfel over de authenticiteit van veilingwebsites zoals Ebay, bijvoorbeeld.
Daarom wil het ook tweedehands halenquote:
Denk dat je voor 1500 - 1750 wel goed zit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daarom wil het ook tweedehands halen. Of zit dag nog boven het budget?
een Speedmaster Professional onder de ¤ 1000,-? Moet je heel veel mazzel hebben denk ik...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daarom wil het ook tweedehands halen. Of zit dat nog boven het budget? Meestal kun je met goed timen wel een veiling winnen onder de ¤1000, euro.
Prachtige horloge die professionalquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
Misschien een Speedy Pro van rond de jaren '70 waar een beetje werk aan zit, die zijn
wel te vinden voor (rond de) ¤1000. Anders zit je inderdaad toch al gauw op >¤1500..
http://www.chrono24.com/n(...)watch--id1750112.htm
Inderdaad een hele mooie. Komt er bij mij ook nog wel een keer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Prachtig horloge die professional.
Nee, horloge. Zolang de Nederlandse literatuur het goedkeurt, kan dat als correct beschouwd worden.quote:
quote:horloge
tikkertje, zakuurwerk, uurwerk
Prima kwaliteit uurwerken, een Seiko koop je natuurlijk alleen bij de seiko-man*.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens is een Seiko -wat betreft de kwaliteit- een prima uurwerk om te kopen?
Zo duur is het niet, kijk maar eens naar de webshop uit mijn vorige post.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat er op die site van Seiko nergens een prijsIs het zo duur?
Seikoquote:
geen ervaringquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef fespo het volgende:
iemand ervaring met lum tec?
vind dit wel mooi:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Hint: Chinese Webshops topic #136 Waar horloges weer helemaal hip zijn!quote:Op zondag 22 mei 2011 14:23 schreef Tompsen het volgende:
[ afbeelding ]
van mij
ik zoek nu ook nog een paar leuke/betaalbare felgekleurde horloges, zoals Icewatch of Swatch Gent maar het liefst nog wat goedkoper. Denk aan 2 tientjes ofzo, benieuwd of die ergens te vinden zijn
Mijn "Orange Monster" van Rob gekochtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Prima kwaliteit uurwerken, een Seiko koop je natuurlijk alleen bij de seiko-man*.
*Rob van www.monsterwatches.nl
Prima kwaliteit, tenminste ik heb hem net aangeschaft. Het bandje heeft een mooi en stevig leren bandje met vlindersluiting. Verder een erg clean en zeer goed afgewerkt horloge.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik sta op het punt om een Certina horloge aan te schaffen (¤445,- euro), de Omega valt toch net buiten mijn budget, maar komt er over een jaar zeker bij. Nu weet ik alleen dat Certina een Zwitsers-merk is maar hoe zit het me de kwaliteit? Ik vind persoonlijk de DS podium een prachtig uurwerk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
te veel knopjes? 3 maximaal lijkt me...? of niet...?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:29 schreef Snoepje5 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan er alleen geen wijs uit.. Veels ve teel knopjes
Uhh, ja. Maar er is geen handleiding voor mijn horloge.. In de bijgeleverde instructies wordt een horloge dat maar half vergelijkbaar is met het mijne als voorbeeld genomenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:51 schreef ForrestX het volgende:
[..]
te veel knopjes? 3 maximaal lijkt me...? of niet...?
Zeker. Zit een hele filosofie achter dat je perceptie van tijd dan ook vertraagt en de tijd minder aan je voorbij vliegt.quote:
Zag ik laatst ook bij de juwelier liggen. Idd super mooie horloges!!quote:Op maandag 23 mei 2011 16:31 schreef Borkydude het volgende:
Ik spaar voor deze:
[ afbeelding ]
Meistersinger No 3 met automatisch uurwerk
...you're bound to get caught?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef StepIntoTheRealm het volgende:
[..]
Zag ik laatst ook bij de juwelier liggen. Idd super mooie horloges!!
En hoe weet je dan hoe laat het is?quote:Op maandag 23 mei 2011 16:31 schreef Borkydude het volgende:
Ik spaar voor deze:
[ afbeelding ]
Meistersinger No 3 met automatisch uurwerk
Dan lees je de wijzerplaat af?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:30 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
En hoe weet je dan hoe laat het is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |