TW Steel Tachymeter?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef Fendy het volgende:
Weet iemand misschien welk type dit is?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2011 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
huh?
Weet iemand waar ik een zakhorloge kan kopen?
Het was een serieuze vraag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
TW Steel Tachymeter?
staat er ook op...
Ik dacht dat dat het model wasquote:
Ik heb het ondertussen gevonden, waar ik naar op zoek was was het modelnummer. Dat is TW102.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat het model wasweet ik veel wat tachymeter betekend..
Mooi klokje zeg! Waar heb je hem gekocht?quote:Op maandag 11 april 2011 22:36 schreef Bobr het volgende:
[..]
In het echt is die veel mooier dan op de foto, zal morgen bij daglicht nog wat foto's maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tissot prc 200quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:46 schreef Allrounder het volgende:
Nu een goed halfjaar deze.
[ afbeelding ]
Diesel heeft meer variaties inderdaad, heb er 5 van diesel. Van metaal tot leer tot rubberquote:Op zondag 15 mei 2011 21:04 schreef EdGolf het volgende:
Mooi. Diesel heeft toch meer speelse (lees: veel plastic, rubber et cetera) horloges?
Heb er al een een jaar of 10 of 12...niks mis mee..quote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef ToerkCep het volgende:
[..]
Heb er een paar, relatief goedkoop maar duurzaam. Fossil heeft leuke horloges
Er is niks mis met een G-shock hoor!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:24 schreef shadowflash het volgende:
Lol , kom ik aan met mijn G-shock
[ afbeelding ]
Binnenkort maar eens kijken naar een Lumonix.
Wow bij welke winkel krijg je er zo'n hagedis bijquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Er is niks mis met een G-shock hoor!
[ afbeelding ]
Die dingen waren vroeger echt dé shit inderdaad!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:12 schreef fruitellafantastic het volgende:
Deze kreeg ik lang geleden voor mijn communie (1993):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ging kapot en kon helaas niet meer gemaakt worden.. Maar hij is nog steeds verkrijgbaar
..
En ja, hij valt misschien een beetje in het niet tussen de rest van de bling bling horloges in dit topic, maar ik vind hem echt vet
naam? eventueel prijs? Al zal ik dat zelf ook wel kunnen vindenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
Swatch heeft nu nog wel leuke modellen voor een kleine prijs hoor, moet je de nieuwe 'gent' serie maar eens bekijken.
[ afbeelding ]
Ze tikken wel erg hard moet ik je zeggen, maar als dat je niet stoort zijn het leuke horloges.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:03 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Thanks, grappig om die in 1 of 2 verschillende kleuren te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |