Heb er al een een jaar of 10 of 12...niks mis mee..quote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef ToerkCep het volgende:
[..]
Heb er een paar, relatief goedkoop maar duurzaam. Fossil heeft leuke horloges
Er is niks mis met een G-shock hoor!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:24 schreef shadowflash het volgende:
Lol , kom ik aan met mijn G-shock
[ afbeelding ]
Binnenkort maar eens kijken naar een Lumonix.
Wow bij welke winkel krijg je er zo'n hagedis bijquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Er is niks mis met een G-shock hoor!
[ afbeelding ]
Die dingen waren vroeger echt dé shit inderdaad!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:12 schreef fruitellafantastic het volgende:
Deze kreeg ik lang geleden voor mijn communie (1993):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ging kapot en kon helaas niet meer gemaakt worden.. Maar hij is nog steeds verkrijgbaar
..
En ja, hij valt misschien een beetje in het niet tussen de rest van de bling bling horloges in dit topic, maar ik vind hem echt vet
naam? eventueel prijs? Al zal ik dat zelf ook wel kunnen vindenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
Swatch heeft nu nog wel leuke modellen voor een kleine prijs hoor, moet je de nieuwe 'gent' serie maar eens bekijken.
[ afbeelding ]
Ze tikken wel erg hard moet ik je zeggen, maar als dat je niet stoort zijn het leuke horloges.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:03 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Thanks, grappig om die in 1 of 2 verschillende kleuren te hebben
Welke heb je zelf dan? Welke kleur?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ze tikken wel erg hard moet ik je zeggen, maar als dat je niet stoort zijn het leuke horloges.
Ik vind die van mij vetterquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
Swatch heeft nu nog wel leuke modellen voor een kleine prijs hoor, moet je de nieuwe 'gent' serie maar eens bekijken.
[ afbeelding ]
Welke hebjij dan? Picsquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:53 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Ik vind die van mij vetter![]()
Kijk een paar posts terugquote:
Oh sorry! Vind ik persoonlijk niet zo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:57 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Kijk een paar posts terug
En ik heb hem eigenlijk niet (meer).. Maar ga hem misschien wel weer kopen
18 jaar geleden waren veel mensen jaloers op mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:58 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Oh sorry! Vind ik persoonlijk niet zo.
Haha, de felle horloges zie je steeds meer dus niks mis mee hoor. Alleen de kleurencombinatie vind ik net niksquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:00 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
18 jaar geleden waren veel mensen jaloers op mij![]()
Ik had de petrolkeurige met oranje indices. Heb hem uiteindelijk weggegeven aan een nichtje.quote:
Zoiets?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:08 schreef pindaplukker het volgende:
Weet iemand waar ik van die standaardjes voor je horloges kan vinden.
Van die plastic ringen waarop jeje horloges kan zetten zegmaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |