Fotowinkel held!quote:
dan wordt die man wel snel oud in 8 dagen zegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
1 seizoen is ook zat, het heeft geen open einde....
In feite bestaat de serie uit 8 dagen uit het leven van Jack Bauer. Dus 8 seizoenen.
AniWay ga ik doen, wie weet nog meer sites?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Fotowinkel held!![]()
plaats ze op een kiddy anime forum/topic en stuur ons de reacties door dan kunnen we lachen.
Nice!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef Bakakame het volgende:
Zonet Bakuman volume 1 binnen
[ afbeelding ]
"From the creators of Death Note"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef Bakakame het volgende:
Zonet Bakuman volume 1 binnen
[ afbeelding ]
Ken je Bakuman niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:24 schreef wdn het volgende:
[..]
"From the creators of Death Note"
Wat willen ze daar mee zeggen? Dat er elk moment een shinigami op kan duiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou best vet zijn!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:24 schreef wdn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:24 schreef wdn het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
aardbeien zijn veel lekkerderquote:
De 8 dagen zijn niet achter elkaar. Zitten ook jaren tussen in de serie zelf.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan wordt die man wel snel oud in 8 dagen zeg
valt nog weer mee dat ze daar aan gedacht hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De 8 dagen zijn niet achter elkaar. Zitten ook jaren tussen in de serie zelf.
Maar van martelingen in China word je ook snel oud.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:32 schreef .Cake. het volgende:
HAhaha, preview van volgende Bakuman episode:
[ afbeelding ]
ZIE JE WEL DAT ER EEN SHINIGAMI IN BAKUMAN VOOR KOMT!!!Hij kijkt ook precies als RyukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nouja, dat kun je verwachten, ze hebben wel meer kleine verwijzingen dacht ik![]()
Ik vond het in het begin de humor wel grappig. Maar het werd steeds minder en het verhaal verliep ook maar langzaam.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:11 schreef Rijstkoker het volgende:
Iemand hier die Fairy Tail kijkt en wat vindt je ervan?
edit: eerste aflevering aangezet ik vind er geen ruk aan.
enigsinds, why ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
wat voor soort date is het ? , een wij gaan maar is kijken hoe het loopt date?quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:28 schreef Rijstkoker het volgende:
Al het bier al opgedronken afgelopen zaterdag voordat ik ging stappen, ik heb alleen een pak Westminister Ice Teaondertussen moet ik een date plannen met een meid via msn maar ik weet niks te doen, ideeën?
Het is een we gaan kijken hoe het loopt date maar ik ken haar al een tijdje. Filmpjes kijken enz heb ik geen zin meer in maar dat is eigenlijk wel wat er standaard gedaan word. Ik heb het chatgesprek een beetje in de spoiler van de vorige post gezetquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat voor soort date is het ? , een wij gaan maar is kijken hoe het loopt date?
of en wij kennen elkaar al 10 jaar en hebben een doodlopend end gevonden in de relatie ?
tja je kan toch beter de basis dingen goed doen als iets ingewikkelds plannen en het verprutsenquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:33 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Het is een we gaan kijken hoe het loopt date maar ik ken haar al een tijdje. Filmpjes kijken enz heb ik geen zin meer in maar dat is eigenlijk wel wat er standaard gedaan word. Ik heb het chatgesprek een beetje in de spoiler van de vorige post gezet
oh god no, geen kfcquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:44 schreef Rijstkoker het volgende:
film kijken is eigenlijk mijn routine, maar dr is ook niks te beleven hier verder.![]()
etentje zou wel kunnen aan de andere kant maar dat word gewoon kfc omdat ze een suri is en niet zo fancy
zelf koken is nog beter, dat maakt altijd een goede indrukquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:47 schreef Rijstkoker het volgende:
nja dan ga ik liever zelf kokenik vind restaurants zelf ook veel te fancy.
misschien ff wat recepten kijken morgen
klinkt goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zelf koken is nog beter, dat maakt altijd een goede indruk
gewokte spinazie met een knoflook teentje en een scheutje azijn,
gepaard met vers gebakken aardappels en een lekker mals biefstukje/entrcote
of een zalk filet.
werkt altijd
over het algemeen wordt 150gr vlees P.P , en 250gr groente gebruikt. + de aardappels.quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:51 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
klinkt goedmaar moet wel iets van hoeveelheid weten enz hoeveel gram etc.
Ik was afgehaakt bij episode 30 ofzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:23 schreef nero7 het volgende:
One Piece ep 18
Ik blijf volhouden, maar het pakt me niet echt op ofzo...WOrdt het nog spannend?
Was laatst in de American Book Center en daar zag ik Claymore manga liggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:36 schreef outcast_within het volgende:
claymore shiet me zo te binnen
Maar volgens mij zijn tegenwoordig best veel anime gebasseerd op lopende manga.
claymore krijgt wel een anime vervolgquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:36 schreef outcast_within het volgende:
claymore shiet me zo te binnen
Maar volgens mij zijn tegenwoordig best veel anime gebasseerd op lopende manga.
die was toch gewoon afgelopen ? =|quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:30 schreef Lithia het volgende:
Ik vraag me af waarom ze in de anime niet doorgingen met Elfen Lied. Waren ze blut?
De manga gaat véél verder dan de anime joh.quote:
dat wist ik geen eensquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
De manga gaat véél verder dan de anime joh.
Elfenlied? Echt niet; dat was 12 volumes meer niet. En de anime 13 eps? Of 12.5 (.5 voor een recap ofzo)quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
De manga gaat véél verder dan de anime joh.
de claymore anime had dan ook een einde waarvan ik letterlijk heb staan janken....quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Elfenlied? Echt niet; dat was 12 volumes meer niet. En de anime 13 eps? Of 12.5 (.5 voor een recap ofzo)
Claymore ja die ging door.
Er komt een 2de seizoen hoor. Heilig van overtuigd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
de claymore anime had dan ook een einde waarvan ik letterlijk heb staan janken....
Je doet je plaatje geen eer aan! ga je schamen en nu een ander plaatje nemen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:05 schreef wdn het volgende:
Hmm ik zie dat ik het mis heb.
Manga liep tot 2005.11, anime tot 2004.10
Wtf
Jawel. Nee en neequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je doet je plaatje geen eer aan! ga je schamen en nu een ander plaatje nemen!
Neen. Ze zijn bij 19 of 20.quote:
Full metal panic heeft 3 seizoenen gehad. Dus daar lig ik niet zo wakker vanquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:10 schreef outcast_within het volgende:
Welke series overleven eigenlijk een pauze tussen de seizoenen? En welke niet?
Wel:
Suzimiya haruhi
black lagoon
mss:
Claymore
Niet:
Full metal panic?
Ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef Bakakame het volgende:
Zie net trouwens dit:
http://melkweg.nl/artikel(...)&agendaitemid=203849
De voorstelling is gratis en ze laten Garden of Sinners 2 & 3 zien
Wie gaan er nou eigenlijk allemaal mee?
dat heb ik gemist dan, maar bij deze meet aanwezig zijn gaat mij hoe dan ook niet lukken vandaag. Ik ben het dan ook knots vergetenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef outcast_within het volgende:
er is een meeting topic zodat je door de s.c. heen kan kijken om een meet te organiseren.
Niet dat dat topic vrij van slow chat is maar toch
Omg, ga aub de manga vanaf het begin lezen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Elfenlied? Echt niet; dat was 12 volumes meer niet. En de anime 13 eps? Of 12.5 (.5 voor een recap ofzo)
Claymore ja die ging door.
vandaag? het is pas de 25'ste.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat heb ik gemist dan, maar bij deze meet aanwezig zijn gaat mij hoe dan ook niet lukken vandaag. Ik ben het dan ook knots vergetengoed he!
zo goed let ik dus opquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
vandaag? het is pas de 25'ste.
ik ga alleen als o_w ook komt.
Lijkt me wel cool, alleen om de verte twijfel ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef Bakakame het volgende:
Zie net trouwens dit:
http://melkweg.nl/artikel(...)&agendaitemid=203849
De voorstelling is gratis en ze laten Garden of Sinners 2 & 3 zien
Wie gaan er nou eigenlijk allemaal mee?
Ik kan niet in mijn eentje gaan door persoonlijke redenen. Mijn vriend is geen animefan, dus ik ben benieuwd of hij het waard vindt om daar naar toe te reizen met mij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Stelletje Hikikomori. Ga gewoon, dan zie je nog eens wat van de wereld... Als het goed is zit ik dan op een ander continent te chillaxen.
waar ga je naar toe?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Stelletje Hikikomori. Ga gewoon, dan zie je nog eens wat van de wereld... Als het goed is zit ik dan op een ander continent te chillaxen.
Woon jij in het sprookjesbos?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef Frag_adder het volgende:
ik zou met de auto moeten komen (vanuit de efteling), is dat een beetje te doen daar?
ik kan serieus het hoofdgebouw vnauit mijn balkon zien liggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Woon jij in het sprookjesbos?
Biertje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:08 schreef Ascendancy het volgende:
Iedereen gewoon komen, stelletje mietjes
We zijn helemaal geen enge mensen en zelfs ik ben in het echte leven redelijk in de omgang
Nouja, het is wel Amsterdam dus ik denk dat er vast wel wat is, maar of het goedkoop is..?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef Frag_adder het volgende:
maar niemand weet dus of je daar in de buurt een beetje kan parkeren?
Ga er niet van uit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef Frag_adder het volgende:
maar niemand weet dus of je daar in de buurt een beetje kan parkeren?
als ik met het OV naar huis moet moet ik om 10 uur al weer gaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ga er niet van uit.
En met een auto mag je geen bier drinken
Welk programma?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Topics gaan niet zo hard zonder mijn SlowChat.
Ik post niet zoveel meer ivm werk en omdat ik weer hooked ben aan een real life programma.
tss je bent een vrouw, je kan toch multi tasken ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Topics gaan niet zo hard zonder mijn SlowChat.
Ik post niet zoveel meer ivm werk en omdat ik weer hooked ben aan een real life programma.
Nice he?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:47 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik kom ook een andere keer want te druk met dingen
edit:
zag deze net in het Aziatische muziek topic
Nee ik kom niet naar de meet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Welk programma?
En kom je ook volgende week vrijdag?
Ook 's avonds?quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ik kom niet naar de meet.Ik moet sowieso ook werken die dag.
ook dan gaan er mensen naar de bios toch ?quote:
RRRROVE YOUquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:47 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik kom ook een andere keer want te druk met dingen
edit:
zag deze net in het Aziatische muziek topic
Orgie!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:13 schreef zquing het volgende:
Als jullie een beetje aardig zijn kan er wel bij mij geslapen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |