dat wist ik geen eensquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
De manga gaat véél verder dan de anime joh.
Elfenlied? Echt niet; dat was 12 volumes meer niet. En de anime 13 eps? Of 12.5 (.5 voor een recap ofzo)quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
De manga gaat véél verder dan de anime joh.
de claymore anime had dan ook een einde waarvan ik letterlijk heb staan janken....quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Elfenlied? Echt niet; dat was 12 volumes meer niet. En de anime 13 eps? Of 12.5 (.5 voor een recap ofzo)
Claymore ja die ging door.
Er komt een 2de seizoen hoor. Heilig van overtuigd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
de claymore anime had dan ook een einde waarvan ik letterlijk heb staan janken....
Je doet je plaatje geen eer aan! ga je schamen en nu een ander plaatje nemen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:05 schreef wdn het volgende:
Hmm ik zie dat ik het mis heb.
Manga liep tot 2005.11, anime tot 2004.10
Wtf
Jawel. Nee en neequote:Op woensdag 16 februari 2011 19:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je doet je plaatje geen eer aan! ga je schamen en nu een ander plaatje nemen!
Neen. Ze zijn bij 19 of 20.quote:
Full metal panic heeft 3 seizoenen gehad. Dus daar lig ik niet zo wakker vanquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:10 schreef outcast_within het volgende:
Welke series overleven eigenlijk een pauze tussen de seizoenen? En welke niet?
Wel:
Suzimiya haruhi
black lagoon
mss:
Claymore
Niet:
Full metal panic?
Ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef Bakakame het volgende:
Zie net trouwens dit:
http://melkweg.nl/artikel(...)&agendaitemid=203849
De voorstelling is gratis en ze laten Garden of Sinners 2 & 3 zien
Wie gaan er nou eigenlijk allemaal mee?
dat heb ik gemist dan, maar bij deze meet aanwezig zijn gaat mij hoe dan ook niet lukken vandaag. Ik ben het dan ook knots vergetenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:28 schreef outcast_within het volgende:
er is een meeting topic zodat je door de s.c. heen kan kijken om een meet te organiseren.
Niet dat dat topic vrij van slow chat is maar toch
Omg, ga aub de manga vanaf het begin lezen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Elfenlied? Echt niet; dat was 12 volumes meer niet. En de anime 13 eps? Of 12.5 (.5 voor een recap ofzo)
Claymore ja die ging door.
vandaag? het is pas de 25'ste.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat heb ik gemist dan, maar bij deze meet aanwezig zijn gaat mij hoe dan ook niet lukken vandaag. Ik ben het dan ook knots vergetengoed he!
zo goed let ik dus opquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
vandaag? het is pas de 25'ste.
ik ga alleen als o_w ook komt.
Lijkt me wel cool, alleen om de verte twijfel ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:43 schreef Bakakame het volgende:
Zie net trouwens dit:
http://melkweg.nl/artikel(...)&agendaitemid=203849
De voorstelling is gratis en ze laten Garden of Sinners 2 & 3 zien
Wie gaan er nou eigenlijk allemaal mee?
Ik kan niet in mijn eentje gaan door persoonlijke redenen. Mijn vriend is geen animefan, dus ik ben benieuwd of hij het waard vindt om daar naar toe te reizen met mij.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Stelletje Hikikomori. Ga gewoon, dan zie je nog eens wat van de wereld... Als het goed is zit ik dan op een ander continent te chillaxen.
waar ga je naar toe?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Stelletje Hikikomori. Ga gewoon, dan zie je nog eens wat van de wereld... Als het goed is zit ik dan op een ander continent te chillaxen.
Woon jij in het sprookjesbos?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:14 schreef Frag_adder het volgende:
ik zou met de auto moeten komen (vanuit de efteling), is dat een beetje te doen daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |