ik kan serieus het hoofdgebouw vnauit mijn balkon zien liggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Woon jij in het sprookjesbos?
Biertje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:08 schreef Ascendancy het volgende:
Iedereen gewoon komen, stelletje mietjes
We zijn helemaal geen enge mensen en zelfs ik ben in het echte leven redelijk in de omgang
Nouja, het is wel Amsterdam dus ik denk dat er vast wel wat is, maar of het goedkoop is..?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef Frag_adder het volgende:
maar niemand weet dus of je daar in de buurt een beetje kan parkeren?
Ga er niet van uit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef Frag_adder het volgende:
maar niemand weet dus of je daar in de buurt een beetje kan parkeren?
als ik met het OV naar huis moet moet ik om 10 uur al weer gaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ga er niet van uit.
En met een auto mag je geen bier drinken
Welk programma?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Topics gaan niet zo hard zonder mijn SlowChat.
Ik post niet zoveel meer ivm werk en omdat ik weer hooked ben aan een real life programma.
tss je bent een vrouw, je kan toch multi tasken ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Topics gaan niet zo hard zonder mijn SlowChat.
Ik post niet zoveel meer ivm werk en omdat ik weer hooked ben aan een real life programma.
Nice he?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:47 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik kom ook een andere keer want te druk met dingen
edit:
zag deze net in het Aziatische muziek topic
Nee ik kom niet naar de meet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Welk programma?
En kom je ook volgende week vrijdag?
Ook 's avonds?quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ik kom niet naar de meet.Ik moet sowieso ook werken die dag.
ook dan gaan er mensen naar de bios toch ?quote:
RRRROVE YOUquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:47 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik kom ook een andere keer want te druk met dingen
edit:
zag deze net in het Aziatische muziek topic
Orgie!quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:13 schreef zquing het volgende:
Als jullie een beetje aardig zijn kan er wel bij mij geslapen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |