Fotowinkel held!quote:
dan wordt die man wel snel oud in 8 dagen zegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
1 seizoen is ook zat, het heeft geen open einde....
In feite bestaat de serie uit 8 dagen uit het leven van Jack Bauer. Dus 8 seizoenen.
AniWay ga ik doen, wie weet nog meer sites?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Fotowinkel held!![]()
plaats ze op een kiddy anime forum/topic en stuur ons de reacties door dan kunnen we lachen.
Nice!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef Bakakame het volgende:
Zonet Bakuman volume 1 binnen
[ afbeelding ]
"From the creators of Death Note"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef Bakakame het volgende:
Zonet Bakuman volume 1 binnen
[ afbeelding ]
Ken je Bakuman niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:24 schreef wdn het volgende:
[..]
"From the creators of Death Note"
Wat willen ze daar mee zeggen? Dat er elk moment een shinigami op kan duiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou best vet zijn!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:24 schreef wdn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:24 schreef wdn het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
aardbeien zijn veel lekkerderquote:
De 8 dagen zijn niet achter elkaar. Zitten ook jaren tussen in de serie zelf.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan wordt die man wel snel oud in 8 dagen zeg
valt nog weer mee dat ze daar aan gedacht hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De 8 dagen zijn niet achter elkaar. Zitten ook jaren tussen in de serie zelf.
Maar van martelingen in China word je ook snel oud.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:32 schreef .Cake. het volgende:
HAhaha, preview van volgende Bakuman episode:
[ afbeelding ]
ZIE JE WEL DAT ER EEN SHINIGAMI IN BAKUMAN VOOR KOMT!!!Hij kijkt ook precies als RyukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nouja, dat kun je verwachten, ze hebben wel meer kleine verwijzingen dacht ik![]()
Ik vond het in het begin de humor wel grappig. Maar het werd steeds minder en het verhaal verliep ook maar langzaam.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:11 schreef Rijstkoker het volgende:
Iemand hier die Fairy Tail kijkt en wat vindt je ervan?
edit: eerste aflevering aangezet ik vind er geen ruk aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |