En anderen roepen dat Mubarak al het geld dat het westen aan Egypte had gegeven in eigen zak heeft gestoken. Misschien moeten ze eens gaan overleggen.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:32 schreef Flashbox het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Er komt nu een kleine demo voorbij van mensen die eisen dat europa mubaraks miljarden teruggeeft.
1 minute ago
zullen wel een stel soort van pro's zijn, denk ik ..??quote:Op zondag 13 februari 2011 15:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En anderen roepen dat Mubarak al het geld dat het westen aan Egypte had gegeven in eigen zak heeft gestoken. Misschien moeten ze eens gaan overleggen.
Die ontvangen dus geen inkomen meer van Mubarak ?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
zullen wel een stel soort van pro's zijn, denk ik ..??
( vermogen van mubarak is "bevroren ")
Zouden er weer clashes aan komen?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef shomila het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Kom ook veel mensen tegen die voor mubarak zijn. Vooral ongesluierde jonge vrouwen, valt me op. Was ook zo met musharraf in pakistan.
4 minutes ago
dat soort volk dus waarschijnlijk die dat riepen ( geld mubarak)quote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef shomila het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Kom ook veel mensen tegen die voor mubarak zijn. Vooral ongesluierde jonge vrouwen, valt me op. Was ook zo met musharraf in pakistan.
4 minutes ago
Misschien was de man in verband gebracht met Mubarak?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Vind ik ook vreemd ja. Ik kijk ook altijd National Geographic en Discovery Channel en die man die praat altijd me zoveel goedheid over de oudheid. En over zijn land. En hij zet zich zo voor dat museum in. Ik kan het me haast niet voorstellen...
Zahi Hawass is niet geliefd binnen archeologische kringen hoor!quote:Op zondag 13 februari 2011 15:31 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Vind ik ook vreemd ja. Ik kijk ook altijd National Geographic en Discovery Channel en die man die praat altijd me zoveel goedheid over de oudheid. En over zijn land. En hij zet zich zo voor dat museum in. Ik kan het me haast niet voorstellen...
Die gasten die betaald waren om de straat op te gaan en die hun geld nog niet hebben gekregen zouden ook wel goed flauw zijn nu.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die ontvangen dus geen inkomen meer van Mubarak ?
zoiezo al niet , hij heb ze nooit betaald gehgehquote:Op zondag 13 februari 2011 15:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die ontvangen dus geen inkomen meer van Mubarak ?
Oke, nooit gewetenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:38 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Zahi Hawass is niet geliefd binnen archeologische kringen hoor!
Dat duurde lang voordat het kwartje vielquote:Op zondag 13 februari 2011 15:38 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
zoiezo al niet , hij heb ze nooit betaald gehgeh
edit whahah nou snap ik em pas, die wachten nog steeds op hun geld jah, en denken kut nou krijgen we het helemaal nooit meer lol
quote:Op zondag 13 februari 2011 15:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat duurde lang voordat het kwartje viel
oke, dan begrijp ik waarom mensen er zo over denken.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
Kritiek
De meeste egyptologen prijzen Hawass voor zijn inzet voor de egyptologie en ook de wijze waarop hij zijn landgenoten meer betrokken heeft bij de studie van hun voorouders. Maar er komt de laatste tijd ook meer kritiek op de wijze waarop Hawass zichzelf naar voren schuift, vooral in de populaire media, als de autoriteit van de egyptologie. Er is bijna geen onderzoek in Egypte meer mogelijk zonder eerst 'tribuut' te bewijzen aan Hawass, sommigen noemen hem zelfs De Onvermijdelijke. Als een egyptoloog ooit kritiek op hem leverde, of hem niet raadpleegt of zelfs passeert alvorens nieuwe ontdekkingen bekend te maken, krijgt deze bijna zeker geen toestemming meer voor nieuwe opgravingen.
Ook een beetje een dictatortje dus.
Juistquote:Op zondag 13 februari 2011 15:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
Kritiek
De meeste egyptologen prijzen Hawass voor zijn inzet voor de egyptologie en ook de wijze waarop hij zijn landgenoten meer betrokken heeft bij de studie van hun voorouders. Maar er komt de laatste tijd ook meer kritiek op de wijze waarop Hawass zichzelf naar voren schuift, vooral in de populaire media, als de autoriteit van de egyptologie. Er is bijna geen onderzoek in Egypte meer mogelijk zonder eerst 'tribuut' te bewijzen aan Hawass, sommigen noemen hem zelfs De Onvermijdelijke. Als een egyptoloog ooit kritiek op hem leverde, of hem niet raadpleegt of zelfs passeert alvorens nieuwe ontdekkingen bekend te maken, krijgt deze bijna zeker geen toestemming meer voor nieuwe opgravingen.
Ook een beetje een dictatortje dus.
Ah, Even kijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 15:45 schreef -jos- het volgende:
http://www.deredactie.be/(...)mas/vranckx/1.961958
Net gezien, die Rudi Vranckx bewijst weer eens een zeer goede oorlogsjournalist te zijnAls een van de weinige heeft hij elke dag door de straten van Tahrir gelopen.
een nieuwsjager?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
Even een vraagje tussen door:
Hoe heet iemand die het nieuws altijd goed volgt?![]()
een nieuwsgierigequote:Op zondag 13 februari 2011 15:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
Hmmm, komt al in de buurt ja. Zoek een woord dat ik in mijn bio kan zetten op twitter zodat mensen zien dat ik het nieuws goed volg.quote:
Engels of Nederlands ?quote:Op zondag 13 februari 2011 15:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Hmmm, komt al in de buurt ja. Zoek een woord dat ik in mijn bio kan zetten op twitter zodat mensen zien dat ik het nieuws goed volg.
truth diggerquote:Op zondag 13 februari 2011 15:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Hmmm, komt al in de buurt ja. Zoek een woord dat ik in mijn bio kan zetten op twitter zodat mensen zien dat ik het nieuws goed volg.
News junkiequote:Op zondag 13 februari 2011 15:55 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nederlands.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Engels of Nederlands ?
Engels : News Gatherer ?
quote:
infoholicquote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nederlands.
[..]zat zelf al te denken aan: Infoholic.
Rudi Vranckxquote:Op zondag 13 februari 2011 15:53 schreef Bartholomaeus het volgende:
is ook wel een goeie ( net als de newsjunkie van CLF - eigenlijk hetzelfde hequote:Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Nederlands.
[..]zat zelf al te denken aan: Infoholic.
Infobesitasquote:Op zondag 13 februari 2011 15:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
Bedankt mensen!Heb nu:
infoholic | nieuwsjager |
Als iemand nog iets weet DM het maar. Anders gaan we zo ontopic. Iig heel bedankt.
anders zo ontopic ? ..quote:Op zondag 13 februari 2011 15:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
Bedankt mensen!Heb nu:
infoholic | nieuwsjager |
Als iemand nog iets weet DM het maar. Anders gaan we zo ontopic. Iig heel bedankt.
Je bedoelt Rudi Norris?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
http://www.deredactie.be/(...)mas/vranckx/1.961958
Rudi Vranckx!
Mooie reportage
Bedoelde ik ook. Fixxed. Succes met stofzuigen.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
anders zo ontopic ? ..off denk, maar goed
( ach tis toch rustig )
ga ik nu ook echt verder
( was aan het stofzuiguh ... maar kon het niet laten te reageren) das pas offtopic
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Infobesitas
http://mens-en-gezondheid(...)formatie-ziekte.html
Ik wou het zelf al bijna zeggen, haha.quote:
Val jij even door de mandquote:Op zondag 13 februari 2011 16:03 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
die's ook goed !
![]()
zou ik daar aan lijden![]()
indd. oooohhhquote:
Ga dan maar afwassenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:06 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
indd. oooohhh![]()
( nee ik geen internet op foon, zou ik minimaal moeten hebben maar het feit dat ik al 2 x ben gestopt met stofzuigen is slecht teken ...
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |