Lekker bij de tijd hoor.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pieml je had gelijk, dat ik da gewoon ie had gezien heey!
Ja, omdat _Fanta ook al niet door had dat er een bot aan het draaien was.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij iets bedoelde van: goed op gelet hoor!
Komt door de muziek.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:24 schreef _Fanta het volgende:
waarom doen jullie dat? waarom zitte jullie mij zo op te jagen? ik heb toch niks verkeerds gedaan ofwel?
Tja, de database is nog lang niet klaar. Er komt nog een uploadmogelijkheid op enzo.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mogen wel wat meer nummers in de database vind ik. Ik grijp wel erg vaak mis.
Nah!quote:Op zondag 13 februari 2011 05:23 schreef _Fanta het volgende:
ik word gewoon nogal nerveus van modjes in het topic, dan ga ik dingen zegge die nie zo bdoel enzo. aargh panic!!!!
Aha, maar dan zal Brein wel vervelend gaan doen.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, de database is nog lang niet klaar. Er komt nog een uploadmogelijkheid op enzo.
dat stelt me wel beetje gerust idd, ben je ook beetje blij dat ik hier nog ben?..quote:Op zondag 13 februari 2011 05:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah!
Helpt het als ik zeg dat ik een beetje aangeschoten ben en half slaap achter mijn laptop?
Natuurlijk!quote:Op zondag 13 februari 2011 05:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat stelt me wel beetje gerust idd, ben je ook beetje blij dat ik hier nog ben?..
True!quote:Op zondag 13 februari 2011 05:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het leuke van dit soort initiatieven is juist dat je met muziek in aanraking komt die je zelf niet zo snel zou luisteren.
Je leeft.quote:
Thanks!, ik vind jou ook hele toffe mod!quote:Op zondag 13 februari 2011 05:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Ik ben blij met elke user die nu nog wakker is.
Maar ik ben wel zo weg
hoe?quote:Op zondag 13 februari 2011 05:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie wil Chicane - Saltwater aanvragen. Ben door de limiet heen.
20 minuten, 2 nummers toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 05:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie wil Chicane - Saltwater aanvragen. Ben door de limiet heen.
~quote:Op zondag 13 februari 2011 05:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mocht nog iemand een nummer aan willen vragen:
BT - Mercury & Solace
welke wou je aanvragen dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 05:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
~
Ik heb net die andere voor je aangevraagd.
Nummers die ik zoek kan hij niet vinden.
Ik kan er ook heel veel niet vinden.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:41 schreef liesje1979 het volgende:
Nummers die ik zoek kan hij niet vinden.
dunno? zal even aan mn moeder vragequote:Op zondag 13 februari 2011 05:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie heeft dit nou weer aangevraagd.
Iemand onder jouw naamquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Bolkesteijn
Bericht:
Dit vind ik zo'n schattig nummer
die is wel leuk idd, zostrakjes kom er weer dj die wil hem vast wel draaien denk ikquote:Op zondag 13 februari 2011 05:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pink- glitter in the air.
Iets van the posies.
Ding draait tot 12:00. geen idee wie dat verzonnen heeft.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
die is wel leuk idd, zostrakjes kom er weer dj die wil hem vast wel draaien denk ik
cooks?quote:Op zondag 13 februari 2011 05:46 schreef liesje1979 het volgende:
Zostrakjes slaap ik, denk ik.
Hebben ze ook de cooks?
Wellicht kunnen ze niemand vinden.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ding draait tot 12:00. geen idee wie dat verzonnen heeft.
Ik kan nog wel een paar uur door gaan met dit soort nummers.quote:
doen! ik dig deze shizzle welquote:Op zondag 13 februari 2011 05:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar uur door gaan met dit soort nummers.
Dat doet Ragboer.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:52 schreef _Fanta het volgende:
dit nummer vind ik dan weer beetje wa minder
Ik had ook Frans Duijts of Stef Ekkel kunnen aanvragen.quote:
Sjongejongequote:Op zondag 13 februari 2011 05:59 schreef _Fanta het volgende:
echt serieus, ik word bang van zoveel blauw in het topic. niks persoonlijk ofzow, maar heb het idee dat ik in de gaten word gehouden en da vin nie zo fijn. dus ik ben weer pleitte
Ik ben een hele aardig mod (van Beurs & Economie) hoor. Zet per jaar 10 slotjes, en verder, eh, ben ik een gewone user.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:59 schreef _Fanta het volgende:
echt serieus, ik word bang van zoveel blauw in het topic. niks persoonlijk ofzow, maar heb het idee dat ik in de gaten word gehouden en da vin nie zo fijn. dus ik ben weer pleitte
Bolkesteijn en ik zijn hier niet meer of minder user dan jijquote:Op zondag 13 februari 2011 05:59 schreef _Fanta het volgende:
Ik wilde niet zeggen dat ik niet weet waar jij modquote:Op zondag 13 februari 2011 06:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ben een hele aardig mod (van Beurs & Economie) hoor. Zet per jaar 10 slotjes, en verder, eh, ben ik een gewone user.
Jonguh!quote:Op zondag 13 februari 2011 06:01 schreef _Fanta het volgende:
ik wil geen gezeik ofzo, niet dat ik dadelijk iets zeg wat bij jullie nie in de smaak valt dat ik dan mn account gebanned word ofzo?
Geen zorgen, mods kunnen niet bannen.quote:Op zondag 13 februari 2011 06:01 schreef _Fanta het volgende:
ik wil geen gezeik ofzo, niet dat ik dadelijk iets zeg wat bij jullie nie in de smaak valt dat ik dan mn account gebanned word ofzo?
Jonguh, hier op onzin kan je zoveel zeggen.quote:Op zondag 13 februari 2011 06:01 schreef _Fanta het volgende:
jah da's ook wel weer waar natuurlijk!quote:Op zondag 13 februari 2011 06:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jonguh, hier op onzin kan je zoveel zeggen.
Staat in de Index he.quote:Op zondag 13 februari 2011 06:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde niet zeggen dat ik niet weet waar jij mod
huh, is swj geen mod meer?quote:Op zondag 13 februari 2011 06:03 schreef Ragboer het volgende:
SuperwormJim mod niet meer.
Myraela is heel relaxed.
Murp heb ik al een paar dagen niet meer gezien.
en Yvonne zet alleen slotjes enzo.
Nee, had ruzie met Yvonne ofzo.quote:
[ONZ-FB] Nu met normale TT Zie hier.quote:Op zondag 13 februari 2011 06:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weet je ook waarover die ruzie ging?
ajah vond hem wel goeie mod. weet nie wat er gebeurt is ofzo. maar hopelijk vind ie fok! net zo tof als ervoorquote:
Probeer niet zo zwart wit te denken, dat is maar een halve kant van het verhaal!quote:
Ja, lekker met z'n drieen in bed.quote:Op zondag 13 februari 2011 06:09 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker bolkesteijn ik ga met je mee, lekker tegen sp3c aankruipen,
Je mag op de logeerkamer.quote:Op zondag 13 februari 2011 06:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, lekker met z'n drieen in bed.
jou aanwezigheid in dit topic was goed voor mij, nu weet ik dat modjes best tof kunne zijn en dat ik er geen schrik van hoef te hebbequote:Op zondag 13 februari 2011 06:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Probeer niet zo zwart wit te denken, dat is maar een halve kant van het verhaal!
Slaap lekker bolkesteijn ik ga met je mee, lekker tegen sp3c aankruipen,
Ik vond het gezellig, sorruy voor de mensen die mijn aanwezigheid als eng hebben ervaren
BOE!quote:Op zondag 13 februari 2011 06:15 schreef _Fanta het volgende:
is ineens wel erg griezelig stil hier..
dankje, weltrusten lieve modquote:Op zondag 13 februari 2011 06:16 schreef liesje1979 het volgende:
We zijn ook maar gewone mensen hoor!
Slaap lekker voor straks Fanta.
sorryquote:Op zondag 13 februari 2011 06:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wil je dat nie meer doen aub, ik schrok me de apelazerus!
Tjoeloesquote:
Eggsquote:
Bedank mij.quote:
quote:
nee man ik ga niet op msn.quote:
Doe maarquote:
Baasquote:
okquote:Op zondag 13 februari 2011 06:41 schreef _Fanta het volgende:
u never alone!!!![]()
sry was nog ff aan het meeluisteren.. maar echt mooie plaat deze, moest gewoon ff posten
quote:
Ziek hoor, die vertraging/delay in de stem van dat wijf straks... dat is zo bizar als je dat bedenktquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 13 februari 2011 06:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ziek hoor, die vertraging/delay in de stem van dat wijf straks... dat is zo bizar als je dat bedenkt
Baas, ben jij wel eens in India geweest?quote:Op zondag 13 februari 2011 07:01 schreef EggsTC het volgende:
SYMBOLS, ARE A LANGUAGE... ITS LIKE A PICTURE TELLIN A THOUSAND WORDS
Nee, ik wil er wel heen... naar GOA.quote:Op zondag 13 februari 2011 07:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baas, ben jij wel eens in India geweest?
Om eerlijk te zijn weet ik het niet. Heb gewoon wat geklikt. Dan weet ik het voor de volgende keer of mooi is of niet...quote:Op zondag 13 februari 2011 07:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, ik wil er wel heen... naar GOA.
Ook goed trouwens, Electric universe uit mn hoofd?
Ik wel er ook wel eens heen. Zal nog wel ff duren voordat ik daar geld voor heb.quote:Op zondag 13 februari 2011 07:06 schreef EggsTC het volgende:
Ben er trouwens wel overheen gevlogen, over GOA.
Ja, ik weet het. Ik ga vanmiddag naar NAC toe.quote:Op zondag 13 februari 2011 07:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemorgen Rag
Willem II onverdiend een punt,
Wat bedoel je?quote:Op zondag 13 februari 2011 07:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er wel iemand voor hetzelfde als gister begint?
ikquote:
voorlopig ook alleen maar in de nacht van zaterdag op zondagquote:Op zondag 13 februari 2011 07:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
O, had jou nooit gezien hier, (spijt spijt)
normaal ben ik 's nachts aan het werkquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 07:01 schreef EggsTC het volgende:
SYMBOLS, ARE A LANGUAGE... ITS LIKE A PICTURE TELLIN A THOUSAND WORDS
yup en dat ik ga ik nu ook doen.quote:
Goa.quote:Op zondag 13 februari 2011 07:19 schreef Ajacied422 het volgende:
er zijn echt alleen maar dancenummers aangevraagd
Ik begrijp jou niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 07:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik was eerst zelf requesten maat
okquote:
quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Miami Vice
Nou fantastischquote:
Niet haten op died in your arms tonight.quote:
quote:Goldfinger - Koning Voetbal
Dat deed ik nietquote:Op zondag 13 februari 2011 10:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niet haten op died in your arms tonight.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor koelkastje
Wat ga je om 1 uur draaien?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:56 schreef robdriessen het volgende:
It's alive, Igor, ALIVE!
Ja, ik ben d'r weer. T minus 1 uur.
Oh joyquote:Op zondag 13 februari 2011 10:58 schreef Rockiejj het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
DJ Rock
Bericht:
Omdat dit het eerste nummer was die ik vond als ik op kaas zocht.
quote:Op zondag 13 februari 2011 10:58 schreef Rockiejj het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
DJ Rock
Bericht:
Omdat dit het eerste nummer was die ik vond als ik op kaas zocht.
Ik ben om 12 uur aan de beurt, over 1 uur dusquote:Op zondag 13 februari 2011 10:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat ga je om 1 uur draaien?
En heb je een mic?
Awh, dan ga ik je debuut niet meemakenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben om 12 uur aan de beurt, over 1 uur dusJa ik heb een mic, moet tzt nog wel een beter model voor komen, maar voorlopig redden we ons er mee.
Have no soulquote:
Ik ook niet!quote:Op zondag 13 februari 2011 11:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Awh, dan ga ik je debuut niet meemaken
Ik ben om 12 uur auto ophalen. Dus pas op als je in de buurt van mijdrecht woont, ik heb nog geen maand mn rijbewijs en dit gaat de eerste keer zijn dat ik in een automaat rijquote:
Ahw hoezo?quote:
Ik ga over 5 min naar de trein. En kom als het goed is niet bij mijdrechtquote:Op zondag 13 februari 2011 11:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben om 12 uur auto ophalen. Dus pas op als je in de buurt van mijdrecht woont, ik heb nog geen maand mn rijbewijs en dit gaat de eerste keer zijn dat ik in een automaat rij![]()
[..]
Ahw hoezo?
Goeiemorgenquote:
Ah okequote:Op zondag 13 februari 2011 11:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ga over 5 min naar de trein. En kom als het goed is niet bij mijdrechtWaar dat dan ook is.
Nee dat kan helaas niet. Er is nog wel plek op het rooster vandaagquote:Op zondag 13 februari 2011 11:09 schreef Neroje het volgende:
Zou ik het van de verzoekjesmachine kunnen overnemen tot 12:00 trouwens? Toch niks beters te doen hier
Nee kan nietquote:Op zondag 13 februari 2011 11:09 schreef Neroje het volgende:
Zou ik het van de verzoekjesmachine kunnen overnemen tot 12:00 trouwens? Toch niks beters te doen hier
Zonde...quote:Op zondag 13 februari 2011 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat kan helaas niet. Er is nog wel plek op het rooster vandaag
weet ik niet, snap het nietquote:Op zondag 13 februari 2011 11:14 schreef robdriessen het volgende:
Goeie tekst, dit nummer. Vinden jullie ook niet?
Ja zekersquote:Op zondag 13 februari 2011 11:14 schreef robdriessen het volgende:
Goeie tekst, dit nummer. Vinden jullie ook niet?
Speel het spelletje nou even mee danquote:
Nee. Maar er is koffie.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:18 schreef PiRANiA het volgende:
Goedemorgen.
zijn we allemaal lekker fit?.
quote:
Neequote:Op zondag 13 februari 2011 11:18 schreef PiRANiA het volgende:
Goedemorgen.
Hij was wel katjelamquote:Op zondag 13 februari 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nee![]()
Mono heeft mij vannacht wakker gebeld. Ik wil weten waarom.
Ik heb 1 post van hem kunnen ontdekken dat ie in de kroeg zat en lam was.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij was wel katjelamHij postte nog vannacht.
Ik ben verre van fitquote:Op zondag 13 februari 2011 11:18 schreef PiRANiA het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
Dat zou ik dus niet kunnen he, vrijdag zo lam dat je je voor de webcam staat te strippen en de volgende ochtend keiharde gaysex moet ontkennen en dan de volgende dag lam de stad in.
quote:Uw donatie is nu voltooid.
Goed bezig jijquote:
Waarom belde je me?quote:
Morge mono, check je paypalquote:
Als je het over de duivel hebt.....quote:
Goede reden welquote:Op zondag 13 februari 2011 11:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik stond op de taxi te wachten en mijn balg zat vol met bier, en ik wou jou gewoon spreken
Ik kreeg een mail ja.quote:
Ik sliep en ik heb thuis geen bereik mobiel en ik had echt heeeeeeeeeel weinig zin om naakt de tuin in te rennen dus ik heb niet opgenomenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik stond op de taxi te wachten en mijn balg zat vol met bier, en ik wou jou gewoon spreken
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:25 schreef robdriessen het volgende:
Zo, usericon aangepast voor Koelkast's geestesrust.
Ik heb Daft Punk in de masjien aangevraagdquote:Op zondag 13 februari 2011 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Die enge dokter steeds, dit is mooier
Dat is logisch en verklaarbaarquote:Op zondag 13 februari 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sliep en ik heb thuis geen bereik mobiel en ik had echt heeeeeeeeeel weinig zin om naakt de tuin in te rennen dus ik heb niet opgenomen
Nog goeie mannensex gehad?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kreeg een mail ja.
Waarvoor dank. Even opstarten, net wakker enzo
Zal zo alles doorgeven enzo
Toch wel he. Als ik straks verhuisd ben mag je me altijd wakker bellen.quote:
Dat wil hij waarschijnlijk graag horen juist...quote:Op zondag 13 februari 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch wel he. Als ik straks verhuisd ben mag je me altijd wakker bellen.
Wees gewaarschuwd, ik kan op zo'n moment niks anders uitbrengen dan wat onverstaanbaar gekreun
Dan moet je die JUIST nemenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neen, ik zat achter een milfje aan in de kroeg, maar ze was al getrouwd
Dat kan hij vast niet aanquote:Op zondag 13 februari 2011 11:30 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat wil hij waarschijnlijk graag horen juist...
Hou de klok in de gaten, Draakje is geautomatiseerd dus gaat er om exact 12:00u uit (dan hoor je hem nog wel op de radio) en vanaf dan kun je connecten. Tipje: je kunt ok je reconnect op 5 seconden zetten en nu al connecten, dan valt hij er vanzelf in zodra Draakje er uit is. Alleen even in de gaten houden wanneer er ENCODING staat ipv ERROR.quote:
Ja, dat is pijnlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 11:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat was ook plan de campagne, maar hij liep er ook...
11:30?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hou de klok in de gaten, Draakje is geautomatiseerd dus gaat er om exact 11:30u uit (dan hoor je hem nog wel op de radio) en vanaf dan kun je connecten. Tipje: je kunt ok je reconnect op 5 seconden zetten en nu al connecten, dan valt hij er vanzelf in zodra Draakje er uit is. Alleen even in de gaten houden wanneer er ENCODING staat ipv ERROR.
Je zegt het zelf schatquote:
quote:Draakje is geautomatiseerd dus gaat er om exact 11:30u uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |