jah da's ook wel weer waar natuurlijk!quote:Op zondag 13 februari 2011 06:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jonguh, hier op onzin kan je zoveel zeggen.
Staat in de Index he.quote:Op zondag 13 februari 2011 06:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde niet zeggen dat ik niet weet waar jij mod
huh, is swj geen mod meer?quote:Op zondag 13 februari 2011 06:03 schreef Ragboer het volgende:
SuperwormJim mod niet meer.
Myraela is heel relaxed.
Murp heb ik al een paar dagen niet meer gezien.
en Yvonne zet alleen slotjes enzo.
Nee, had ruzie met Yvonne ofzo.quote:
[ONZ-FB] Nu met normale TT Zie hier.quote:Op zondag 13 februari 2011 06:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weet je ook waarover die ruzie ging?
ajah vond hem wel goeie mod. weet nie wat er gebeurt is ofzo. maar hopelijk vind ie fok! net zo tof als ervoorquote:
Probeer niet zo zwart wit te denken, dat is maar een halve kant van het verhaal!quote:
Ja, lekker met z'n drieen in bed.quote:Op zondag 13 februari 2011 06:09 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker bolkesteijn ik ga met je mee, lekker tegen sp3c aankruipen,
Je mag op de logeerkamer.quote:Op zondag 13 februari 2011 06:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, lekker met z'n drieen in bed.
jou aanwezigheid in dit topic was goed voor mij, nu weet ik dat modjes best tof kunne zijn en dat ik er geen schrik van hoef te hebbequote:Op zondag 13 februari 2011 06:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Probeer niet zo zwart wit te denken, dat is maar een halve kant van het verhaal!
Slaap lekker bolkesteijn ik ga met je mee, lekker tegen sp3c aankruipen,
Ik vond het gezellig, sorruy voor de mensen die mijn aanwezigheid als eng hebben ervaren
BOE!quote:Op zondag 13 februari 2011 06:15 schreef _Fanta het volgende:
is ineens wel erg griezelig stil hier..
dankje, weltrusten lieve modquote:Op zondag 13 februari 2011 06:16 schreef liesje1979 het volgende:
We zijn ook maar gewone mensen hoor!
Slaap lekker voor straks Fanta.
sorryquote:Op zondag 13 februari 2011 06:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wil je dat nie meer doen aub, ik schrok me de apelazerus!
Tjoeloesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |