Ik kan nog wel een paar uur door gaan met dit soort nummers.quote:
doen! ik dig deze shizzle welquote:Op zondag 13 februari 2011 05:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een paar uur door gaan met dit soort nummers.
Dat doet Ragboer.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:52 schreef _Fanta het volgende:
dit nummer vind ik dan weer beetje wa minder
Ik had ook Frans Duijts of Stef Ekkel kunnen aanvragen.quote:
Sjongejongequote:Op zondag 13 februari 2011 05:59 schreef _Fanta het volgende:
echt serieus, ik word bang van zoveel blauw in het topic. niks persoonlijk ofzow, maar heb het idee dat ik in de gaten word gehouden en da vin nie zo fijn. dus ik ben weer pleitte
Ik ben een hele aardig mod (van Beurs & Economie) hoor. Zet per jaar 10 slotjes, en verder, eh, ben ik een gewone user.quote:Op zondag 13 februari 2011 05:59 schreef _Fanta het volgende:
echt serieus, ik word bang van zoveel blauw in het topic. niks persoonlijk ofzow, maar heb het idee dat ik in de gaten word gehouden en da vin nie zo fijn. dus ik ben weer pleitte
Bolkesteijn en ik zijn hier niet meer of minder user dan jijquote:Op zondag 13 februari 2011 05:59 schreef _Fanta het volgende:
Ik wilde niet zeggen dat ik niet weet waar jij modquote:Op zondag 13 februari 2011 06:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ben een hele aardig mod (van Beurs & Economie) hoor. Zet per jaar 10 slotjes, en verder, eh, ben ik een gewone user.
Jonguh!quote:Op zondag 13 februari 2011 06:01 schreef _Fanta het volgende:
ik wil geen gezeik ofzo, niet dat ik dadelijk iets zeg wat bij jullie nie in de smaak valt dat ik dan mn account gebanned word ofzo?
Geen zorgen, mods kunnen niet bannen.quote:Op zondag 13 februari 2011 06:01 schreef _Fanta het volgende:
ik wil geen gezeik ofzo, niet dat ik dadelijk iets zeg wat bij jullie nie in de smaak valt dat ik dan mn account gebanned word ofzo?
Jonguh, hier op onzin kan je zoveel zeggen.quote:Op zondag 13 februari 2011 06:01 schreef _Fanta het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |