Ik ook niet!quote:Op zondag 13 februari 2011 11:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Awh, dan ga ik je debuut niet meemaken
Ik ben om 12 uur auto ophalen. Dus pas op als je in de buurt van mijdrecht woont, ik heb nog geen maand mn rijbewijs en dit gaat de eerste keer zijn dat ik in een automaat rijquote:
Ahw hoezo?quote:
Ik ga over 5 min naar de trein. En kom als het goed is niet bij mijdrechtquote:Op zondag 13 februari 2011 11:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben om 12 uur auto ophalen. Dus pas op als je in de buurt van mijdrecht woont, ik heb nog geen maand mn rijbewijs en dit gaat de eerste keer zijn dat ik in een automaat rij![]()
[..]
Ahw hoezo?
Goeiemorgenquote:
Ah okequote:Op zondag 13 februari 2011 11:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik ga over 5 min naar de trein. En kom als het goed is niet bij mijdrechtWaar dat dan ook is.
Nee dat kan helaas niet. Er is nog wel plek op het rooster vandaagquote:Op zondag 13 februari 2011 11:09 schreef Neroje het volgende:
Zou ik het van de verzoekjesmachine kunnen overnemen tot 12:00 trouwens? Toch niks beters te doen hier
Nee kan nietquote:Op zondag 13 februari 2011 11:09 schreef Neroje het volgende:
Zou ik het van de verzoekjesmachine kunnen overnemen tot 12:00 trouwens? Toch niks beters te doen hier
Zonde...quote:Op zondag 13 februari 2011 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat kan helaas niet. Er is nog wel plek op het rooster vandaag
weet ik niet, snap het nietquote:Op zondag 13 februari 2011 11:14 schreef robdriessen het volgende:
Goeie tekst, dit nummer. Vinden jullie ook niet?
Ja zekersquote:Op zondag 13 februari 2011 11:14 schreef robdriessen het volgende:
Goeie tekst, dit nummer. Vinden jullie ook niet?
Speel het spelletje nou even mee danquote:
Nee. Maar er is koffie.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:18 schreef PiRANiA het volgende:
Goedemorgen.
zijn we allemaal lekker fit?.
quote:
Neequote:Op zondag 13 februari 2011 11:18 schreef PiRANiA het volgende:
Goedemorgen.
Hij was wel katjelamquote:Op zondag 13 februari 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nee![]()
Mono heeft mij vannacht wakker gebeld. Ik wil weten waarom.
Ik heb 1 post van hem kunnen ontdekken dat ie in de kroeg zat en lam was.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij was wel katjelamHij postte nog vannacht.
Ik ben verre van fitquote:Op zondag 13 februari 2011 11:18 schreef PiRANiA het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
Dat zou ik dus niet kunnen he, vrijdag zo lam dat je je voor de webcam staat te strippen en de volgende ochtend keiharde gaysex moet ontkennen en dan de volgende dag lam de stad in.
quote:Uw donatie is nu voltooid.
Goed bezig jijquote:
Waarom belde je me?quote:
Morge mono, check je paypalquote:
Als je het over de duivel hebt.....quote:
Goede reden welquote:Op zondag 13 februari 2011 11:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik stond op de taxi te wachten en mijn balg zat vol met bier, en ik wou jou gewoon spreken
Ik kreeg een mail ja.quote:
Ik sliep en ik heb thuis geen bereik mobiel en ik had echt heeeeeeeeeel weinig zin om naakt de tuin in te rennen dus ik heb niet opgenomenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik stond op de taxi te wachten en mijn balg zat vol met bier, en ik wou jou gewoon spreken
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:25 schreef robdriessen het volgende:
Zo, usericon aangepast voor Koelkast's geestesrust.
Ik heb Daft Punk in de masjien aangevraagdquote:Op zondag 13 februari 2011 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Die enge dokter steeds, dit is mooier
Dat is logisch en verklaarbaarquote:Op zondag 13 februari 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sliep en ik heb thuis geen bereik mobiel en ik had echt heeeeeeeeeel weinig zin om naakt de tuin in te rennen dus ik heb niet opgenomen
Nog goeie mannensex gehad?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kreeg een mail ja.
Waarvoor dank. Even opstarten, net wakker enzo
Zal zo alles doorgeven enzo
Toch wel he. Als ik straks verhuisd ben mag je me altijd wakker bellen.quote:
Dat wil hij waarschijnlijk graag horen juist...quote:Op zondag 13 februari 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch wel he. Als ik straks verhuisd ben mag je me altijd wakker bellen.
Wees gewaarschuwd, ik kan op zo'n moment niks anders uitbrengen dan wat onverstaanbaar gekreun
Dan moet je die JUIST nemenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neen, ik zat achter een milfje aan in de kroeg, maar ze was al getrouwd
Dat kan hij vast niet aanquote:Op zondag 13 februari 2011 11:30 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat wil hij waarschijnlijk graag horen juist...
Hou de klok in de gaten, Draakje is geautomatiseerd dus gaat er om exact 12:00u uit (dan hoor je hem nog wel op de radio) en vanaf dan kun je connecten. Tipje: je kunt ok je reconnect op 5 seconden zetten en nu al connecten, dan valt hij er vanzelf in zodra Draakje er uit is. Alleen even in de gaten houden wanneer er ENCODING staat ipv ERROR.quote:
Ja, dat is pijnlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 11:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat was ook plan de campagne, maar hij liep er ook...
11:30?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hou de klok in de gaten, Draakje is geautomatiseerd dus gaat er om exact 11:30u uit (dan hoor je hem nog wel op de radio) en vanaf dan kun je connecten. Tipje: je kunt ok je reconnect op 5 seconden zetten en nu al connecten, dan valt hij er vanzelf in zodra Draakje er uit is. Alleen even in de gaten houden wanneer er ENCODING staat ipv ERROR.
Je zegt het zelf schatquote:
quote:Draakje is geautomatiseerd dus gaat er om exact 11:30u uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |