Ik heb 1 post van hem kunnen ontdekken dat ie in de kroeg zat en lam was.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij was wel katjelamHij postte nog vannacht.
Ik ben verre van fitquote:Op zondag 13 februari 2011 11:18 schreef PiRANiA het volgende:
Goedemorgen.
zijn we allemaal lekker fit?.
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
Dat zou ik dus niet kunnen he, vrijdag zo lam dat je je voor de webcam staat te strippen en de volgende ochtend keiharde gaysex moet ontkennen en dan de volgende dag lam de stad in.
quote:Uw donatie is nu voltooid.
Goed bezig jijquote:
Waarom belde je me?quote:
Morge mono, check je paypalquote:
Als je het over de duivel hebt.....quote:
Goede reden welquote:Op zondag 13 februari 2011 11:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik stond op de taxi te wachten en mijn balg zat vol met bier, en ik wou jou gewoon spreken
Ik kreeg een mail ja.quote:
Ik sliep en ik heb thuis geen bereik mobiel en ik had echt heeeeeeeeeel weinig zin om naakt de tuin in te rennen dus ik heb niet opgenomenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik stond op de taxi te wachten en mijn balg zat vol met bier, en ik wou jou gewoon spreken
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:25 schreef robdriessen het volgende:
Zo, usericon aangepast voor Koelkast's geestesrust.
Ik heb Daft Punk in de masjien aangevraagdquote:Op zondag 13 februari 2011 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Die enge dokter steeds, dit is mooier
Dat is logisch en verklaarbaarquote:Op zondag 13 februari 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sliep en ik heb thuis geen bereik mobiel en ik had echt heeeeeeeeeel weinig zin om naakt de tuin in te rennen dus ik heb niet opgenomen
Nog goeie mannensex gehad?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kreeg een mail ja.
Waarvoor dank. Even opstarten, net wakker enzo
Zal zo alles doorgeven enzo
Toch wel he. Als ik straks verhuisd ben mag je me altijd wakker bellen.quote:
Dat wil hij waarschijnlijk graag horen juist...quote:Op zondag 13 februari 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch wel he. Als ik straks verhuisd ben mag je me altijd wakker bellen.
Wees gewaarschuwd, ik kan op zo'n moment niks anders uitbrengen dan wat onverstaanbaar gekreun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |