Aisattiquote:Op zondag 13 februari 2011 09:09 schreef remcohh het volgende:
Heeft iemand toevallig gisteravond de samenvatting gezien bij de NOS?
ik keek net te laat en zag vanuit mijn ooghoeken bij de inleiding iemand in een (ziekenhuis)bed liggen? wie was dat??
neem aan op eredivisie live sowieso?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef Plasterk het volgende:
Wedstrijd vervroegd. Dus nu live op tv?
yepquote:Op maandag 14 februari 2011 18:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
neem aan op eredivisie live sowieso?
ik ga maar een half uurtje eerder wegquote:Op maandag 14 februari 2011 23:09 schreef DaDude1987 het volgende:
Wat een kuttijd zeg, zit ik nog op mn werk.
*zucht* lekker dan voor iedereen die werktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
UEFA wil Kazan-Twente nu om 15.00 uur
dinsdag 15 februari 2011 | 09:46 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 15 februari 2011 | 09:54
ENSCHEDE - De UEFA wil het Europa League-duel tussen Rubin Kazan en FC Twente weer met twee uur vervroegen. Maandag werd duidelijk dan de originele aanvangstijds (21.00 uur/19.00 Nederlandse tijd) werd teruggebracht naar 17.00 uur Nederlandse tijd.
Het UEFA wil het duel echter nog met twee uur vervroegen. De wedstrijd zou dan om 17.00 uur Russische tijd (15.00 uur Nederlandse tijd) worden afgewerkt. Dit om de vrieskou in Moskou beter te lijf te kunnen gaan.
quote:De Russische media achtten het echter onwaarschijnlijk dat het duel überhaupt doorgaat. In dat geval zal het onderlinge treffen waarschijnlijk beperkt worden tot het thuisduel in Enschede.
ik was het net aan het typenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:48 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
*zucht* lekker dan voor iedereen die werkt
edit: fctwente.net zegt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was het net aan het typenlekker is dat allemaal, nu moet het straks in 1 wedstrijd gebeuren...
en dan tellen de uitdoelpunten niet dubbelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]naja maar wel de thuiswedstrijd. Gewoon tegenaan gaan
![]()
Preciesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan tellen de uitdoelpunten niet dubbel
truequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Precies
wordt nog een leuke wedstrijd zo!
Morgenmiddag beslissing. Ook lekker als ze al morgenochtend vertrekkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
trueeerst maar zien of het echt helemaal afgelast wordt
quote:Update:
Vooralsnog heeft de UEFA de beslissing gemaakt om het duel nog eens vier uur naar voren te halen. Dat komt neer op 13:00 uur Nederlandse tijd en 15:00 uur in Moskou.
Ik zou het niet doen, ik zou het donderdag doen. Ik ga alleen voor de middag, kwartier fietsen van werkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:32 schreef Spatzmann het volgende:
ik ga maar thuis werken morgen denk ik
lolquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:38 schreef tcr het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, ik zou het donderdag doen. Ik ga alleen voor de middag, kwartier fietsen van werk.
heb geen geluidskaart in de PC, dus radio wordt niet wat; misschien ergens een streamquote:
Wilde je al gaan pm-en maar de site die ik altijd gebruik geeft nu ditquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb geen geluidskaart in de PC, dus radio wordt niet wat; misschien ergens een stream
anders maar teletekst inderdaad
die hebben toch al weer een ander domein?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:19 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Wilde je al gaan pm-en maar de site die ik altijd gebruik geeft nu dit
[ afbeelding ]
het zou me niks verbazen als het vandaag/morgen alsnog afgelast wordtquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:45 schreef Saekerhett het volgende:
-24 graden overdag op donderdag. Dan bestaat het toch niet dat die wedstrijd doorgaat? Dat is gewoon supergevaarlijk.
kreeg ik net door...quote:Rubin Kazan-FC Twente: donderdag vanaf 12.45u rechtstreeks op Eredivisie Live 1. De herhaling ervan is om 19.00u op kanaal 2.
overdag maar via via volgen en dan thuis de eerste helft in herhaling kijkenquote:
vrijblijvend, rojadirecta, adthequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:57 schreef d1ce het volgende:
Iemand nog een link voor de livestream? :$
En iedereen is er al of nog onderwegquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:22 schreef insan3 het volgende:
De trainer van Rubin wil (liever) niet spelen hoorde ik net op de radio.
quote:Clubarts Gekie Meins van FC Twente gaat ervan uit dat bij een temperatuur van onder de -20 graden de Europa League-wedstrijd tussen Rubin Kazan en FC Twente niet door zal gaan. Bovendien denkt de clubarts dat het oordeel van de betrokken artsen doorslaggevend zal zijn bij de beslissing over het al dan niet spelen van de wedstrijd, en niet allerlei commerciële belangen. Het ziet er als we de weersvoorspellingen nog eens bekijken naar uit dat de wedstrijd dan ook zal worden afgelast. Er wordt donderdag in Moskou namelijk een maximum temperatuur van -23 graden verwacht.
muts op de orenquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Zit je daar, morgen op 13:00, met je kist bier in de voortuin. Jammer dan?
ik heb mijn CC vandaag beginnen gekregen, maar had met behulp van Mdrop al kaartjes besteldquote:Op woensdag 16 februari 2011 18:57 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb trouwens kaarten voor de thuiswedstrijd
ik had de mijne ook vandaag binnen gekregen:Yquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb mijn CC vandaag beginnen gekregen, maar had met behulp van Mdrop al kaartjes besteld
dus gelijk ff kaartjes besteld?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had de mijne ook vandaag binnen gekregen:Y
Toch hoop ik dat het doorgaat, kan ik mooi vanuit bed op de bank rollenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen om 12.00 wordt de knoop definitief doorgehakt over het wel of niet spelen; er is afgesproken dat beide cubs, als de temperatuur onder de -15 Celsius is, de wedstrijd af kunnen lasten zonder verdere sancties...
Dus dat wordt gegarandeerd afgelast dan. Gekie Meins wilde al niet onder de -20, en als het -24 wordt zoals verwacht dan zal het vast niet doorgaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen om 12.00 wordt de knoop definitief doorgehakt over het wel of niet spelen; er is afgesproken dat beide cubs, als de temperatuur onder de -15 Celsius is, de wedstrijd af kunnen lasten zonder verdere sancties...
joahquote:
Hoezo dat? Niemand schiet er wat mee op als de spelers doodvriezen op t veld.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
de UEFA verliest de belangen van de clubs, de spelers en de supporters totaal uit het oog!![]()
ze hadden al veel eerder moeten besluiten de wedstrijd te verplaatsen, qua datum of qua locatiequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Hoezo dat? Niemand schiet er wat mee op als de spelers doodvriezen op t veld.
dat is dan ook nog maar de vraagquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:30 schreef Frutsel het volgende:
Als het afgelast wordt... wordt de wedstrijd dan over één duel beslist in Enschede?
Aldus ELFquote:De temperatuur in Moskou om 10.15 uur bedraagt -19 Celsius. De kans op doorgaan, wordt steeds groter. De kans dat het duel overigens volgende week wordt gespeeld in de Russische hoofstad is overigens miniem. Zowel Spartak als CSKA zijn nog actief in de Europa League en hebben het stadion nodig.
voor zover ik weet alleen EL1 (19.00 herhaling op EL2)quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:59 schreef dyonvbaal het volgende:
misschien een domme vraag, komt het ook op tv?
Ik keek net op de site van EL, en die gids gaf aan dat er een Jupiler wedstrijd uitgezonden zou worden. Misschien niet bijgewerkt, dat kan. Daarom vroeg ik het maar...quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor zover ik weet alleen EL1 (19.00 herhaling op EL2)
hij staat wel op http://www.eredivisie.nl/programmagidsquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik keek net op de site van EL, en die gids gaf aan dat er een Jupiler wedstrijd uitgezonden zou worden. Misschien niet bijgewerkt, dat kan. Daarom vroeg ik het maar...
Er staat idd gewoon Rubin Kazan-FC Twente op EL1 vanaf 12.45 op het programmaquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij staat wel op http://www.eredivisie.nl/programmagids
Ze doen het dan ook onder protestquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:46 schreef Wilskracht het volgende:
Twente zou gewoon niet moeten spelen
Slaat natuurlijk nergens op dat de UEFA -14.3 meet en FC Twente/anderen -18 of -19. Gewoon erdoor gepusht door de UEFA.quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:47 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ze doen het dan ook onder protest
Precies, want als ze nu veel blessures oplopen is het natuurlijk belachelijk, kan nog wel eens veel invloed hebben op de competitiequote:Op donderdag 17 februari 2011 12:56 schreef ReMcOrE het volgende:
UEFA, UEFA, UEFA![]()
goed dat ze onder protest spelen, hopelijk houden ze er niks aan over!!
precies, ook gewoon dreigen met een 3-0 nederlaag als Twente aangeeft niet te willen spelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:19 schreef Frutsel het volgende:
echt schandalig...
geld van Rusland komt de UEFA vast weer goed uit
Dat ze liegen over de temperatuur is evident, maar om dan te dreigen met een 3-0 is toch niet raar? Een forfeit is altijd 3-0 naar mijn weten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, ook gewoon dreigen met een 3-0 nederlaag als Twente aangeeft niet te willen spelen
dreigen met 3-0 om te zorgen dat Twente toch gaat voetballen, ondanks dat metingen laten zien dat de temperatuur onder de -15 ligt, vind ik schandalig...quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat ze liegen over de temperatuur is evident, maar om dan te dreigen met een 3-0 is toch niet raar? Een forfeit is altijd 3-0 naar mijn weten.
Het ging mij d'r om dat je zei "ook gewoon dreigen" alsof dat er ook nog eens bijkomt, terwijl dat gedeelte juist heel normaal is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dreigen met 3-0 om te zorgen dat Twente toch gaat voetballen, ondanks dat metingen laten zien dat de temperatuur onder de -15 ligt, vind ik schandalig...
Deden ze dat? Valt me nog mee, ik dacht dat we op zijn minst 3 seizoenen niet mee mochten doen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, ook gewoon dreigen met een 3-0 nederlaag als Twente aangeeft niet te willen spelen
laatste stuiptrekkingen van Rubin, wachten op het einde...quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef Frutsel het volgende:
dat bedoel ik: sportieve revanche
moet toch al afgelopen zijn
St.Petersburg bij -20 here we comequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ongelooflijkwat een memorabele dag is dit!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef Frutsel het volgende:
Echt waar... PRACHTIG
Echte killers... niet dat het nou kil is...
maare echt koel afgemaakt... niet dat het echt koel is...
maar wat komen die Russen van een koude kermis thuis zo... niet dat het echt koud is ofzo
die kans is zeker aanwezigquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
St.Petersburg bij -20 here we come
quote:
hoe vet is dit zeg?!quote:
Kazan domineerde de 1e helft wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef Kreator het volgende:
Heb alleen het laatste kwartier gezien, maar ondanks het veld en de kou speelden ze wel beter. Voor de rest speelde Rubin Kazan wel érg slecht..
Ik hoop dat dit stimulans is voor Twente om hun focus te switchen naar het winnen van de ELquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:00 schreef kastanova het volgende:
Hopen dat dit gezien de afgelopen, toch enigszins matige competitiewedstrijden, ook weer het een en ander voor het vertrouwen van de spelers doet.
Idd. Ik zat in het stadion tegen Vitesse en dat was eigenlijk gewoon zeer matig. Inspiratieloos.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:00 schreef kastanova het volgende:
Hopen dat dit gezien de afgelopen, toch enigszins matige competitiewedstrijden, ook weer het een en ander voor het vertrouwen van de spelers doet.
Dat mag ook wel ja, even diep buigen die hoge heertjes.quote:FC Twente is teleurgesteld in de gang van zaken en zal zich beraden over de gehele procedure en de eventueel te nemen vervolgstappen. De club heeft diep respect voor de manier waarop de spelers en staf met deze situatie zijn omgegaan.
whahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef insan3 het volgende:
http://rubin-kazan.ru/en/news/club/1977.html
Grappig hoe ze de spelers van twente noemenVisgerhof, Brahma .... etc
Het hele verslag doet me sowieso denken aan Boris the Blade a.k.a. the Bullet Dodgerquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:38 schreef insan3 het volgende:
http://rubin-kazan.ru/en/news/club/1977.html
Grappig hoe ze de spelers van twente noemenVisgerhof, Brahma .... etc
hij deed je denken aan Manolev?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:23 schreef msnk het volgende:
Tijdens de wedstrijd viel het me ook al op, maar Rosales was verrassend goed! Meer mensen deden hun verdedigende taken prima. Even snel naam proberen te maken Europees
Die Rosales doet me denken aan die Mexicaan bij PSV, meestal kut en dan ineens....
Manolev is geen Mexicaanquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij deed je denken aan Manolev?en zoals Johan Derksen al zei; ze wilden gewoon warm blijven, dus blijven bewegen... dus maar meeverdedigen
jammer, want zowel hij als de Gijp ware erg positief over Twentequote:Op donderdag 17 februari 2011 18:27 schreef msnk het volgende:
En ik was net een beetje afwezig toen Johan zat te praten, geen idee waarom
Oproep van fctwente.netquote:De spelers van FC Twente verdienen na de legendarische prestatie van vanmiddag (0-2) wel een warm onthaal. En wel vanavond nog, op het trainingscentrum in Hengelo, als de selectie aankomt. Als alles normaal loopt zijn ze rond 00:30 in Hengelo. Bij deze een oproep aan alle supporters van FC Twente, om de spelers een verdiende 'huldiging' te geven. Dus om 00:30 op trainingscentrum FC Twente (FBK Stadion) te Hengelo.
Niet aan denken, lekker in de feeststemming blijven hangenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wil de pret niet drukken, maarre... zondag wacht NEC in de Veste, het 'normale' competitie-leven
Gastquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:05 schreef Daddy__Cool het volgende:
Wat me laatst op viel he... Jullie in enschede, jullie praten zo maf? Is dat opzet of doen jullie dat voor de gein? Wel lache dan
het is wel verslavendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:30 schreef Daddy__Cool het volgende:
Wat is dialect? is dat een soort aids?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GastDa's het Twents dialect!
Ja en als je niet oppast dan krijg je het ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:30 schreef Daddy__Cool het volgende:
Wat is dialect? is dat een soort aids?
Neen vroeger had je nedersakisch maar een jaar of 100 geleden besloten we uniform te communiceren behalve een bepaald gebied. Vandaar dat jullie achterliepen en voorts jullie zelf achtergesteld voelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
[..]
Ja en als je niet oppast dan krijg je het ook
Officieel is het trouwens een taal, nou ja, het Nedersaksisch dan, waar Twents onder valt
Gast, Nedersaksisch is een officiële streektaal in Nederlandquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:35 schreef Daddy__Cool het volgende:
[..]
Neen vroeger had je nedersakisch maar een jaar of 100 geleden besloten we uniform te communiceren behalve een bepaald gebied. Vandaar dat jullie achterliepen en voorts jullie zelf achtergesteld voelen.
14.gifquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Gast, Nedersaksisch is een officiële streektaal in Nederlandeen van de twee.
gelukkig voel ik me niet achtergesteldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:35 schreef Daddy__Cool het volgende:
[..]
Neen vroeger had je nedersakisch maar een jaar of 100 geleden besloten we uniform te communiceren behalve een bepaald gebied. Vandaar dat jullie achterliepen en voorts jullie zelf achtergesteld voelen.
De welbekende plaat voor de kop. Ik wou dat ik op die manier in het leven kon staan dan had ik echt een zorgeloos leventje... Mazzelpik ben jijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gelukkig voel ik me niet achtergesteld
Tukkers zijn superieurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gelukkig voel ik me niet achtergesteld
Pciesquote:
en wie heeft er nou een plaat voor de kop?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:40 schreef Daddy__Cool het volgende:
[..]
De welbekende plaat voor de kop. Ik wou dat ik op die manier in het leven kon staan dan had ik echt een zorgeloos leventje... Mazzelpik ben jij
Oh en heb je de boys lekkere koffie gehaald? zegt genoeg dat je er nu geen baan hebt toch, wanker....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wie heeft er nou een plaat voor de kop?
ik ben vorig jaar afgestudeerd bij een Enschedees bedrijf dat al op de technologie vooruit lijkt te lopen. Bedrijven uit de hele wereld hebben interesse in hun product.
Don't feed the trollquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben vorig jaar afgestudeerd bij een Enschedees bedrijf dat al op de technologie vooruit lijkt te lopen. Bedrijven uit de hele wereld hebben interesse in hun product.
Randstedeling zeker?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:45 schreef Daddy__Cool het volgende:
[..]
Oh en heb je de boys lekkere koffie gehaald? zegt genoeg dat je er nu geen baan hebt toch, wanker....
moar ik heb wal zin um 'm 'n skoer deur de been'n te geev'nquote:
en zonet kon ie d'r nog um lachenquote:
Vast afgewezen door een Twents meisjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en zonet kon ie d'r nog um lachen
whaha, wat 'n onmeunig kadaver oniequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Vast afgewezen door een Twents meisje
racsistenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whaha, wat 'n onmeunig kadaver onie
Ja wij hebben inderdaad wat tegen dooie beesten. Tenzij ze klaargemaakt op het bord liggenquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:58 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja wij hebben inderdaad wat tegen dooie beesten. Tenzij ze klaargemaakt op het bord liggen
quote:
Zolang het op de middenstip van FC Twente gebeurt mag wat mij betreft het stadion volquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
![]()
zullen we die neger ook uitnodigen voor een echte twentse bruiloft?
(door die neger wordt ie wel iets minder twents, mja)
ik ben voor. trouwen op de middenstipquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:07 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Zolang het op de middenstip van FC Twente gebeurt mag wat mij betreft het stadion vol
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben voor. trouwen op de middenstip
en dan in schaduw het stadion erop, net als het shirt van 2 jaar geledenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
![]()
eindelijk iemand die het begrijpt
En dan een jurk van voetbalshirt-stof met FC Twente embleem
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan in schaduw het stadion erop, net als het shirt van 2 jaar geleden
quote:
doen wequote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:19 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]![]()
![]()
nadat we kampioen worden dit jaar
Ja toch? Oké danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doen we
Maar nu eerst slapen lieverd
kom je nog een nachtkusje geven?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja toch? Oké dan
welterusten schatje![]()
* Mama_Mia geeft rulerofdeath drie nachtkusjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kom je nog een nachtkusje geven?![]()
* rulerofdeath geeft een dikke kus terugquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:43 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
* Mama_Mia geeft rulerofdeath drie nachtkusjes
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath geeft een dikke kus terugslaap lekker lieverd
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:48 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, dit bewijst toch maar weer eens des te meer de Twentse nuchterheid...
Een overduidelijke troll (als ik moet gokken: Een gefrustreerde ajacied) probeert op allerlei krampachtige manieren een reactie uitlokken, maar niemand neemt überhaupt ook maar de móeite om te happen.
Vooroordelen hebben is inderdaad erg nuchter jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:48 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, dit bewijst toch maar weer eens des te meer de Twentse nuchterheid...
Een overduidelijke troll (als ik moet gokken: Een gefrustreerde ajacied) probeert op allerlei krampachtige manieren een reactie uitlokken, maar niemand neemt überhaupt ook maar de móeite om te happen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:05 schreef Daddy__Cool het volgende:
Wat me laatst op viel he... Jullie in enschede, jullie praten zo maf? Is dat opzet of doen jullie dat voor de gein? Wel lache dan
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GastDa's het Twents dialect!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:30 schreef Daddy__Cool het volgende:
Wat is dialect? is dat een soort feest?
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
[..]
Ja en als je niet oppast dan krijg je het ook
Officieel is het trouwens een taal, nou ja, het Nedersaksisch dan, waar Twents onder valt
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:35 schreef Daddy__Cool het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Gast, Nedersaksisch is een officiële streektaal in Nederlandeen van de twee.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:40 schreef Daddy__Cool het volgende:
[..]
De welbekende plaat voor de kop. Ik wou dat ik op die manier in het leven kon staan dan had ik echt een zorgeloos leventje... Mazzelpik ben jij
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:41 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Pcies
daarom praten we ook in dialect, dan kan de rest ons lekker niet verstaan
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:45 schreef Daddy__Cool het volgende:
[..]
Oh en heb je de boys lekkere koffie gehaald? zegt genoeg dat je er nu geen baan hebt toch, wanker....
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Vast afgewezen door een Twents meisje
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whaha, wat 'n onmeunig kadaver onie
quote:
Dit dus...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:58 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja wij hebben inderdaad wat tegen dooie beesten. Tenzij ze klaargemaakt op het bord liggen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit dus...
http://www.secondlove.nl/(...)jNlKcCFYJH3godAwzGdQquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Je bent toch al getrouwd, doe 's niet flirten mensch
Pas na het kampioenschap dit jaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Je bent toch al getrouwd, doe 's niet flirten mensch
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
http://www.secondlove.nl/(...)jNlKcCFYJH3godAwzGdQ
"Ben jij getrouwd? Ik ook..."
Je zult dat maar tegenkomen in de browsergeschiedenis van je partnerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
het is dat je 't zegtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
de signature van Mama_Mia valt me nu pas op
Ja zeg, zo vaak word ik niet ten huwelijk gevraagd, dan moet het natuurlijk wel in mn sigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
de signature van Mama_Mia valt me nu pas op
quote:
Twee mensen van de club overleden deze week.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:56 schreef Erosjuhhh het volgende:
Heb even iets gemist geloof ik, rouwband vanwege?
meld je ook even dat het 1-1 is?quote:
Mja, 20 jaar vak P enzo. Maar wel slecht voor de nieuwe mat ookquote:Op zondag 20 februari 2011 15:41 schreef Breekfast het volgende:
Ik ben Twente fan hoor, maar wat een focking idioten in vak P met hun vuurwerk...
Kun je ook anders vieren. Dit is alleen maar nadelig voor Twente...quote:Op zondag 20 februari 2011 15:41 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mja, 20 jaar vak P enzo. Maar wel slecht voor de nieuwe mat ook
en waarschijnlijk aardige boete van de KNVB
Ben het ook met je eens hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 15:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Kun je ook anders vieren. Dit is alleen maar nadelig voor Twente...
*eensch en eenschquote:Op zondag 20 februari 2011 15:55 schreef Mama_Mia het volgende:
van mij mag VVV wel scoren
OT: Jankooooooooooooooooooooooooooooooooo
ook eenschquote:
Mja. Commentator vond van wel, en Janssen had wel een puntquote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef Skv het volgende:
Toen Janssen zijn standbeen onderuit werd geschopt, was dat nou een penalty?
Het was niet onterecht begrijp ik, dus wat is je punt?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:46 schreef Mama_Mia het volgende:
Jezus, de 10e keer al dat PSV met een man meer op het veld staat
Huhquote:Op zondag 20 februari 2011 18:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het was niet onterecht begrijp ik, dus wat is je punt?
Nee, maar het uitroepen van "dat is nu al de tiende keer" doet enigszins vermoeden dat er gedacht wordt aan beïnvloeding door de scheidsrechters. En dan zeg ik: dat valt aardig mee. Het zal best al de 10e rode kaart kunnen zijn voor een tegenstander van PSV (het klinkt mij als veel in de oren, want dan zou bijna de helft van de wedstrijden van PSV tegen een minderheid zijn gespeeld en dat komt mij over als niet juist), maar dat zegt mij eigenlijk vrij weinig.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:01 schreef msnk het volgende:
Wat mij betreft had die rode kaart ook niet gegeven hoeven worden.
Ik heb even gekeken, want was toch wel erg benieuwd of het klopt of niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, maar het uitroepen van "dat is nu al de tiende keer" doet enigszins vermoeden dat er gedacht wordt aan beïnvloeding door de scheidsrechters. En dan zeg ik: dat valt aardig mee. Het zal best al de 10e rode kaart kunnen zijn voor een tegenstander van PSV (het klinkt mij als veel in de oren, want dan zou bijna de helft van de wedstrijden van PSV tegen een minderheid zijn gespeeld en dat komt mij over als niet juist), maar dat zegt mij eigenlijk vrij weinig.
Ik kan de scheidsrechter niet betrappen op bevoordeling van PSV. Natuurlijk zijn er fouten gemaakt in het voordeel van PSV, maar ook in het nadeel van. En ik kan mij ook wel herinneren dat Twente punten kado kreeg van de scheidsrechter. En dan heet het altijd dat over een heel seizoen je evenveel mee als tegen krijgt.
die lag er sowieso weer dramatisch bijquote:Op zondag 20 februari 2011 15:41 schreef Mama_Mia het volgende:
Maar wel slecht voor de nieuwe mat ook
Minstens 3 a 4 waren wedstrijdbepalende en onterecht. Scheelt toch weer 9 a 12 punten. Zie de kaart vandaag, willem 2 etcetera.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, want was toch wel erg benieuwd of het klopt of niet.
Dat het de tiende keer is klopt zeker wel, maar de helft daarvan (misschien wel meer) waren van die nonsens kaarten.
Ik noem een 90ste minuut rood voor Lindgren Ajax-PSV. Of een wedstrijd waar beide kanten rood kregen. Of waar PSV al dik voor stond, en zelfs wedstrijden waarin PSV heeft verlorenEn fin je snapt het wel.
Dat het dus overdreven is heb je helemaal gelijk in, en tegen Twente kreeg PSV inderdaad rood (ik weet niet meer waarom dus of het terecht is of niet, dunno).
Ik geloof wel dat ze onbevooroordeeld zijn. Deels dan. De knvb is gewoon een beetje achterlijk een stelt mensen met een verleden in de buurt van Eindhoven of iets dergelijks op bij wedstrijden van psv.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, maar het uitroepen van "dat is nu al de tiende keer" doet enigszins vermoeden dat er gedacht wordt aan beïnvloeding door de scheidsrechters. En dan zeg ik: dat valt aardig mee. Het zal best al de 10e rode kaart kunnen zijn voor een tegenstander van PSV (het klinkt mij als veel in de oren, want dan zou bijna de helft van de wedstrijden van PSV tegen een minderheid zijn gespeeld en dat komt mij over als niet juist), maar dat zegt mij eigenlijk vrij weinig.
Ik kan de scheidsrechter niet betrappen op bevoordeling van PSV. Natuurlijk zijn er fouten gemaakt in het voordeel van PSV, maar ook in het nadeel van. En ik kan mij ook wel herinneren dat Twente punten kado kreeg van de scheidsrechter. En dan heet het altijd dat over een heel seizoen je evenveel mee als tegen krijgt.
Ik denk dat ieder team wel geluk heeft in een seizoen, maar zo had je inderdaad ook een scheidsrechter die geen blessuretijd bijtelt etc, wat wel degelijk een eindstand kan beïnvloeden.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze onbevooroordeeld zijn. Deels dan. De knvb is gewoon een beetje achterlijk een stelt mensen met een verleden in de buurt van Eindhoven of iets dergelijks op bij wedstrijden van psv.
Nou komt het daar niet door, alle scheidsrechters zijn slecht en Psv heeft gewoon geluk dit seizoen. Maar meer een klacht ten opzichte van de kwaliteit v/d scheidsrechters in NL.
Hm ja. Maar zonder vergelijkingen te trekken naar Twente en Ajax kun je er niet al te veel over zeggen denk ik. En ook zonder alle beelden te herinneren kun je er niet zo heel erg veel mee maar tochquote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Minstens 3 a 4 waren wedstrijdbepalende en onterecht. Scheelt toch weer 9 a 12 punten. Zie de kaart vandaag, willem 2 etcetera.
Als jij die van vandaag wedstrijdbepalend vindt, dan zal het wel flink meegevallen hebben.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Minstens 3 a 4 waren wedstrijdbepalende en onterecht. Scheelt toch weer 9 a 12 punten. Zie de kaart vandaag, willem 2 etcetera.
Ik ben benieuwd, want volgens mij is er niet één op de A-lijst die uit de buurt van EIndhoven komt. Ik ken wel scheidsrechters uit de buurt van Enschede (best veel eigenlijk) en JA, die mogen Twente fluiten... B.v. tegen ajax (waar de Telegraaf dan weer een relletje van maakt).quote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik geloof wel dat ze onbevooroordeeld zijn. Deels dan. De knvb is gewoon een beetje achterlijk een stelt mensen met een verleden in de buurt van Eindhoven of iets dergelijks op bij wedstrijden van psv.
Dat de kwaliteit bedroevend is ben ik met je eens, maar als er een ploeg is die de scheidsrechters wat minder vaak tegen heeft dan mee dan is het echt Twente. Niet Ajax, niet PSV, maar Twente.quote:Nou komt het daar niet door, alle scheidsrechters zijn slecht en Psv heeft gewoon geluk dit seizoen. Maar meer een klacht ten opzichte van de kwaliteit v/d scheidsrechters in NL.
Die van vandaag en tegen willem 2 waren sowieso wel wedstrijd bepalend. Die van vandaag was in de 10e minuut, dan is het altijd bepalend. En met 2 man extra tegen willem 2 hadden ze nooit dat goal er in gekregen.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als jij die van vandaag wedstrijdbepalend vindt, dan zal het wel flink meegevallen hebben.
Overigens, die tegen WII was m.i. ook bepaald niet wedstrijdbepalend. PSV was met een eenrichtingsverkeer bezig en dat was niet anders tegen 11 man. Het was gewoon een wonder dan het niet eerder 2-1 werd.
Maar zo kan ik ook wedstrijdbepalende dingen opnoemen in het voordeel van Twente, of in het nadeel van PSV. Daarom: aan het eind van het seizoen loopt het allemaal wel redelijk gelijk. Hoewel ik mij niet kan heugen dat Twente door de scheidsrechter punten heeft laten liggen, maar wel dat ze ze in twee wedstrijden achter elkaar kado kregen (w.o. tegen ADO, die staat mij vrij helder voor de geest).
Ik ben dan ook voor Ajax en niet voor Twente. Maar het was maar een voorbeeld. Was nu even het makkelijkste voorbeeld omdat we het over PSV hadden. Maar het ging gewoon over de bedroevende kwaliteitquote:Op zondag 20 februari 2011 21:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, want volgens mij is er niet één op de A-lijst die uit de buurt van EIndhoven komt. Ik ken wel scheidsrechters uit de buurt van Enschede (best veel eigenlijk) en JA, die mogen Twente fluiten... B.v. tegen ajax (waar de Telegraaf dan weer een relletje van maakt).
[..]
Dat de kwaliteit bedroevend is ben ik met je eens, maar als er een ploeg is die de scheidsrechters wat minder vaak tegen heeft dan mee dan is het echt Twente. Niet Ajax, niet PSV, maar Twente.
Klopt. En die was niet wedstrijdbepalend.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Die rode kaart van PSV tegen Twente was sowieso terecht. Dat was Vukovic die de bal lektrapte en ik dacht bijna de benen van Ruiz brak.
Onzin. Nac had nooit tegen PSV een punt gepakt. Zijn momenteel gewoon erg slecht.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die van vandaag en tegen willem 2 waren sowieso wel wedstrijd bepalend. Die van vandaag was in de 10e minuut, dan is het altijd bepalend.
Onzin. Zo'n kans komt er altijd nog. Meestal gaat die er dan toch niet in, nu wel.quote:En met 2 man extra tegen willem 2 hadden ze nooit dat goal er in gekregen.
Die kwaliteit is zo bedroevend omdat Uilenberg afkomst kennelijk belangrijker vond dan kwaliteit... Het heeft weinig goede scheidsrechters opgeleverd, de periode Uilenberg. Maar wel verdomd veel uit het Oosten van het land en als het om scheidsrechter gaat komen daar de wijzen niet vandaan zeg maar...quote:Ik ben dan ook voor Ajax en niet voor Twente. Maar het was maar een voorbeeld. Was nu even het makkelijkste voorbeeld omdat we het over PSV hadden. Maar het ging gewoon over de bedroevende kwaliteit
Dat geld niet alleen voor scheidsrechters.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Onzin. Nac had nooit tegen PSV een punt gepakt. Zijn momenteel gewoon erg slecht.
[..]
Onzin. Zo'n kans komt er altijd nog. Meestal gaat die er dan toch niet in, nu wel.
[..]
Die kwaliteit is zo bedroevend omdat Uilenberg afkomst kennelijk belangrijker vond dan kwaliteit... Het heeft weinig goede scheidsrechters opgeleverd, de periode Uilenberg. Maar wel verdomd veel uit het Oosten van het land en als het om scheidsrechter gaat komen daar de wijzen niet vandaan zeg maar...
NEC is al 8 wedstrijden ongeslagenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat geld niet alleen voor scheidsrechters.
En dat van Nac kan je niet zeggen. in de 10e minuut al zo'n rode kaart krijgen helpt niet in ieder geval. Niemand had ook verwacht dat nec zou gelijkspelen tegen twente
''De wedstrijd werd voorafgegaan door een minuut stilte vanwege het overlijden van Henk Floor en Daan Kolkman.''quote:
chauffeur van de voetbalacademie en een vrijwilliger van het eerste uur ofniet?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:02 schreef Silv het volgende:
[..]
''De wedstrijd werd voorafgegaan door een minuut stilte vanwege het overlijden van Henk Floor en Daan Kolkman.''
van Fctwente.nl
gelijkspel en zelf winnen; kom je weer gelijk met PSV en loop je weer naar 5 op Ajax (Ajax winnen en zelf winnen is 1 punt voor op PSV en 3 punten voor op Ajax; iets 'minder' dus...)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
Voor wie zijn jullie komend weekend? Ajax of PSV? Of gelijkspel?
*eensch.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelijkspel en zelf winnen; kom je weer gelijk met PSV en loop je weer naar 5 op Ajax (Ajax winnen en zelf winnen is 1 punt voor op PSV en 3 punten voor op Ajax; iets 'minder' dus...)
eensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelijkspel en zelf winnen; kom je weer gelijk met PSV en loop je weer naar 5 op Ajax (Ajax winnen en zelf winnen is 1 punt voor op PSV en 3 punten voor op Ajax; iets 'minder' dus...)
hij, en alleen hij, maat bij AZ het verschil tussen winnen of verliezen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:40 schreef Smoofie het volgende:
Denk niet dat je van AZ uit wint, als Romero weer in het doel staat dan.
Ja, want het spel is gewoon goed .. ook tegen PSV. Maar ze krijgen onnodig 4 goals tegen (2 goals zeker houdbaar).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij, en alleen hij, maat bij AZ het verschil tussen winnen of verliezen?
Verrassendquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga toch maar voor verlies voor Twente en winst Ajax
dat zou niet tof zijn; loopt PSV weg naar 4 puntenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Ajax verliest en dat Twente gelijk gaat spelen.
Ik teken ervoor!quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:07 schreef Jojoortje het volgende:
Maar ik denk dat Ajax verliest en dat Twente gelijk gaat spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |