Aisattiquote:Op zondag 13 februari 2011 09:09 schreef remcohh het volgende:
Heeft iemand toevallig gisteravond de samenvatting gezien bij de NOS?
ik keek net te laat en zag vanuit mijn ooghoeken bij de inleiding iemand in een (ziekenhuis)bed liggen? wie was dat??
neem aan op eredivisie live sowieso?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef Plasterk het volgende:
Wedstrijd vervroegd. Dus nu live op tv?
yepquote:Op maandag 14 februari 2011 18:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
neem aan op eredivisie live sowieso?
ik ga maar een half uurtje eerder wegquote:Op maandag 14 februari 2011 23:09 schreef DaDude1987 het volgende:
Wat een kuttijd zeg, zit ik nog op mn werk.
*zucht* lekker dan voor iedereen die werktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
UEFA wil Kazan-Twente nu om 15.00 uur
dinsdag 15 februari 2011 | 09:46 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 15 februari 2011 | 09:54
ENSCHEDE - De UEFA wil het Europa League-duel tussen Rubin Kazan en FC Twente weer met twee uur vervroegen. Maandag werd duidelijk dan de originele aanvangstijds (21.00 uur/19.00 Nederlandse tijd) werd teruggebracht naar 17.00 uur Nederlandse tijd.
Het UEFA wil het duel echter nog met twee uur vervroegen. De wedstrijd zou dan om 17.00 uur Russische tijd (15.00 uur Nederlandse tijd) worden afgewerkt. Dit om de vrieskou in Moskou beter te lijf te kunnen gaan.
quote:De Russische media achtten het echter onwaarschijnlijk dat het duel überhaupt doorgaat. In dat geval zal het onderlinge treffen waarschijnlijk beperkt worden tot het thuisduel in Enschede.
ik was het net aan het typenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:48 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
*zucht* lekker dan voor iedereen die werkt
edit: fctwente.net zegt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was het net aan het typenlekker is dat allemaal, nu moet het straks in 1 wedstrijd gebeuren...
en dan tellen de uitdoelpunten niet dubbelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]naja maar wel de thuiswedstrijd. Gewoon tegenaan gaan
![]()
Preciesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan tellen de uitdoelpunten niet dubbel
truequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Precies
wordt nog een leuke wedstrijd zo!
Morgenmiddag beslissing. Ook lekker als ze al morgenochtend vertrekkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
trueeerst maar zien of het echt helemaal afgelast wordt
quote:Update:
Vooralsnog heeft de UEFA de beslissing gemaakt om het duel nog eens vier uur naar voren te halen. Dat komt neer op 13:00 uur Nederlandse tijd en 15:00 uur in Moskou.
Ik zou het niet doen, ik zou het donderdag doen. Ik ga alleen voor de middag, kwartier fietsen van werkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:32 schreef Spatzmann het volgende:
ik ga maar thuis werken morgen denk ik
lolquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:38 schreef tcr het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, ik zou het donderdag doen. Ik ga alleen voor de middag, kwartier fietsen van werk.
heb geen geluidskaart in de PC, dus radio wordt niet wat; misschien ergens een streamquote:
Wilde je al gaan pm-en maar de site die ik altijd gebruik geeft nu ditquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb geen geluidskaart in de PC, dus radio wordt niet wat; misschien ergens een stream
anders maar teletekst inderdaad
die hebben toch al weer een ander domein?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:19 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Wilde je al gaan pm-en maar de site die ik altijd gebruik geeft nu dit
[ afbeelding ]
het zou me niks verbazen als het vandaag/morgen alsnog afgelast wordtquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:45 schreef Saekerhett het volgende:
-24 graden overdag op donderdag. Dan bestaat het toch niet dat die wedstrijd doorgaat? Dat is gewoon supergevaarlijk.
kreeg ik net door...quote:Rubin Kazan-FC Twente: donderdag vanaf 12.45u rechtstreeks op Eredivisie Live 1. De herhaling ervan is om 19.00u op kanaal 2.
overdag maar via via volgen en dan thuis de eerste helft in herhaling kijkenquote:
vrijblijvend, rojadirecta, adthequote:Op woensdag 16 februari 2011 16:57 schreef d1ce het volgende:
Iemand nog een link voor de livestream? :$
En iedereen is er al of nog onderwegquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:22 schreef insan3 het volgende:
De trainer van Rubin wil (liever) niet spelen hoorde ik net op de radio.
quote:Clubarts Gekie Meins van FC Twente gaat ervan uit dat bij een temperatuur van onder de -20 graden de Europa League-wedstrijd tussen Rubin Kazan en FC Twente niet door zal gaan. Bovendien denkt de clubarts dat het oordeel van de betrokken artsen doorslaggevend zal zijn bij de beslissing over het al dan niet spelen van de wedstrijd, en niet allerlei commerciële belangen. Het ziet er als we de weersvoorspellingen nog eens bekijken naar uit dat de wedstrijd dan ook zal worden afgelast. Er wordt donderdag in Moskou namelijk een maximum temperatuur van -23 graden verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |