Wat een geniaal concept.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:08 schreef Spouwerranger het volgende:
Sowieso the blob in Eindhoven, net af en nu al lelijk
[ afbeelding ]
En het oude postkantoor in Breda:
[ afbeelding ]
Een soort mini-winkelcentrumpje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:30 schreef San_Andreas het volgende:
the blob, WTF is dat voor gek ding?
Idd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben in dat gezwel geweest...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Gemeente Eindhoven kennende zal er waarschijnlijk amper onderhoud aangepleegd worden. Sowieso die gebouwen ernaast.. Dat is al oude meuk en dan zetten ze er zoiets naast. De wanstaltigheid druipt er echt vanaf.quote:Op donderdag 17 februari 2011 05:18 schreef female81 het volgende:
[..]
Een soort mini-winkelcentrumpje.
Ik vind het wel wat hebben, op voorwaarde dat ze dat glas heel netjes schoon gaan houden. Doen ze dat niet, dan wordt het inderdáád meteen een van de lelijkste gebouwen van Nederland.
Het scheelt dat ze het in Eindhoven hebben geplaatst, en níet in Maastricht of zo. Die hele omgeving leent zich wel voor een experimentje. In Rotterdam had het ook prima gekund.
Waarschijnlijk pleegt de gemeente er zelfs helemaal geen onderhoud aan. Het zou behoorlijk apart zijn als ze dat wel deden: onderhoudswerkzaamheden laten verrichten aan een pand waarvan je geen eigenaar bent is niet zo gangbaar...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gemeente Eindhoven kennende zal er waarschijnlijk amper onderhoud aangepleegd worden. Sowieso die gebouwen ernaast.. Dat is al oude meuk en dan zetten ze er zoiets naast. De wanstaltigheid druipt er echt vanaf.
Die rivierstaete vind ik joust mooi.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:06 schreef raptorix het volgende:
Ik werk in het witte gebouw: [ afbeelding ]
Maar deze vind ik pas echt lelijk, het riverstaete gebouw:
[ afbeelding ]
Inderdaad een "aparte" toren ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef Brembo het volgende:
Je zou al aparte topics kunnen beginnen over het uiterlijke schoonheid van menig HEMA of V&D-filiaal.
[ afbeelding ]
Kadaster in Arnhem (Presikhaaf), alles is nog redelijk hoog zetten zo'n puist er tussen.
Klopt, ik snap niet echt waarom ik de gemeente erbij haalde als eigenaar. Maar we zullen het zien over 20 jaar of het wel of niet geslaagd is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pleegt de gemeente er zelfs helemaal geen onderhoud aan. Het zou behoorlijk apart zijn als ze dat wel deden: onderhoudswerkzaamheden laten verrichten aan een pand waarvan je geen eigenaar bent is niet zo gangbaar...
Gaat dat ooit nog gebeuren dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:37 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wacht maar tot station Arnhem centraal af is.
Als het goed is wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:16 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Gaat dat ooit nog gebeuren dan?
Vind hem wel aardig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:01 schreef Doc__Zenith het volgende:
Ik vind het hier veel genoemde Groningse museum nog wel meevallen, waardeloos vond ik daar de zwarte doos van sociale zaken:
[ afbeelding ]
Je kunt er anders mooie foto's van maken.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
de meelfabriek in leiden
[ afbeelding ]
afschuwelijk lelijk
De blob is hartstikke tofquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die plekken ken ik!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:50 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste is juist mooi!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
En dit versta ik ook onder een gebouw en spuuglelijk
[ afbeelding ]
enschede he? Mooi gebouw. Sowiezo doet de Sting het goed met gebouwen, hier in lelystad zit hij ook in een mooi hoek (ook rond) gebouw.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Die bovenste is juist mooi!![]()
Bij ons is-ie ook rond, maar dat oogt toch anders
[ afbeelding ]
Idd V&D Eindhoven is ook om te janken zo lelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:27 schreef Dezz het volgende:
Misschien moet diegene die het HUF Gebouw in Rotterdam nomineerd eens beter opletten, want het is helemaal in oude luister hersteld!
Goed, dan even over de Maassilo; degene die hier aanhaalde dat dat gebouw helemaal rot is van binnen is niet goed wijs en zeker nooit binnen geweest. Er zitten daar veel bedrijven uit de creatieve sector en je kunt er ook heel gaaf stappen! Google maar eens op Factory010 of Herr Zimmerman.....
Dan nog even mijn nominatie: de V&D in Eindhoven, dat is echt een gedrocht. Maar volgens mij heeft de V&D er een sport van gemaakt om overal de meest lelijke panden neer te zetten.
Grappig, in dat (Eet)cafe met die gele voorgevel, heb ik 'vroegâh' nog eens een date gehad, toen ik nog in Nieuwegein werkte.quote:Ik ben nog nooit in Nieuwegein geweest. Ik WIL het ook niet. Dit schijnt 'De Markt' te heten, en dat klinkt als een centraal gelegen ontmoetingsplek.
[ afbeelding ]
Daar bij de Heihoek (afschuwelijk winkelcentrum btw) ? Dat is nog wel aardig, maar verder heeft Oss meer lelijke dan mooie kanten. Al moet ik zeggen dat de nieuwe stadsplannen nog niet zo verkeerd zijn. Het BergOss-terrein kan best iets worden, bijvoorbeeld. En als ik alle panden van de HEMA hier zo bekijk, mogen 'wij' nog niet eens klagenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:19 schreef female81 het volgende:
[..]
Ligt er wel aan in welk stukje van Oss je je bevindt. Het centrum is redelijk wisselvallig te noemen.
Maar in het westen van de stad, vlakbij de Ruwaard, heb je ergens een hele grote vijver met vrij veel groen eromheen. Dat stuk is wel mooi.
het blijft een lelijk ding.. oud versleten niet operationeel, slopen die handelquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je kunt er anders mooie foto's van maken.
Wat is dat, en waar staat het?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:14 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waarom is dit gedrocht nog niet voorgekomen in dit topic?
[ afbeelding ]
Serieus? Ik vind hem altijd wel vet om te zien, zo langs de A10, goede lokatie ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:20 schreef Robus het volgende:
Dit vind ik een gedrocht:
[ afbeelding ]
Jezus, wat erg.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwbouwproject Havereij net buiten Den Bosch, in the middle of nowhere. Zijn er een stuk of 5, allemaal anders, in kasteelvorm.
Inderdaad, ligt eigenlijk net buiten Engelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwbouwproject Havereij net buiten Den Bosch, in the middle of nowhere. Zijn er een stuk of 5, allemaal anders, in kasteelvorm.
Nou vertel, wat heeft het gekost? En wie heeft het dat gekost? Hebben de bewoners het gevoel dat ze te veel betaald hebben voor hun woningen? Hebben de projectontwikkelaars verlies gedraaid? Barst los.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef fotostarter het volgende:
En dan te bedenken wat dit heeft gekost
ja klopt, bij de Men at work oid toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef MuyTrabajo het volgende:
[..]
Die plekken ken ik!
Op het dak de Bijenkorf in Enschede staat een volslagen debiele wenteltrap die nergens heen gaat. Zit ook geen leuning op.
Iedere keer als ik dat ding zie heb ik iets van wtf
wat is er mis mee ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:21 schreef VOFTW het volgende:
Je zou hierin maar wonen, in Tilburg:
[ afbeelding ]
Het heet de Markt omdat de gewone markt er altijd op zaterdag staat. Voor de rest is het een groot plein waar geen moer te beleven is. Overigens kan ik melden dat het nu gesloopt wordt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:20 schreef female81 het volgende:
In het centrum van Rotterdam. Alleen maar lelijk, of toch stiekem best wel charmante wederopbouw-architectuur?
Ik kom er maar niet uit.
(Geldt eigenlijk voor de hele Lijnbaan.)
[ afbeelding ]
Ik ben nog nooit in Nieuwegein geweest. Ik WIL het ook niet. Dit schijnt 'De Markt' te heten, en dat klinkt als een centraal gelegen ontmoetingsplek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ik kan er geen chocola van maken :quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:00 schreef Nezhi het volgende:
Was dat niet iets van een cacao verwerking ding in een oosterse, exotische stijl omdat cacao exotisch was?
Zo niet waarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:35 schreef DezeComputer het volgende:
[ afbeelding ]
Het stuk schijt van Groningen.
En de bewoners vonden de zwarte madonna prachtig, en protesteerden tegen de sloop.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:30 schreef female81 het volgende:
Pfiew, ze krijgen verstand.
Het lijkt erg op een blauwe variant van de 'Zwarte Madonna', die laatste was tot een paar jaar geleden een zeer grote dissonant in het centrum van Den Haag. Zie hieronder. Daar zagen ze op een gegeven moment gelukkig in dat het niet erg charmant was.
1 x langs gelopen, zo'n vijf jaar terug... nooit meer vergeten.
[ afbeelding ]
Ik vind het juist wel wat hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de foto's valt t nog wel mee, maar het is zeker een bezoekje waard! Een erg mooi project, en van "binnen" erg sfeervol!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel wat hebben
Ik heb in de buurt erachter gewoond. De Essenburgstraat. Dan wel zonder uitzicht, maar zo nu en dan hoorde je wel eens wat. Het is een arme buurt, een 'Turkse ghetto', maar nooit problemen gehad. Vriendelijke mensen wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:53 schreef VOFTW het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou daar maar in een van die huizen op de achtergrond wonen, kijk je de hele dag tegen dit ding aan.![]()
Diegene in de huizen op de achtergrond komen regelmatig in die moskeequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:53 schreef VOFTW het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou daar maar in een van die huizen op de achtergrond wonen, kijk je de hele dag tegen dit ding aan.![]()
Klopt, maar vlak ook de wijk Lewenborg niet uit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:35 schreef DezeComputer het volgende:
[ afbeelding ]
Het stuk schijt van Groningen.
Heb je wel de hele dag het gevoel dat je op vakantie bent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:53 schreef VOFTW het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het anders wel een mooi gebouw.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:04 schreef WheeleE het volgende:
Het stadsdeelkantoor Leyweg in Den Haag. Heel hoog, rare vorm en steekt onwijs boven de omringende bebouwing uit. Erin wonen zal est leuk zijn. Er naast wat minder.
[ afbeelding ]
konden ze niet ergens wat goedkoops huren in plaats van iets nieuws op te tuigen? Overheden hebben geld te veel, dat blijkt maar weer eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:04 schreef WheeleE het volgende:
Het stadsdeelkantoor Leyweg in Den Haag. Heel hoog, rare vorm en steekt onwijs boven de omringende bebouwing uit. Erin wonen zal est leuk zijn. Er naast wat minder.
[ afbeelding ]
Nou dat dus. Al die gebouwen moeten zo mooi en futuristisch worden en uiteindelijk wordt het erg slecht onderhouden...quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:39 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
konden ze niet ergens wat goedkoops huren in plaats van iets nieuws op te tuigen? Overheden hebben geld te veel, dat blijkt maar weer eens.
idioot om voor iets knullig als een stadsdeelkantoor zo'n gebouw neer te zetten
Het is een deel kantoor en een deel woning. Men verdient er dus wel aan. Maar of ik nou in dat puntje zou willen wonen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou dat dus. Al die gebouwen moeten zo mooi en futuristisch worden en uiteindelijk wordt het erg slecht onderhouden...
Kan er niet gewoon een bom op die hele stad? Er staat daar niks meer dan al dat kenserbeton.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:44 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Oh ja potverdomme waar ik laatst toch langs reedt:
http://maps.google.nl/map(...)p=12,343.08,,1,-4.15
Kan dit geval binnenkort op de "Bush" manier opgeruimd worden?
Daar voel jij je te goed voor?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:59 schreef k_man het volgende:
Jongens, plaats gewoon foto's. Niemand gaat op al die linkjes klikken.
Dan huur je een pool in die deze vast voor je zou willen openen, opgelost slotjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:59 schreef k_man het volgende:
Jongens, plaats gewoon foto's. Niemand gaat op al die linkjes klikken.
Even aangepastquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:47 schreef k_man het volgende:
Ik snap dat jullie je eigen post heel erg interessant vinden, maar helaas... dat zijn ze niet. Zeker niet als er allerlei posts met linkjes achter elkaar staan. Foto's zie je meteen, niemand ik gaat ga de moeite niet nemen om uit te zoeken wat er achter al die linkjes zit.
Het nieuwe stadhuis van Zaanstad, idd een spuuglelijk gebouw.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:01 schreef raptorix het volgende:
Dit topic kan dicht:
[ afbeelding ]
Nee het is echt geen slechte photoshop.
Je hebt helemaal gelijk. In die wijk wil je dood nog niet gevonden worden, maar dat vind ik van de hele vijfhoek. Ga eens tellen hoeveel mensen daar op zaterdag de auto aan het wassen zijn...dan ben je toch echt tijdens je leven al uitgestorven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:24 schreef _Loki het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,229.17,,0,4.73
en
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,312.87,,0,6.74
Deze hele wijk, dit is maar een random stukje. Gadverdamme. Het is echt aan Deventer geplakt en past totaal niet bij elkaar.
Dat bovenste gebouw ziet er uit alsof ze een kleuter met lego blokjes hebben laten spelen. Echt droefenis ten top.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het nieuwe stadhuis van Zaanstad, idd een spuuglelijk gebouw.
Het hotel daarnaast is wat kitscherig, maar vind ik nog wel leuk.
[ afbeelding ]
Maar de Saentower vind ik weer zo'n ouwe lelijke muffe doos
[ afbeelding ]
JAquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:54 schreef PietPossum het volgende:
Deze mag niet ontbreken in het lijstje!
Nieuwe gemeentehuis in Waalwijk
[ afbeelding ]
kosten rond de 20 miljoen! niiice!
Mag ik daar even eenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:55 schreef Gwywen het volgende:
Ongelooflijk hoe ons voorheen zo mooie landje verziekt wordt door architecten met een egoprobleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |