De blob is hartstikke tofquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:08 schreef Spouwerranger het volgende:
Sowieso the blob in Eindhoven, net af en nu al lelijk
[ afbeelding ]
En het oude postkantoor in Breda:
[ afbeelding ]
Die plekken ken ik!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:50 schreef Mrs.Vixen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste is juist mooi!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
En dit versta ik ook onder een gebouw en spuuglelijk
[ afbeelding ]
enschede he? Mooi gebouw. Sowiezo doet de Sting het goed met gebouwen, hier in lelystad zit hij ook in een mooi hoek (ook rond) gebouw.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:18 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Die bovenste is juist mooi!![]()
Bij ons is-ie ook rond, maar dat oogt toch anders
[ afbeelding ]
Idd V&D Eindhoven is ook om te janken zo lelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:27 schreef Dezz het volgende:
Misschien moet diegene die het HUF Gebouw in Rotterdam nomineerd eens beter opletten, want het is helemaal in oude luister hersteld!
Goed, dan even over de Maassilo; degene die hier aanhaalde dat dat gebouw helemaal rot is van binnen is niet goed wijs en zeker nooit binnen geweest. Er zitten daar veel bedrijven uit de creatieve sector en je kunt er ook heel gaaf stappen! Google maar eens op Factory010 of Herr Zimmerman.....
Dan nog even mijn nominatie: de V&D in Eindhoven, dat is echt een gedrocht. Maar volgens mij heeft de V&D er een sport van gemaakt om overal de meest lelijke panden neer te zetten.
Grappig, in dat (Eet)cafe met die gele voorgevel, heb ik 'vroegâh' nog eens een date gehad, toen ik nog in Nieuwegein werkte.quote:Ik ben nog nooit in Nieuwegein geweest. Ik WIL het ook niet. Dit schijnt 'De Markt' te heten, en dat klinkt als een centraal gelegen ontmoetingsplek.
[ afbeelding ]
Daar bij de Heihoek (afschuwelijk winkelcentrum btw) ? Dat is nog wel aardig, maar verder heeft Oss meer lelijke dan mooie kanten. Al moet ik zeggen dat de nieuwe stadsplannen nog niet zo verkeerd zijn. Het BergOss-terrein kan best iets worden, bijvoorbeeld. En als ik alle panden van de HEMA hier zo bekijk, mogen 'wij' nog niet eens klagenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:19 schreef female81 het volgende:
[..]
Ligt er wel aan in welk stukje van Oss je je bevindt. Het centrum is redelijk wisselvallig te noemen.
Maar in het westen van de stad, vlakbij de Ruwaard, heb je ergens een hele grote vijver met vrij veel groen eromheen. Dat stuk is wel mooi.
het blijft een lelijk ding.. oud versleten niet operationeel, slopen die handelquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je kunt er anders mooie foto's van maken.
Wat is dat, en waar staat het?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:14 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waarom is dit gedrocht nog niet voorgekomen in dit topic?
[ afbeelding ]
Serieus? Ik vind hem altijd wel vet om te zien, zo langs de A10, goede lokatie ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:20 schreef Robus het volgende:
Dit vind ik een gedrocht:
[ afbeelding ]
Jezus, wat erg.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwbouwproject Havereij net buiten Den Bosch, in the middle of nowhere. Zijn er een stuk of 5, allemaal anders, in kasteelvorm.
Inderdaad, ligt eigenlijk net buiten Engelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwbouwproject Havereij net buiten Den Bosch, in the middle of nowhere. Zijn er een stuk of 5, allemaal anders, in kasteelvorm.
Nou vertel, wat heeft het gekost? En wie heeft het dat gekost? Hebben de bewoners het gevoel dat ze te veel betaald hebben voor hun woningen? Hebben de projectontwikkelaars verlies gedraaid? Barst los.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef fotostarter het volgende:
En dan te bedenken wat dit heeft gekost
ja klopt, bij de Men at work oid toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef MuyTrabajo het volgende:
[..]
Die plekken ken ik!
Op het dak de Bijenkorf in Enschede staat een volslagen debiele wenteltrap die nergens heen gaat. Zit ook geen leuning op.
Iedere keer als ik dat ding zie heb ik iets van wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |