Wat een geniaal concept.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:08 schreef Spouwerranger het volgende:
Sowieso the blob in Eindhoven, net af en nu al lelijk
[ afbeelding ]
En het oude postkantoor in Breda:
[ afbeelding ]
Een soort mini-winkelcentrumpje.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:30 schreef San_Andreas het volgende:
the blob, WTF is dat voor gek ding?
Idd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
En het oude postkantoor in Breda:
[ afbeelding ]
Ben in dat gezwel geweest...quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Gemeente Eindhoven kennende zal er waarschijnlijk amper onderhoud aangepleegd worden. Sowieso die gebouwen ernaast.. Dat is al oude meuk en dan zetten ze er zoiets naast. De wanstaltigheid druipt er echt vanaf.quote:Op donderdag 17 februari 2011 05:18 schreef female81 het volgende:
[..]
Een soort mini-winkelcentrumpje.
Ik vind het wel wat hebben, op voorwaarde dat ze dat glas heel netjes schoon gaan houden. Doen ze dat niet, dan wordt het inderdáád meteen een van de lelijkste gebouwen van Nederland.
Het scheelt dat ze het in Eindhoven hebben geplaatst, en níet in Maastricht of zo. Die hele omgeving leent zich wel voor een experimentje. In Rotterdam had het ook prima gekund.
Waarschijnlijk pleegt de gemeente er zelfs helemaal geen onderhoud aan. Het zou behoorlijk apart zijn als ze dat wel deden: onderhoudswerkzaamheden laten verrichten aan een pand waarvan je geen eigenaar bent is niet zo gangbaar...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gemeente Eindhoven kennende zal er waarschijnlijk amper onderhoud aangepleegd worden. Sowieso die gebouwen ernaast.. Dat is al oude meuk en dan zetten ze er zoiets naast. De wanstaltigheid druipt er echt vanaf.
Die rivierstaete vind ik joust mooi.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:06 schreef raptorix het volgende:
Ik werk in het witte gebouw: [ afbeelding ]
Maar deze vind ik pas echt lelijk, het riverstaete gebouw:
[ afbeelding ]
Inderdaad een "aparte" toren ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef Brembo het volgende:
Je zou al aparte topics kunnen beginnen over het uiterlijke schoonheid van menig HEMA of V&D-filiaal.
[ afbeelding ]
Kadaster in Arnhem (Presikhaaf), alles is nog redelijk hoog zetten zo'n puist er tussen.
Klopt, ik snap niet echt waarom ik de gemeente erbij haalde als eigenaar. Maar we zullen het zien over 20 jaar of het wel of niet geslaagd is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pleegt de gemeente er zelfs helemaal geen onderhoud aan. Het zou behoorlijk apart zijn als ze dat wel deden: onderhoudswerkzaamheden laten verrichten aan een pand waarvan je geen eigenaar bent is niet zo gangbaar...
Gaat dat ooit nog gebeuren dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:37 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wacht maar tot station Arnhem centraal af is.
Als het goed is wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:16 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Gaat dat ooit nog gebeuren dan?
Vind hem wel aardig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:01 schreef Doc__Zenith het volgende:
Ik vind het hier veel genoemde Groningse museum nog wel meevallen, waardeloos vond ik daar de zwarte doos van sociale zaken:
[ afbeelding ]
Je kunt er anders mooie foto's van maken.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:24 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
de meelfabriek in leiden
[ afbeelding ]
afschuwelijk lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |