quote:Op zondag 13 februari 2011 00:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
HEB IK ME HIER AL EERDER LOPEN ERGEREN OVER DE ONZINNIGE STELLING DAT JE DEODORANT NODIG HEBT OM EEN GOEDE BRANDWEERMAN TE ZIJN?
Dat zegt mijn vader ook altijd, ook deze keer.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
HEB IK ME HIER AL EERDER LOPEN ERGEREN AAN DE ONZINNIGE STELLING DAT JE DEODORANT NODIG HEBT OM EEN GOEDE BRANDWEERMAN TE ZIJN?
Davis kan het al niet meer winnen. Als hij 6:23 rijdt op de 5km, dan rijdt hij 13:30 op de 10km. Davis is dus volstrekt kansloos voor een podiumplaats.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:10 schreef Montov het volgende:
Oef, Davis. Tegenvallend. Als Skobrev 6:15 rijdt is Davis gezien.
En ik ben heel benieuwd wat De Blok en Koentje kunnen. En Kuck niet vergeten natuurlijk.
Hij vond zelf de 5 km de moeilijkste afstand, je zag hem in het begin al moeilijk hebben om rondjes onder de 30.0 te houden. Misschien kan hij in verhouding een betere 10 km rijden, al zie ik hem niet meer winnen. Daarvoor heeft hij teveel laten liggen.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Davis kan het al niet meer winnen. Als hij 6:23 rijdt op de 5km, dan rijdt hij 13:30 op de 10km. Davis is dus volstrekt kansloos voor een podiumplaats.
13 seconde langzamer dan in 2006.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij vond zelf de 5 km de moeilijkste afstand, je zag hem in het begin al moeilijk hebben om rondjes onder de 30.0 te houden. Misschien kan hij in verhouding een betere 10 km rijden, al zie ik hem niet meer winnen. Daarvoor heeft hij teveel laten liggen.
Yep.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Zien jullie op NED 1 ook een serie .
Que?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
nee ik kijk schaatsenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Jij bent toch een leeftijdsgenoot van Mart?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef golfer het volgende:
Mart haalt herinneringen uit z'n jeugd op.
Manuel is inderdaad een baas.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij ons is Family Towers erop. Dus kan jij gerust zeggen dat er bij jou ook aan staat.
Nog van voor zn jeugd denk..quote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef golfer het volgende:
Mart haalt herinneringen uit z'n jeugd op.
Maar zit je dan niet in het verkeerde topic?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij ons is Family Towers erop. Dus kan jij gerust zeggen dat er bij jou ook aan staat.
Ik ben iets jonger. Mijn schaatsherinneringen beginnen bij Henk van der Grift.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Jij bent toch een leeftijdsgenoot van Mart?
Schieten jou nu ook dingen naar boven?
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Jij bent bezopenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
ben ik bezopen, of wat betekent dit?
Je kent Haaibaaike toch al langer?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
ben ik bezopen, of wat betekent dit?
1963 nam ze deel aan de Rally van Monte Carloquote:Op zondag 13 februari 2011 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog van voor zn jeugd denk..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laila_Schou_Nilsen
Die van mij bij Tonny de Jong, Marianne Timmer..quote:Op zondag 13 februari 2011 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben iets jonger. Mijn schaatsherinneringen beginnen bij Henk van der Grift.
Que Manuel?quote:
Man had per ongeluk op NED1 gezet maar moest NED 3 zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:25 schreef Felagund het volgende:
Maar zit je dan niet in het verkeerde topic?
ik duim dat blokhuijsen net iets harder kanquote:Op zondag 13 februari 2011 00:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Verweijtje knalt er in...MiLalaa zal dat leuk vinden
nou, gelukkig dan, welkom bij het schaatsen!quote:Op zondag 13 februari 2011 00:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Man had per ongeluk op NED1 gezet maar moest NED 3 zijn.
Nog steeds onder de 30quote:Op zondag 13 februari 2011 00:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vrees dat Koentje zich kapot rijdt
quote:
^ Wie is deze idioot?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:31 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Kijk naar zijn hoofd. Hij gaat echt wel kapot zo hoor.
Nee, 6:08 op 19 november 2005 in Calgary.quote:
Ai, failquote:Op zondag 13 februari 2011 00:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, 6:08 op 19 november 2005 in Calgary.
Doet Arcee dat niet?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:34 schreef ETA het volgende:
godsamme, wil ik even kijken wat zijn PR was op wikipedia, is het 10 seconden na het finishen al gewijzigd
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:34 schreef DeLuna het volgende:
Nee, 6:08 op 19 november 2005 in Calgary.En toen was hij dus nog maar 19.
slotrondje 28.1quote:Op zondag 13 februari 2011 00:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, 6:08 op 19 november 2005 in Calgary.En toen was hij dus nog maar 19.
Degene die dat doet heeft vanavond al heel wat pagina's aangepast met nieuwe tijdenquote:
Gelukkig in deze rit. Als het maar niet te lang duurt.quote:
Sorry... sla me nietquote:Op zondag 13 februari 2011 00:37 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
poppeltje toch! ken je klassiekers
Ja maar het is wel zo, je zou al bijna vergeten hoe goed Kramer in godsnaam isquote:Op zondag 13 februari 2011 00:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik moet denk ik de komende pagina's niet de wijsneus gaan uithangen..
http://skate.renevankleef.eu/ wordt niet real time gewijzigd, dus daar kan je eea terugkijken, anders is er ook nog het geweldige www.speedskatingresults.com (waar zelfs mijn 2.57,13 op de 1500 m terug te vinden is)quote:Op zondag 13 februari 2011 00:34 schreef ETA het volgende:
godsamme, wil ik even kijken wat zijn PR was op wikipedia, is het 10 seconden na het finishen al gewijzigd
Oh nee hoor, ga je gang.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik moet denk ik de komende pagina's niet de wijsneus gaan uithangen..
Alleen reed Kramer geen 35-ers, Verweij nu wel. Nooit gedacht dat Verweij nu al dit soort stayerssnelheid zou hebben.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar het is wel zo, je zou al bijna vergeten hoe goed Kramer in godsnaam is
lief is goedquote:Op zondag 13 februari 2011 00:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik ben heel lief hoor
en Sven is een HELD
Hopelijk gaat het wisselen dan iets beterquote:Op zondag 13 februari 2011 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
lief is goed
En of Sven een held is zien we de volgende OS wel
Ik denk dat hij de tijd van Koentjuh kan bedreigen...quote:Op zondag 13 februari 2011 00:42 schreef Agüero het volgende:
Heel benieuwd naar wat Kuck kan.
PR: 6.18,85
Ach, dan laten we Kemkers thuis toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het wisselen dan iets beter
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, dan laten we Kemkers thuis toch?
Verweij 6:12;20quote:Op zondag 13 februari 2011 00:44 schreef tong80 het volgende:
Kom net weer thuis.
Iemand die me snel/kort kan bijpraten over de laatste afstand ?
Davis kun je afschrijven, Verweij heeft het uitstekend gedaan en staat voorlopig eerste.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:44 schreef tong80 het volgende:
Kom net weer thuis.
Iemand die me snel/kort kan bijpraten over de laatste afstand ?
Voorlopig gaat t inderdaad lekker. Ben benieuwd of ze het volhouden.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:44 schreef Agüero het volgende:
Deze twee hebben natuurlijk wel veel aan elkaar.
Davis zo slecht dat je hem nu al kunt afschrijvenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Davis kun je afschrijven, Verweij heeft het uitstekend gedaan en staat voorlopig eerste.
6:23...quote:Op zondag 13 februari 2011 00:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Davis zo slecht dat je hem nu al kunt afschrijven
Hij heeft meer dan 10 seconden verloren op Verweij.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
6:23 is vrij teleurstellend in Calgaryquote:Op zondag 13 februari 2011 00:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben nog even Kuentz gehad, die vooral op de 1500m redelijk goed was.quote:
Dat had niemand verwacht.quote:
Ik betwijfel het..quote:Op zondag 13 februari 2011 00:50 schreef Agüero het volgende:
WOH, kan hij sneller dan Kuck en Contin?
Dat zal wel moeten als ij nog wat wil.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:50 schreef Agüero het volgende:
WOH, kan hij sneller dan Kuck en Contin?
hahaquote:Op zondag 13 februari 2011 00:53 schreef tong80 het volgende:
Net om 10 voor één mijn moeder aan de lijn. Die is 70 en zit te genieten
Mooie race.quote:
Mooie stijl heeft ie ook.quote:
Die pakt Bokkoquote:Op zondag 13 februari 2011 00:59 schreef tong80 het volgende:
Rotteveel maakt zich gelukkig niet gek maken
Bijna elke wedstrijd heeft ie zich verbeterd.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Rotteveel rijdt in de marge een uitstekend seizoen, heeft echt al heel veel PR's gereden dit jaar.
Dat geloof ik niet, het is voorlopig geen echte winnaar.quote:
Denk het niet.quote:
Ik heb liever Hege.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
och ja.. bokko is iig veeel sexier dan koen
Maar weer tweede.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:03 schreef MiLalaa het volgende:
goed gedaan hoor Havard!eindelijk weer een goeie rit
Eres de Noruega?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:03 schreef MiLalaa het volgende:
goed gedaan hoor Havard!eindelijk weer een goeie rit
nou, dan komen we elkaar misschien nog wel eens tegen bij het kerstdinerquote:
We moesten afwachten wat deze tijd waard wasquote:Op zondag 13 februari 2011 01:04 schreef tong80 het volgende:
Wat was het commentaar over Davis tijdens zijn race. Sorry dat ik er nar vraag. Maar baal dat ik het niet heb kunnen zien.
Even Noors leren.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou, dan komen we elkaar misschien nog wel eens tegen bij het kerstdiner
Er is bij jou nooit een tussenweg, hè?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:05 schreef MiLalaa het volgende:
ja, maar verweij is dan ook zéér vervelend
Ok. We hebben het gezien.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We moesten afwachten wat deze tijd waard was
uh nee, en ook geen spaans, Faustoquote:
Ja, dat doet-ie altijd sterk.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Skobrev gaat de laatste rondjes knallen
En terecht ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:06 schreef vaarsuvius het volgende:
is die debiele reel al afgeschaft? ik zie redelijk veel lui over de lijn rijden
Net als op het EK.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Inderdaad, dit is een hele andere Skobrev.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat verhaal van Herbert over Skobrev vind ik ook onzin. Hij heeft nu gepresteerd op een EK, ik ga er van uit dat dat dan psychisch ook voor WK's geldt.
Het lijkt me heel raar dat Skobrev denkt 'op ek's kan ik wel presteren maar wk's is een heel ander verhaal'.
quote:
Dat is inderdaad het mooiste.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:10 schreef vaarsuvius het volgende:
echte schaatsers schaatsen zoals skobrev... aflopend schema
Nee, er komt nog wat kunstschaatsen.quote:
Stond Koen ook niet eerste na de eerste dag op het EK?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Skobrev heeft nu de beste papieren...
Nee morgen nog twee afstanden.quote:
En voetbalquote:Op zondag 13 februari 2011 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, er komt nog wat kunstschaatsen.
De Amerikanen vallen inderdaad vies tegen...quote:Op zondag 13 februari 2011 01:13 schreef Arcee het volgende:
Zelfde mannen in de top 3 als op het EK.
Mooi toernooi, zowel bij mannen als vrouwen.
Ah shit ... Dacht dat we al gewonnen haddenquote:
Veel te vroeg om te concluderen.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:14 schreef Ericr het volgende:
Skobrev maakt het wel waar, wordt zijn jaar dus.
Ik schenk ook nog even wat bij. Blokje ijs(...) ook erbij.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:14 schreef MiLalaa het volgende:
jammer, ik dacht eerst dat het nog wel tot 2 uur zou duren.. heb nog een vol glas
Gewoon atten die handelquote:Op zondag 13 februari 2011 01:14 schreef MiLalaa het volgende:
jammer, ik dacht eerst dat het nog wel tot 2 uur zou duren.. heb nog een vol glas
Als dat zo is dan wint Skobrev.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:16 schreef chufi het volgende:
Verweij moet morgen tegen Skobrev in de laatste rit waarschijnlijk
Na dag 1 wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:16 schreef Tornadovis het volgende:
2 Nederlanders op 1, wie had dat gedacht...
Ik ook. Maar goed, dan zoek ik nog wel wat ander vermaak.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:14 schreef MiLalaa het volgende:
zonde, dan moet je ook geen verjaardag houden vandaag!quote:Op zondag 13 februari 2011 01:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Crap, net de laatste verjaardagsvisite het huis uitgestampt, is het afgelopen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 februari 2011 01:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Crap, net de laatste verjaardagsvisite het huis uitgestampt, is het afgelopen
Ik had een housewarming afgezegd, want dit is toch een betere tijdsbesteding.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zonde, dan moet je ook geen verjaardag houden vandaag!
je bent 364 dagen te vroegquote:
Het was niet eens van mezelfquote:
Zo ken ik je weerquote:Op zondag 13 februari 2011 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik schenk ook nog even wat bij. Blokje ijs(...) ook erbij.
Zij is niet de enige Bøkko-fanquote:Op zondag 13 februari 2011 01:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Het was niet eens van mezelfmaar dank je
Ach, dan kijk ik morgen wel.
MiLalaa, jij ook een Bøkko-fan?
EINDelijk! Nog een fan?! Jazeker !quote:
Ik dacht ook al dat ik de enige wasquote:Op zondag 13 februari 2011 01:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
EINDelijk! Nog een fan?! Jazeker !
ps: en gefeliciteerd! ik was in eerste instantie niet zo attent als Poppel..
Bij uitzondering, dat wel.quote:
Die moet een beetje doorschaatsen, anders haalt ze de laatste afstand niet.quote:
Tsja, misschien kan 'ie aan Skobrev vragen wat het geheim is om er van af te komen.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:24 schreef Ericr het volgende:
Bokko, de man die nooit iets wint, moet toch frustrerend zijn. Wereldbekers even niet meegeteld.
Skobrev geilt op Hege zei hij laatst. Sven Kramer ook. Zal daarin het geheim zitten?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja, misschien kan 'ie aan Skobrev vragen wat het geheim is om er van af te komen.
Marchetto!quote:Op zondag 13 februari 2011 01:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tsja, misschien kan 'ie aan Skobrev vragen wat het geheim is om er van af te komen.
Wie maakt zich daar druk om..... Hege is Hege punt uitquote:Op zondag 13 februari 2011 01:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die moet een beetje doorschaatsen, anders haalt ze de laatste afstand niet.
serious? Ik dacht dat Hege juist op Sven geilt. Maar als het ook andersom is, moet ie Naomi snel dumpenquote:Op zondag 13 februari 2011 01:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Skobrev geilt op Hege zei hij laatst. Sven Kramer ook. Zal daarin het geheim zitten?
Ow. Scherpquote:Op zondag 13 februari 2011 01:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
serious? Ik dacht dat Hege juist op Sven geilt. Maar als het ook andersom is, moet ie Naomi snel dumpen
Toch zie ik haar liever meedoen met de laatste afstand.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie maakt zich daar druk om..... Hege is Hege punt uit
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:31 schreef chufi het volgende:
Het wordt morgen iig een geile dag met vele opgewonden schaatsers
Slaap lekkerquote:Op zondag 13 februari 2011 01:34 schreef Felagund het volgende:
Het niveau daalt hier, tijd om te gaan slapen. Trusten en tot morgen!
OT: ik verwacht dat bij de mannen Skobrev het wel zal halen en bij de vrouwen geef ik Wust een goede kans.
Ja, beide mee eens. Zou heel mooi zijn als Wüst zich zo ver heeft teruggeknokt.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:34 schreef Felagund het volgende:
OT: ik verwacht dat bij de mannen Skobrev het wel zal halen en bij de vrouwen geef ik Wust een goede kans.
HAHAH! nou, zo kan ik lekker slapen hoor..quote:
En wie wordt dan 3e?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:39 schreef MiLalaa het volgende:
En nog even de serieuze tourBij de mannen dicht ik morgen Skobrev toch de beste kansen toe. Verweij plaats 2, Blokhuijsen en Bokko strijden op plaats 4. Als Wust het in haar hoofd krijgt, heeft ze wel kans de titel nog binnen te slepen.
Jammer dat het nog zo lang duurt. Welterusten.
Thuisbaan is van de Canadezen.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:37 schreef vaarsuvius het volgende:
opvallend dat de noord amerikanen het op hun thuisbaan laten afweten
Ach ja, geen OS, hè.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:37 schreef vaarsuvius het volgende:
opvallend dat de noord amerikanen het op hun thuisbaan laten afweten
Zou Calgary meer een thuisbaan zijn dan SLC voor Amerikanen misschien? Nee, vast niet. Dan nog eerder Milwaukee.quote:
Die kent Theo en Thea nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |