Jij bent toch een leeftijdsgenoot van Mart?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef golfer het volgende:
Mart haalt herinneringen uit z'n jeugd op.
Manuel is inderdaad een baas.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij ons is Family Towers erop. Dus kan jij gerust zeggen dat er bij jou ook aan staat.
Nog van voor zn jeugd denk..quote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef golfer het volgende:
Mart haalt herinneringen uit z'n jeugd op.
Maar zit je dan niet in het verkeerde topic?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij ons is Family Towers erop. Dus kan jij gerust zeggen dat er bij jou ook aan staat.
Ik ben iets jonger. Mijn schaatsherinneringen beginnen bij Henk van der Grift.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Jij bent toch een leeftijdsgenoot van Mart?
Schieten jou nu ook dingen naar boven?
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Jij bent bezopenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
ben ik bezopen, of wat betekent dit?
Je kent Haaibaaike toch al langer?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
ben ik bezopen, of wat betekent dit?
1963 nam ze deel aan de Rally van Monte Carloquote:Op zondag 13 februari 2011 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog van voor zn jeugd denk..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laila_Schou_Nilsen
Die van mij bij Tonny de Jong, Marianne Timmer..quote:Op zondag 13 februari 2011 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben iets jonger. Mijn schaatsherinneringen beginnen bij Henk van der Grift.
Que Manuel?quote:
Man had per ongeluk op NED1 gezet maar moest NED 3 zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:25 schreef Felagund het volgende:
Maar zit je dan niet in het verkeerde topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |