Skobrev geilt op Hege zei hij laatst. Sven Kramer ook. Zal daarin het geheim zitten?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja, misschien kan 'ie aan Skobrev vragen wat het geheim is om er van af te komen.
Marchetto!quote:Op zondag 13 februari 2011 01:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tsja, misschien kan 'ie aan Skobrev vragen wat het geheim is om er van af te komen.
Wie maakt zich daar druk om..... Hege is Hege punt uitquote:Op zondag 13 februari 2011 01:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die moet een beetje doorschaatsen, anders haalt ze de laatste afstand niet.
serious? Ik dacht dat Hege juist op Sven geilt. Maar als het ook andersom is, moet ie Naomi snel dumpenquote:Op zondag 13 februari 2011 01:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Skobrev geilt op Hege zei hij laatst. Sven Kramer ook. Zal daarin het geheim zitten?
Ow. Scherpquote:Op zondag 13 februari 2011 01:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
serious? Ik dacht dat Hege juist op Sven geilt. Maar als het ook andersom is, moet ie Naomi snel dumpen
Toch zie ik haar liever meedoen met de laatste afstand.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie maakt zich daar druk om..... Hege is Hege punt uit
quote:Op zondag 13 februari 2011 01:31 schreef chufi het volgende:
Het wordt morgen iig een geile dag met vele opgewonden schaatsers
Slaap lekkerquote:Op zondag 13 februari 2011 01:34 schreef Felagund het volgende:
Het niveau daalt hier, tijd om te gaan slapen. Trusten en tot morgen!
OT: ik verwacht dat bij de mannen Skobrev het wel zal halen en bij de vrouwen geef ik Wust een goede kans.
Ja, beide mee eens. Zou heel mooi zijn als Wüst zich zo ver heeft teruggeknokt.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:34 schreef Felagund het volgende:
OT: ik verwacht dat bij de mannen Skobrev het wel zal halen en bij de vrouwen geef ik Wust een goede kans.
HAHAH! nou, zo kan ik lekker slapen hoor..quote:
En wie wordt dan 3e?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:39 schreef MiLalaa het volgende:
En nog even de serieuze tourBij de mannen dicht ik morgen Skobrev toch de beste kansen toe. Verweij plaats 2, Blokhuijsen en Bokko strijden op plaats 4. Als Wust het in haar hoofd krijgt, heeft ze wel kans de titel nog binnen te slepen.
Jammer dat het nog zo lang duurt. Welterusten.
Thuisbaan is van de Canadezen.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:37 schreef vaarsuvius het volgende:
opvallend dat de noord amerikanen het op hun thuisbaan laten afweten
Ach ja, geen OS, hè.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:37 schreef vaarsuvius het volgende:
opvallend dat de noord amerikanen het op hun thuisbaan laten afweten
Zou Calgary meer een thuisbaan zijn dan SLC voor Amerikanen misschien? Nee, vast niet. Dan nog eerder Milwaukee.quote:
Die kent Theo en Thea nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |