Gewoon atten die handelquote:Op zondag 13 februari 2011 01:14 schreef MiLalaa het volgende:
jammer, ik dacht eerst dat het nog wel tot 2 uur zou duren.. heb nog een vol glas
Als dat zo is dan wint Skobrev.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:16 schreef chufi het volgende:
Verweij moet morgen tegen Skobrev in de laatste rit waarschijnlijk
Na dag 1 wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:16 schreef Tornadovis het volgende:
2 Nederlanders op 1, wie had dat gedacht...
Ik ook. Maar goed, dan zoek ik nog wel wat ander vermaak.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:14 schreef MiLalaa het volgende:
jammer, ik dacht eerst dat het nog wel tot 2 uur zou duren.. heb nog een vol glas
zonde, dan moet je ook geen verjaardag houden vandaag!quote:Op zondag 13 februari 2011 01:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Crap, net de laatste verjaardagsvisite het huis uitgestampt, is het afgelopen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 februari 2011 01:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Crap, net de laatste verjaardagsvisite het huis uitgestampt, is het afgelopen
Ik had een housewarming afgezegd, want dit is toch een betere tijdsbesteding.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zonde, dan moet je ook geen verjaardag houden vandaag!
je bent 364 dagen te vroegquote:
Het was niet eens van mezelfquote:
Zo ken ik je weerquote:Op zondag 13 februari 2011 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik schenk ook nog even wat bij. Blokje ijs(...) ook erbij.
Zij is niet de enige Bøkko-fanquote:Op zondag 13 februari 2011 01:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Het was niet eens van mezelfmaar dank je
Ach, dan kijk ik morgen wel.
MiLalaa, jij ook een Bøkko-fan?
EINDelijk! Nog een fan?! Jazeker !quote:
Ik dacht ook al dat ik de enige wasquote:Op zondag 13 februari 2011 01:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
EINDelijk! Nog een fan?! Jazeker !
ps: en gefeliciteerd! ik was in eerste instantie niet zo attent als Poppel..
Bij uitzondering, dat wel.quote:
Die moet een beetje doorschaatsen, anders haalt ze de laatste afstand niet.quote:
Tsja, misschien kan 'ie aan Skobrev vragen wat het geheim is om er van af te komen.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:24 schreef Ericr het volgende:
Bokko, de man die nooit iets wint, moet toch frustrerend zijn. Wereldbekers even niet meegeteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |