En terecht ook.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:06 schreef vaarsuvius het volgende:
is die debiele reel al afgeschaft? ik zie redelijk veel lui over de lijn rijden
Net als op het EK.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Skobrev gaat de laatste rondjes knallen
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Skobrev gaat de laatste rondjes knallen
Inderdaad, dit is een hele andere Skobrev.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat verhaal van Herbert over Skobrev vind ik ook onzin. Hij heeft nu gepresteerd op een EK, ik ga er van uit dat dat dan psychisch ook voor WK's geldt.
Het lijkt me heel raar dat Skobrev denkt 'op ek's kan ik wel presteren maar wk's is een heel ander verhaal'.
quote:
Dat is inderdaad het mooiste.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:10 schreef vaarsuvius het volgende:
echte schaatsers schaatsen zoals skobrev... aflopend schema
Nee, er komt nog wat kunstschaatsen.quote:
Stond Koen ook niet eerste na de eerste dag op het EK?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Skobrev heeft nu de beste papieren...
Nee morgen nog twee afstanden.quote:
En voetbalquote:Op zondag 13 februari 2011 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, er komt nog wat kunstschaatsen.
De Amerikanen vallen inderdaad vies tegen...quote:Op zondag 13 februari 2011 01:13 schreef Arcee het volgende:
Zelfde mannen in de top 3 als op het EK.
Mooi toernooi, zowel bij mannen als vrouwen.
Ah shit ... Dacht dat we al gewonnen haddenquote:
Veel te vroeg om te concluderen.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:14 schreef Ericr het volgende:
Skobrev maakt het wel waar, wordt zijn jaar dus.
Ik schenk ook nog even wat bij. Blokje ijs(...) ook erbij.quote:Op zondag 13 februari 2011 01:14 schreef MiLalaa het volgende:
jammer, ik dacht eerst dat het nog wel tot 2 uur zou duren.. heb nog een vol glas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |