Mischa is er vorige week uitgegaan en Marijn de week daarvoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:19 schreef Ooi86 het volgende:
Heel even voor the record: wie is er vorige week uit gegaan en wie hebben we nu nog over? Volgens mij loopt de OP een beetje achter?
Oja, dat had ik ook wel verwacht. Zal Dennis G er dan toch vanavond uit gaan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mischa is er vorige week uitgegaan en Marijn de week daarvoor
Of wellicht toch Ruud? Tommie zie ik wel de finale halen en zelfs winnen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:23 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Oja, dat had ik ook wel verwacht. Zal Dennis G er dan toch vanavond uit gaan?Of misschien Roman?
Nee toch?quote:
DM me even een linkje, dan pas ik het aan..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrr, OP is aangepast hoor.. alleen staat ie niet in de OP nu..
Visjes die aan je eten om je dode huidcellen weg te halenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet nu nog sateeds niet wat Dr. Fish is,,
Een of ander wellness iets.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet nu nog sateeds niet wat Dr. Fish is,,
Mag ik mij afvragen wat het verband is met Zorro?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Visjes die aan je eten om je dode huidcellen weg te halen
Dat vroeg ik mij ook al afquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik mij afvragen wat het verband is met Zorro?
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af![]()
En die opening lijkt wel Popstars, van die uitgekauwde nummers.
Ja, en lelijk glee-autotune opname... jammerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af![]()
En die opening lijkt wel Popstars, van die uitgekauwde nummers.
Willem Nijholt is het visje dat aan het programma knabbelt om de dooddoenende kandidaten weg te halen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik mij afvragen wat het verband is met Zorro?
Ah, tuurlijK!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Willem Nijholt is het visje dat aan het programma knabbelt om de dooddoenende kandidaten weg te halen.
True.. alleen jammer van dat mislukte talpa programma!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I don't like it
Met Edwin Evers was het wel heel aardig
Nee, dit gaat een trend worden, Frits met zijn bazenkapselquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
Dat kapsel van Frits, kan daar dan echt niks anders mee dan dit?
ja dus!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
Nightfever, als in Saturday Night Fever?
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
Nightfever, als in Saturday Night Fever?
Neee dit is echt niet leuk....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
Dit arrangement vind ik helemaal niet leuk
Ja echt welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:40 schreef Cee het volgende:
Hele liedje boeit me verder niet maar damn wat danst die gast lekker.
Eens!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:40 schreef Cee het volgende:
Hele liedje boeit me verder niet maar damn wat danst die gast lekker.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Ma heeft hetzelfde truitje aan als Tommie.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:42 schreef Karina het volgende:
Hij voelde vreugde nadat hij had gezongen, nummer met een Happy Ending dus.
Ja zag ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Ma heeft hetzelfde truitje aan als Tommie.
een uit de buitencategoriequote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik vind Willem Nijholt echt een oude snoeperd, het valt me steeds meer op.
Ja idd, straks bij het jurycommentaar nog een paar keer, en hoppaaa!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef Merel het volgende:
Laten we nog eens zeggen hoe weinig ervaring Dennis heeft!
WTF JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeetje, wat een gay-kind was het!
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeetje, wat een gay-kind was het!
Toch een man met talent van musical,toneel,tv.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik vind Willem Nijholt echt een oude snoeperd, het valt me steeds meer op.
Zullen we samen jaloers zijn, jij op haar ik op hem?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef Cee het volgende:
Z'n vrouw heeft zelfs de zelfde achternaam, het is echt dik aan he.![]()
Doen we Bossie!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zullen we samen jaloers zijn, jij op haar ik op hem?
Oh jazeker dat wel, ik ken hem nog van Oebelequote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Toch een man met talent van musical,toneel,tv.
Word je geil?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
Ik krijg een heel apart gevoel van binnen.
Maar Ruud moet toch een veel lekkerdere vent kunnen krijgen dan dat?quote:
Het gaat niet alleen om het uiterlijk hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:49 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar Ruud moet toch een veel lekkerdere vent kunnen krijgen dan dat?
Wehehe ja of hij maakt het zelf zo, het klinkt iig elke week hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
Ruud krijgt iedere week een schreeuwliedje.
Dat wordt hier iedere week gezegd, ja Ruudje kan wel beterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
Geen slecht optreden, maar volgens mij kan hij beter
Ze willen hem eruit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet vanaf het begin gekeken, maar Dennis heeft de voorkeur van de jury blijkbaar? Of willen ze hem er juist uit?
Echt, op plaatsen waar het nu niet regent is het dankzij hem toch kletsnat en er kan nog niet eens een complimentje vanaf.quote:
Elke week wordt zijn gebrek aan ervaring benadrukt, elke week worden de twijfels een paar keer uitgesproken of hij het wel aan zou kunnen, want bohboh het is toch zo zwaar he.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk pas voor de 3e keer, het was me nog niet echt opgevallen.
Lullig voor die jongen. Dan hoop ik dat hij wint.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:56 schreef alors het volgende:
[..]
Elke week wordt zijn gebrek aan ervaring benadrukt, elke week worden de twijfels een paar keer uitgesproken of hij het wel aan zou kunnen, want bohboh het is toch zo zwaar he.
Nouja en zonet ook weer, dat het toch al fantastisch was dattie zover was gekomen (met de ondertoon dat het nu dus wel mooi was geweest voor hem)
Finaliste bij Op Zoek naar Mary Poppins. Ziet eruit als 40, is 25 of zo. Heeft wel een leuke vent aan de haak geslagen.quote:
volgende maand 2 x petticoat zien, stiekem hoop ik dat ze 1 x Pattie is...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag haar als understudy van Brigitte in All Shook Up, deed ze erg goed!
Riekt natuurlijk naar manipulatie, nu heeft Ruud na z'n rommelige uptempo nummer nog een langzaam nummer met een voor de meesten bekend persoon dat meer indruk zal maken dan het uptempo nummer van Dennis.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:02 schreef alors het volgende:
Ik moet bij dit nummer wel altijd denken aan de parodie van Kopspijkers.
Zal dan wel iets met alleen vrouwen zijn?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben benieuwd wat ze volgend seizoen gaat doen dan
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal dan wel iets met alleen vrouwen zijn?
Ja dan sla ik weer over, zo saai.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal dan wel iets met alleen vrouwen zijn?
Heb het over de hoofdrol van Rosaliequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Doen ze niet om en om dan? Nu mannen, volgende keer vrouwen?
Ow dan weet ik het niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb het over de hoofdrol van Rosalie
Glee is dus gewoon een soort Soundmixshow.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het principe van Glee, alles nadoen van anderen
Wehehe ja misschien ga ik ook wel weer stemmen op Dennis, gewoon om hun te narrenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:10 schreef Merel het volgende:
Echt hè, Dennis krijgt expres weer zo'n nummer dat mensen niet leuk vindenIk zou er bijna van gaan smsen!
Wedden, als sisteract naar nederland komt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef Merel het volgende:
PearlHoop dat zij ook nog grotte rollen in musicals gaat krijgen
En Ruud kan niet klein zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt idioot zelfsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Misschien klinkt het gek maar voor mij mag Roman eruit
Ik ben het niet met je oneens.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Eens!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:14 schreef Symphonic het volgende:
vals meerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond dit lachje dan weer relatief bedeesd.
dan is het goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:15 schreef Viking84 het volgende:
Het maakt niet uit wie eruit gaat, want het is allang duidelijk dat Tommie wint.
hij is wel de enige zonder ervaring, en dan bij de laatste 4..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
zo. Dennis wordt wel afgemaakt vandaag.
dat is zijn stokpaardjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
Waarom moet Willem altijd even noemen dat hij met ze gewerkt heeft?
Als in stokoud.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is zijn stokpaardje
hihihi ik zei stok
Jim, toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
hebben we een leuke presentator bij backstage dit keer?
Roy, werd 3e bij Op Zoek naar Joseph.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie is Roy? Ik kijk trouwens zometeen Bij ons in de PC met Joris.
Oh ik zie hem. En Jimquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Roy, werd 3e bij Op Zoek naar Joseph.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |