Mischa is er vorige week uitgegaan en Marijn de week daarvoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:19 schreef Ooi86 het volgende:
Heel even voor the record: wie is er vorige week uit gegaan en wie hebben we nu nog over? Volgens mij loopt de OP een beetje achter?
Oja, dat had ik ook wel verwacht. Zal Dennis G er dan toch vanavond uit gaan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mischa is er vorige week uitgegaan en Marijn de week daarvoor
Of wellicht toch Ruud? Tommie zie ik wel de finale halen en zelfs winnen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:23 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Oja, dat had ik ook wel verwacht. Zal Dennis G er dan toch vanavond uit gaan?Of misschien Roman?
Nee toch?quote:
DM me even een linkje, dan pas ik het aan..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrr, OP is aangepast hoor.. alleen staat ie niet in de OP nu..
Visjes die aan je eten om je dode huidcellen weg te halenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet nu nog sateeds niet wat Dr. Fish is,,
Een of ander wellness iets.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet nu nog sateeds niet wat Dr. Fish is,,
Mag ik mij afvragen wat het verband is met Zorro?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Visjes die aan je eten om je dode huidcellen weg te halen
Dat vroeg ik mij ook al afquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik mij afvragen wat het verband is met Zorro?
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af![]()
En die opening lijkt wel Popstars, van die uitgekauwde nummers.
Ja, en lelijk glee-autotune opname... jammerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af![]()
En die opening lijkt wel Popstars, van die uitgekauwde nummers.
Willem Nijholt is het visje dat aan het programma knabbelt om de dooddoenende kandidaten weg te halen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mag ik mij afvragen wat het verband is met Zorro?
Ah, tuurlijK!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Willem Nijholt is het visje dat aan het programma knabbelt om de dooddoenende kandidaten weg te halen.
True.. alleen jammer van dat mislukte talpa programma!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I don't like it
Met Edwin Evers was het wel heel aardig
Nee, dit gaat een trend worden, Frits met zijn bazenkapselquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
Dat kapsel van Frits, kan daar dan echt niks anders mee dan dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |