Wehehe ja of hij maakt het zelf zo, het klinkt iig elke week hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
Ruud krijgt iedere week een schreeuwliedje.
Dat wordt hier iedere week gezegd, ja Ruudje kan wel beterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
Geen slecht optreden, maar volgens mij kan hij beter
Ze willen hem eruit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet vanaf het begin gekeken, maar Dennis heeft de voorkeur van de jury blijkbaar? Of willen ze hem er juist uit?
Echt, op plaatsen waar het nu niet regent is het dankzij hem toch kletsnat en er kan nog niet eens een complimentje vanaf.quote:
Elke week wordt zijn gebrek aan ervaring benadrukt, elke week worden de twijfels een paar keer uitgesproken of hij het wel aan zou kunnen, want bohboh het is toch zo zwaar he.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk pas voor de 3e keer, het was me nog niet echt opgevallen.
Lullig voor die jongen. Dan hoop ik dat hij wint.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:56 schreef alors het volgende:
[..]
Elke week wordt zijn gebrek aan ervaring benadrukt, elke week worden de twijfels een paar keer uitgesproken of hij het wel aan zou kunnen, want bohboh het is toch zo zwaar he.
Nouja en zonet ook weer, dat het toch al fantastisch was dattie zover was gekomen (met de ondertoon dat het nu dus wel mooi was geweest voor hem)
Finaliste bij Op Zoek naar Mary Poppins. Ziet eruit als 40, is 25 of zo. Heeft wel een leuke vent aan de haak geslagen.quote:
volgende maand 2 x petticoat zien, stiekem hoop ik dat ze 1 x Pattie is...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag haar als understudy van Brigitte in All Shook Up, deed ze erg goed!
Riekt natuurlijk naar manipulatie, nu heeft Ruud na z'n rommelige uptempo nummer nog een langzaam nummer met een voor de meesten bekend persoon dat meer indruk zal maken dan het uptempo nummer van Dennis.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:02 schreef alors het volgende:
Ik moet bij dit nummer wel altijd denken aan de parodie van Kopspijkers.
Zal dan wel iets met alleen vrouwen zijn?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben benieuwd wat ze volgend seizoen gaat doen dan
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal dan wel iets met alleen vrouwen zijn?
Ja dan sla ik weer over, zo saai.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal dan wel iets met alleen vrouwen zijn?
Heb het over de hoofdrol van Rosaliequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Doen ze niet om en om dan? Nu mannen, volgende keer vrouwen?
Ow dan weet ik het niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb het over de hoofdrol van Rosalie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |