Ik heb besloten dat ik ga stemmen. Heb honger.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef remcoP het volgende:
[..]
Omdat de mensen daar heel lang zitten.
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik ga stemmen. Heb honger.
Catering is voor de "vrijwilligers" hequote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik ga stemmen. Heb honger.
hehe, idd, dacht dat die lui daar echt als vrijwilliger zaten.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
100 euro per dag voor een vrijwilliger?
Ik moet daar een dag hard voor werken...
en sowieso als je eenmaal zo'n bus hebt gemaakt dan gaat die toch tientallen jaren mee. Beetje vertekenend als ze dat voor 1 verkiezing rekenen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:43 schreef remcoP het volgende:
een slot en een gleuf zijn dan ook heel duur
Joh. Maar ik vraag me serieus af of je zo belachelijk veel nodig heb.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Catering is voor de "vrijwilligers" he
Als je de vrijwilligers een warme maaltijd geeft, dan ben je snel 10 euro pp kwijt.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh. Maar ik vraag me serieus af of je zo belachelijk veel nodig heb.
Leuk thema vanavond.quote:Wat kost ongedierte?
Ongedierte, dat kan variëren van een onschuldige muggenbeet tot een invasie van enge beesten waardoor je huis onbewoonbaar wordt. Wat kost al deze overlast eigenlijk?
Dat mug.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:33 schreef k_man het volgende:
Vind je? Ik denk dat ik deze maar oversla.
Als je ¤2,25 voor een homp brood vraagt, dan snap ik wel dat je niet wil dat je marges bekendgemaakt wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef Buitendam het volgende:
Geheim houden wat je voor je meel betaalt. Pretentieuze types, die bakkers.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:46 schreef golfer het volgende:
Op donderdag 13 juni, om 20.40 uur op Nederland 3, start de KRO weer met een nieuwe serie van KVW: De Rekenkamer.
De eerste aflevering brengt ons al meteen in zomerse sferen. In Nederland hebben we meer regen dan zonneschijn, maar áls het een keer onbewolkt is ligt heel Nederland met een bleke huid op het strand en zitten de terrassen vol. Om dan niet meteen te verbranden beschermen we ons tegen de zon met zonnebrandcrème. Maar er zijn enorm veel soorten, met allerlei verschillende factoren en andere eigenschappen, van zeer goedkoop tot heel duur. Welke moet je kiezen? En hoe vaak moet je je insmeren, en hoeveel? Kortom, wat zijn we kwijt aan zonnebrandcrème als we ons goed willen beschermen tegen de zon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |