Ja en tijdens het programma stond de tap gewoon steeds open en werden de biertje achter elkaar getapt. In de praktijk tap je er vaak bijvoorbeeld maar 2 of 4 per keer, daartussen gaat vaak ook wel wat verloren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef welkominspace het volgende:
ik kijk het nu terug en het is wel heel mooi dat die vent 240 biertjes eruit haalt maar als je op een avond 4x of meer van fust moet wisselen dan heb je last van wild bier na het wisselen en dan haal je gemiddeld gezien veel minder eruit.
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo. Ik ga ook eens een poging wagen.
Omdat de mensen daar heel lang zitten.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom broodjes en koffie bij het stemlokaal?
Ik heb besloten dat ik ga stemmen. Heb honger.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef remcoP het volgende:
[..]
Omdat de mensen daar heel lang zitten.
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik ga stemmen. Heb honger.
Catering is voor de "vrijwilligers" hequote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik ga stemmen. Heb honger.
hehe, idd, dacht dat die lui daar echt als vrijwilliger zaten.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
100 euro per dag voor een vrijwilliger?
Ik moet daar een dag hard voor werken...
en sowieso als je eenmaal zo'n bus hebt gemaakt dan gaat die toch tientallen jaren mee. Beetje vertekenend als ze dat voor 1 verkiezing rekenen.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:43 schreef remcoP het volgende:
een slot en een gleuf zijn dan ook heel duur
Joh. Maar ik vraag me serieus af of je zo belachelijk veel nodig heb.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Catering is voor de "vrijwilligers" he
Als je de vrijwilligers een warme maaltijd geeft, dan ben je snel 10 euro pp kwijt.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh. Maar ik vraag me serieus af of je zo belachelijk veel nodig heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |