Dat moet je ook niet serieus nemenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:07 schreef RacerDKB het volgende:
Iemand net gekeken? Vond het een beetje kansloos.
Nou hoera die ene kan 241 biertjes tappen, wat een prestatie.
Alleen ze vergelijken het met die meneer die 180 biertjes tapt uit een fust, >¤100 verschil per fust.
Alleen hoe kan die toptapper nou 241 biertjes tappen uit een 50 liter fustHij kan niet anders dan 0,2 liter biertjes tappen (48,2 liter), of hij moet 60,25 liter tappen uit 50 liter fusten.
Dus ja, ze vergeleken 180*0,25 liter per fust met 241*0,2 liter per fust. Beetje kansloos, aangezien die kroegbaas 90% efficiëntie heeft en die toptapper 96,4%. Scheelt 7,1% procent, niet die 30% die zij beweerden (met hun >¤100 verschil per fust).
Dat dus en de sport is altijd om zoveel mogelijk biertjes uit 1 vat te verkopen om zo een paar centen extra te verdienen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:50 schreef Knuck-les het volgende:
De aflevering ging er gewoon meer over hoe kwalijk het is dat de brouwerijen zoveel macht hebben.
Dan vraag ik me af wat ik verder dan wel serieus moet nemen in het programma. Het is dus allebei niks, niet grappig en niet informatief. Gemiste kans.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:50 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet serieus nemen![]()
Een beetje als jouw posts op Fok dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
Het is dus allebei niks, niet grappig en niet informatief.
Ja en tijdens het programma stond de tap gewoon steeds open en werden de biertje achter elkaar getapt. In de praktijk tap je er vaak bijvoorbeeld maar 2 of 4 per keer, daartussen gaat vaak ook wel wat verloren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef welkominspace het volgende:
ik kijk het nu terug en het is wel heel mooi dat die vent 240 biertjes eruit haalt maar als je op een avond 4x of meer van fust moet wisselen dan heb je last van wild bier na het wisselen en dan haal je gemiddeld gezien veel minder eruit.
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo. Ik ga ook eens een poging wagen.
Omdat de mensen daar heel lang zitten.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom broodjes en koffie bij het stemlokaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |