abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 februari 2011 @ 03:27:30 #201
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_92706496
Ik vind die cartoon beledigend tegenover joden. Het zou verboden moeten worden. Wilders wil tuig, wat toevallig meestal moslim is gewoon in een tuigkamp gooien(incl famillie). Daar zou toch iedereen blij om moeten zijn ? Ook de weinige moslims die zich kunnen gedragen.

Win Win situatie.
Sisco Certified
pi_92706551
Beledigend tegen joden, en?
  zondag 13 februari 2011 @ 03:33:57 #203
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_92706585
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 03:31 schreef niels0 het volgende:
Beledigend tegen joden, en?
Stel je voor jouw grootouders werden gemarteld en vermoord in een concentratie kamp 65 jaar geleden, en ik zeg nu tegen jou: Stel je niet aan man dat was niet erg.

Zou jij niet boos worden?
Sisco Certified
  zondag 13 februari 2011 @ 03:34:42 #204
230788 n8n
Pragmatisch
pi_92706598
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 03:33 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Stel je voor grootouders jouw werden gemarteld en vermoord in een concentratie kamp 65 jaar geleden, en ik zeg nu tegen jou: Stel je niet aan man dat was niet erg.

Dan wordt je boos is niet einde van de wereld :')
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_92706610
luchtigheid :s)
pi_92706618
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 03:33 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Stel je voor jouw grootouders werden gemarteld en vermoord in een concentratie kamp 65 jaar geleden, en ik zeg nu tegen jou: Stel je niet aan man dat was niet erg.

Stel ik zeg: wat *random* wil lijkt wel een beetje op wat ze jouw grootouders hebben aangedaan?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_92706708
Welja, geschiedenisboekjes, nederlanders waren zo'n beetje de ergsten. Wat dat betreft is 'r niet zoveel veranderd.
  zondag 13 februari 2011 @ 03:51:55 #208
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_92706761
Mensen die het hier altijd opnemen voor moslim tuig terwijl die zelfde tuig ons land verwoest :')
Sisco Certified
pi_92706786
Kill or be killed, ez enough. whoa ff slape nou, totale nonsens. Tis niet zo eenvoudig denk 'k
pi_92706795
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 03:51 schreef FoolWithMokey het volgende:
Mensen die het hier altijd opnemen voor moslim tuig terwijl die zelfde tuig ons land verwoest :')
Mensen die hier zeuren over 'moslimtuig' maar zelf hun moers taal niet beheersen. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 13 februari 2011 @ 04:10:50 #211
230788 n8n
Pragmatisch
pi_92706899
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 03:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mensen die hier zeuren over 'moslimtuig' maar zelf hun moers taal niet beheersen. :')
Hoe weet jij nou welke taal zijn moeder spreekt
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 13 februari 2011 @ 04:21:37 #212
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92706981
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 03:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

'Moerstaal' is één woord.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_92707632
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Pauw en Witteman hebben niet zoveel te maken met wat er op joop.nl gebeurt natuurlijk...

Dit lijkt eerder op het zoeken naar een excuus om een debat te kunnen ontwijken.
Hoe kom je dan bij censuur en verbod?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zondag 13 februari 2011 @ 08:47:26 #214
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_92707782
De cartoonist heeft het recht om de cartoon op de site te laten staan. Tenzij het door een rechter verwijderd moet worden. Wilders mag uiteraard zelf bepalen bij welke programma en omroep hij optreed. Hij kan beter bij Pownews een debat voeren. Ben dan wel benieuwd welke andere partijen dan mee gaan doen.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_92708289
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 03:51 schreef FoolWithMokey het volgende:
ja, we geven al miljoenen euro's uit aan dat 'tuig' om ze op het rechte pad te houden, alle schade betalen die ze aanrichten. Heb je daar dan kritiek op en kom je met voorstellen om het eens anders aan te pakken dan wordt je gewoon even met Hitler vergeleken, zo simpel gaat dat hier. Ik zou zeggen, laat die van Jole die lieverdjes in z'n huis opnemen en dan vragen we hem 10 jaar later wel om zijn mening.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zondag 13 februari 2011 @ 11:38:39 #216
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_92710362
quote:
Op zondag 13 februari 2011 08:47 schreef jcdragon het volgende:
De cartoonist heeft het recht om de cartoon op de site te laten staan. Tenzij het door een rechter verwijderd moet worden. Wilders mag uiteraard zelf bepalen bij welke programma en omroep hij optreed. Hij kan beter bij Pownews een debat voeren. Ben dan wel benieuwd welke andere partijen dan mee gaan doen.
Probeer je nu de suggestie te wekken dat Pownews naar de pijpen van Wilders danst?

OT: slechte cartoon, die slaat de plank op veel punten mis maar dat Wilders hierover dramt is wel de totale idiotie.
Life is what you make it.
pi_92710614
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:58 schreef UncleDolan het volgende:

[..]

Pauw en Witteman zijn allebei in dienst van de VARA en Joop.nl is eigendom van de VARA. Paul Witteman schrijft zo nu en dan stukjes voor Joop.nl en ook de politiek redacteur van P&W staat op de lijst van opiniemakers van Joop.nl
En dat maakt hen verantwoordelijk voor wat een of andere tekenaar aan prut produceert?

Neuh dit is gewoon laf een excuus zoeken voor Wilders om ergens onder uit te komen..
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92710889
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

En dat maakt hen verantwoordelijk voor wat een of andere tekenaar aan prut produceert?

Neuh dit is gewoon laf een excuus zoeken voor Wilders om ergens onder uit te komen..
Laf excuus of niet, ik vind het niet kunnen om met subsidiegeld politici gaan vergelijken met een van de meest walgelijke mannen ooit.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_92711012
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Laf excuus of niet, ik vind het niet kunnen om met subsidiegeld politici gaan vergelijken met een van de meest walgelijke mannen ooit.
Vrijheid van meningsuiting. Overigens zie ik er niet direct een Hitler in.

Daarnaast is Wilders wel voor de 'artistieke vrijheid' voor cartoonisten als het gaat om kritiek op de Islam en spreekt schande van de censuur als de Telegraaf geen zin heeft om bepaalde bagger te plaatsen. Gaat het om kritiek op zijn beweging dan is het plots een grote schande...

Hypocriet gehuil, meer kan ik er niet van maken :N.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 13 februari 2011 @ 11:59:25 #220
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_92711014
Ach man wilder moet zich niet zo aanstellen, het is maar een cartoon. En zijn voorstel lijkt gewoon op een concentratiekamp.
Sisco Certified
pi_92712083
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 03:27 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik vind die cartoon beledigend tegenover joden. Het zou verboden moeten worden. Wilders wil tuig, wat toevallig meestal moslim is gewoon in een tuigkamp gooien(incl famillie). Daar zou toch iedereen blij om moeten zijn ? Ook de weinige moslims die zich kunnen gedragen.

Win Win situatie.
Verboden nog wel?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92712152
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:58 schreef UncleDolan het volgende:

[..]

Pauw en Witteman zijn allebei in dienst van de VARA en Joop.nl is eigendom van de VARA. Paul Witteman schrijft zo nu en dan stukjes voor Joop.nl en ook de politiek redacteur van P&W staat op de lijst van opiniemakers van Joop.nl
Omdat een persoon af en toe een stukje schrijft voor een website, betekent dat nog niet dat hij of zij verantwoordelijk is voor de inhoud. Niemand binnen de Vara kan worden aangesproken op de publicaties van Joop.nl, behalve de hoofdredactie van de website.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 13 februari 2011 @ 12:44:10 #223
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_92712530
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 03:27 schreef FoolWithMokey het volgende:

Win Win situatie.
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:59 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ach man wilder moet zich niet zo aanstellen, het is maar een cartoon. En zijn voorstel lijkt gewoon op een concentratiekamp.
Dr Jekyll and Mr Hide?
Géén kloon van tvlxd!
pi_92712605
Wat ik nou niet begrijp he, zo'n plaatje als dit zal alleen maar tegen ze (links) gebruikt worden. Ze hadden beter door kunnen gaan op moslima's met hoofddoek uit de bus halen.
pi_92712747
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:46 schreef ReplaR het volgende:
Wat ik nou niet begrijp he, zo'n plaatje als dit zal alleen maar tegen ze (links) gebruikt worden. Ze hadden beter door kunnen gaan op moslima's met hoofddoek uit de bus halen.
Moslima's zijn voor

Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')