Zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Delpo goed bezig trouwens, 6-1 6-1
Het was ook raar geweest als hij hem niet gewonnen had eerlijk gezegd, die fouten die Djoko op het eind maakte waren wel een beetje jammerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:20 schreef TheGeneral het volgende:
Berdych wint de 1e set met 7-6 van Djokovic.
Je hebt helemaal gelijk. Wat ik had moeten zeggen was dat er in de Sport1-gids stond dat het vanaf 14.00 uur NL-tijd live werd uitgezonden. Dat kon ik niet rijmen met een begintijd van 14.00 uur in Dubaitijd. Excusez.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
. Tja wat moet je hier nu van zeggen..
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Break alweer weg, klotecall op 15-30 zeg.
Dat is een vraag die ik echt niet van jou zou verwachtenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe laat NL-tijd is de finale morgen?
Ja, ik twijfelde ook sterk of ik de vraag wel kon stellenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is een vraag die ik echt niet van jou zou verwachten
Volgens mij is het nog niet bekend atm..kan het ook niet vinden
Weer zo'n ontzettend non feitje stiekemquote:Als Federer deze wint dan staat het 5-2 (en dat in een half jaar tijd )voor Fed in de laatste ontmoetingen maar heeft Djoko beide GS partijen gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |