Zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Delpo goed bezig trouwens, 6-1 6-1
Het was ook raar geweest als hij hem niet gewonnen had eerlijk gezegd, die fouten die Djoko op het eind maakte waren wel een beetje jammerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:20 schreef TheGeneral het volgende:
Berdych wint de 1e set met 7-6 van Djokovic.
Je hebt helemaal gelijk. Wat ik had moeten zeggen was dat er in de Sport1-gids stond dat het vanaf 14.00 uur NL-tijd live werd uitgezonden. Dat kon ik niet rijmen met een begintijd van 14.00 uur in Dubaitijd. Excusez.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
. Tja wat moet je hier nu van zeggen..
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Break alweer weg, klotecall op 15-30 zeg.
Dat is een vraag die ik echt niet van jou zou verwachtenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe laat NL-tijd is de finale morgen?
Ja, ik twijfelde ook sterk of ik de vraag wel kon stellenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is een vraag die ik echt niet van jou zou verwachten
Volgens mij is het nog niet bekend atm..kan het ook niet vinden
Weer zo'n ontzettend non feitje stiekemquote:Als Federer deze wint dan staat het 5-2 (en dat in een half jaar tijd )voor Fed in de laatste ontmoetingen maar heeft Djoko beide GS partijen gewonnen
ik zet mijn geld op Fedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:10 schreef Ambrosius het volgende:
We gaan aan de finale tussen Federer en Djokovic beginnen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:25 schreef jojomen4 het volgende:
Djoko lijkt eindelijk de stap te hebben gezet naar de top2 (die nu dan top3 is). Hij is op dit moment niet minder (constant) dan Fed of Rafa. Als Murray dat ook kan doen dan hebben wordt het alleen maar leuker.![]()
Ik voorspel een 6-2 6-1 voor Djoko.
Hoeveel zet je op hem, of bedoel je het figuurlijk?quote:
Ja, een korte punten allemaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef TheGeneral het volgende:
Damn. Beide staan wel hard te rammen zeg.
Inderdaad, wat een fouten. Ik mag toch hopen dat Federer straks erkent dat hij slecht speelde, gesteld dat hij verliest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |