Ja, bah, Roddick is tegenwoordig ook alleen maar een service met gepush erbij.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:07 schreef Norrage het volgende:
Roddick
Mateloos respect voor wat Raonic doet hoor, maar ik heb geen zin in nog een eendimensionale Isner op de tourNou is Roddick dat nu ook, maar vroeger was ie zo leuk!!!
Lekkere jinxquote:Op maandag 21 februari 2011 21:42 schreef luckass het volgende:
Brown een break voor tegen Querrey in de derde.
Als je met 15-13 de Tie-break wint vind ik 4 MP overleven geen 'zelfs'.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:14 schreef Chriz2k het volgende:
Gabashvili def. Isner 6-4 5-7 7-6(13)!
Inclusief vier overleefde matchpoints, zelfs.
opmerkelijk, hij heeft ook nog halve finale Aus Open gehaaldquote:Op maandag 21 februari 2011 20:21 schreef Salamando het volgende:
ONDEN - Mario Ancic heeft zijn tennisloopbaan beëindigd. Dat heeft de 26-jarige Kroaat, ooit de nummer zeven van de wereld, verklaard tegenover een Kroatische krant. De chronisch geblesseerde Ancic wordt advocaat.
Ancic bereikte in 2004 de halve finales op Wimbledon. Het servicekanon verdiende er de bijnaam 'Super Mario' mee.
In 2006 bereikte hij zijn hoogste positie op de wereldranglijst: zevende. Sindsdien werd hij gehinderd door rug- en knieklachten en de ziekte van Pfeiffer.
''Ik kan er niet meer tegen, ik stop ermee'', zei Ancic maandag in de krant Jutarnji List.
Zijn hoogtepunt beleefde Ancic in 2005, toen hij met zijn land ten koste van Slowakije de Daviscup won. Tussentijds rondde hij een studie rechten af, waarmee hij nu als advocaat aan de slag wil.
Ancic
uuh...nee?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:09 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
opmerkelijk, hij heeft ook nog halve finale Aus Open gehaald
Hij is nog lang niet op z'n oude niveau... maar goed, hij zal inderdaad tegen elke overgebleven tegenstander favoriet zijn en alleen Fish zou hem normaalgesproken iets van tegenstand moeten kunnen bieden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
uuh...nee?
Enne, om even in te haken op de TT: Als Delpo Delray Beach niet wint met de bezetting van dat toernooi
Toch vind ik dat ie het zeker niet onaardig doet momenteel, zeker als je kijkt hoe hard ie in zijn eerste 2 toernooien van de baan werd geveegd dit jaar. Alles wat ie wint wint hij vrij overtuigend!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij is nog lang niet op z'n oude niveau... maar goed, hij zal inderdaad tegen elke overgebleven tegenstander favoriet zijn en alleen Fish zou hem normaalgesproken iets van tegenstand moeten kunnen bieden.
Gasquet wint met 5-7 6-2 6-4 van Simon.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:49 schreef Szura het volgende:
Halve finales Dubai
Federer - Simon/Gasquet
Berdych - Djokovic
11 uur klopt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zag net de OOP voor Dubai voor vandaag. Berdych-Djokovic is blijkbaar om 2 uur, maar hoe laat is dat in NL tijd? In de Sport 1-gids staat namelijk dat het al om 11.00 uur NL tijd begint, maar in Dubai is het drie uur later dan in NL dus ik begrijp er weinig van.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zag net de OOP voor Dubai voor vandaag. Berdych-Djokovic is blijkbaar om 2 uur, maar hoe laat is dat in NL tijd? In de Sport 1-gids staat namelijk dat het al om 11.00 uur NL tijd begint, maar in Dubai is het drie uur later dan in NL dus ik begrijp er weinig van.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
. Tja wat moet je hier nu van zeggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |