Raonic bedoel je. Bij 1-4 15-40 leek het alsof hij opgaf, maar alles is nog mogelijk nuquote:
Jammer. Nu mag Raonic dus snel naar Acapulco om op gravel een potje te gaan spelen als DC voorbereiding a la Querrey/Isner.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:48 schreef Tim86 het volgende:
Ongelooflijke passing..Roddick wint met 7-5
Ja echt bizar hoor..Hij verneukt zichzelf dadelijk voor een paar maanden hierdoor..quote:Op maandag 21 februari 2011 00:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Jammer. Nu mag Raonic dus snel naar Acapulco om op gravel een potje te gaan spelen als DC voorbereiding a la Querrey/Isner.
En die overrule vond ik ook wel een beetje vreemd. Roddick klaagt tegen de umpire en twee punten laten overrulet de umpire voor het eerst, in Roddicks voordeel.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef Tim86 het volgende:
Raonic voor de eerste keer boos omdat de umpire gewoon een fucking double bounce mist...Terecht dus..echt belachelijk
Dan zie ik toch liever Dolgopolov.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:07 schreef Norrage het volgende:
Roddick
Mateloos respect voor wat Raonic doet hoor, maar ik heb geen zin in nog een eendimensionale Isner op de tourNou is Roddick dat nu ook, maar vroeger was ie zo leuk!!!
Precies. En zelfs Delpo vind ik dan cooler. Liever met forehands je tegenstander doorklieven dan met een servicequote:
Ja, bah, Roddick is tegenwoordig ook alleen maar een service met gepush erbij.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:07 schreef Norrage het volgende:
Roddick
Mateloos respect voor wat Raonic doet hoor, maar ik heb geen zin in nog een eendimensionale Isner op de tourNou is Roddick dat nu ook, maar vroeger was ie zo leuk!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |