vanwege de klik tussen Jeroen en Lindaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:08 schreef SpecialK het volgende:
Ctrl+C, Ctrl+V.
Gaan we ook nog eens zelfs iets bedenken in dit land (behalve dan dingen zoals de hersenkanker die Big Brother heet)?
Everybody loves Raymond is ook nog eens een supermatige "comedy" serie. Hoe komen ze er bij om DAT te kopieren?
Dat heb je goed gelijkt aan alle filmpjes te zien.. De humor is ver te zoekenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
dit lijkt me echt heel matig worden
die had ik al via google gevonden, maar dacht zal hem hier ook eens open gooienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:16 schreef kwiwi het volgende:
Je aapt mijn topic na(maar die was in KLB
)
Ja lijkt me ook. Ze gaan er natuurlijk vanuit dat de one-liners van Jeroen het publiek moeten omarmen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb je goed gelijkt aan alle filmpjes te zien.. De humor is ver te zoeken
Hoe laat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef AskMe het volgende:
Eerste aflevering wordt zaterdag 26 februari uitgezonden.
All you need is love is deze week, terwijl iedereen is gek op jack 26 februari pas begintquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:29 schreef Misan het volgende:
[..]
Dan is all you Need is love toch met daarna meteen minute to win it?
Ohja, zie het nu ook, hij gaat 6 weken op pad..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:32 schreef Misan het volgende:
All you Need is love is ook wekelijks vanaf vanavond dacht ik begrepen te hebben
quote:
Everybody Loves Raymond was een van de leukere en populairste sitcoms in de VS. Het spreekt ook de grootste groep aan, veel meer dan bv The Big Bang Theory (dat wel heel leuk is, maar niet geschikt voor de doelgroep waar RTL naar zoekt).quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:00 schreef DeTolk het volgende:
Had dan The King of Queens of Big Bang theory gekopieerd, of desnoods According to Jim, maar NIET deze bagger.
Goedkoop kunnen krijgen zeker?
Vara deed het met Oppassen wel aardig, en 'opvolger' Kinderen Geen Bezwaar doet het ook nog steeds goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:51 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Het enige leuke is het idee van een Nederlandse comedy. Dat is volgens mij nog niet succesvol geprobeerd.
Kees & Co!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:51 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Het enige leuke is het idee van een Nederlandse comedy. Dat is volgens mij nog niet succesvol geprobeerd.
Idd en dan Dries Roelvink als Barneyquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:02 schreef Ethanolic het volgende:
Had dan How I met your mother gekopieerd
Dat ze ook de titel als het ware gekopieerd hebben van het origineel spreekt al voor zichquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef JanPiraat het volgende:
Dit wordt echt tenenkrommend slecht denk ik
dat denk ik ook, die voorstukjes met lachband eronder beloofd niet veel goedsquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef JanPiraat het volgende:
Dit wordt echt tenenkrommend slecht denk ik
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat dit over Jack van Gelder zou gaan. Jack is inderdaad een allemansvriend.
SamSam, Kees en Co, Zonnetje in Huis, Vlaamse Pot en Kinderen Geen Bezwaar is soms wel grappig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:51 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Dat slaat nergens op, door John de Mol en anderen heeft Nederland genoeg geld om fatsoenlijke series te maken. Kijk eens naar the Voice of Holland die productie koste dacht ik bijna 10 miljoen en zag er dan ook zeer mooi uit.quote:Op maandag 21 februari 2011 03:22 schreef ButcherPete het volgende:
Tja in Nederland mag het ook vaak niks kosten als je het vergelijkt met andere landen
Zonder het te zien weet ik al dat het kut isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:02 schreef roos85 het volgende:
Vanaf zaterdag 26 februari is bij RTL 4 de nieuwe serie Iedereen is gek op Jack te zien. De serie is gebaseerd op de succesvolle Amerikaanse reeks Everybody loves Raymond. De serie gaat over Barbara en Jack, die worden gespeeld door Linda de Mol en Jeroen van Koningsbrugge. Barbara en Jack zijn een getrouwd stel die iedere aflevering de meest hilarische gebeurtenissen beleven. De serie gaat over de kleine, herkenbare dingen uit het leven van een hedendaagse familie, zo zegt RTL.
Hoort eigenlijk bij SBS6 dus...quote:Op maandag 21 februari 2011 09:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zonder het te zien weet ik al dat het kut is
Zal wel zo'n "haha kijk ons toch eens hilarisch zijn" showtje zijn
Ook zo'n pareltje uit de Nederlandsche Comedy paradequote:
Amerikaanse series hebben vaak warmere kleuren. Bij Nederlandse series zijn de kleuren wat harder/killer, maar ook natuurlijker, waardoor het wat 'amateuristischer' overkomt.quote:Op maandag 21 februari 2011 02:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
SamSam, Kees en Co, Zonnetje in Huis, Vlaamse Pot en Kinderen Geen Bezwaar is soms wel grappig.
Op de een of andere manier missen Nederlandse series echter iets wat Amerikaanse series allemaal wel hebben. Geen idee wat precies, heb nooit mijn vinger er op kunnen leggen, maar als je in Nederland bijvoorbeeld CSI zou gaan maken dan zou de Nederlandse variant enorm goedkoop aanvoelen en de Amerikaanse versie super gelikt en afgewerkt.
Dat zelfde gevoel heb ik nu met Iedereen is gek op Jack. Zelfs de allereerste afleveringen van Everybody Loves Raymond uit begin jaren '90 hadden meer sfeer en acteer prestaties dan de promo van Gek op Jack. Waar dat nou precies aan ligt weet ik niet, maar het voelt ZO goedkoop om naar te kijken en luisteren.
10 miljoen voor het hele programma ja. Een beetje serie zoals CSI, Prison Break, Lost kost in Amerika al gauw 1.5 miljoen per aflevering. Dat zie ik hier nog niet gebeuren.quote:Op maandag 21 februari 2011 07:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, door John de Mol en anderen heeft Nederland genoeg geld om fatsoenlijke series te maken. Kijk eens naar the Voice of Holland die productie koste dacht ik bijna 10 miljoen en zag er dan ook zeer mooi uit.
Meer geld betekent nog niet gelijk betere kwaliteit.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
10 miljoen voor het hele programma ja. Een beetje serie zoals CSI, Prison Break, Lost kost in Amerika al gauw 1.5 miljoen per aflevering. Dat zie ik hier nog niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |