vanwege de klik tussen Jeroen en Lindaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:08 schreef SpecialK het volgende:
Ctrl+C, Ctrl+V.
Gaan we ook nog eens zelfs iets bedenken in dit land (behalve dan dingen zoals de hersenkanker die Big Brother heet)?
Everybody loves Raymond is ook nog eens een supermatige "comedy" serie. Hoe komen ze er bij om DAT te kopieren?
Dat heb je goed gelijkt aan alle filmpjes te zien.. De humor is ver te zoekenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
dit lijkt me echt heel matig worden
die had ik al via google gevonden, maar dacht zal hem hier ook eens open gooienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:16 schreef kwiwi het volgende:
Je aapt mijn topic na(maar die was in KLB
)
Ja lijkt me ook. Ze gaan er natuurlijk vanuit dat de one-liners van Jeroen het publiek moeten omarmen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heb je goed gelijkt aan alle filmpjes te zien.. De humor is ver te zoeken
Hoe laat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef AskMe het volgende:
Eerste aflevering wordt zaterdag 26 februari uitgezonden.
All you need is love is deze week, terwijl iedereen is gek op jack 26 februari pas begintquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:29 schreef Misan het volgende:
[..]
Dan is all you Need is love toch met daarna meteen minute to win it?
Ohja, zie het nu ook, hij gaat 6 weken op pad..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:32 schreef Misan het volgende:
All you Need is love is ook wekelijks vanaf vanavond dacht ik begrepen te hebben
quote:
Everybody Loves Raymond was een van de leukere en populairste sitcoms in de VS. Het spreekt ook de grootste groep aan, veel meer dan bv The Big Bang Theory (dat wel heel leuk is, maar niet geschikt voor de doelgroep waar RTL naar zoekt).quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:00 schreef DeTolk het volgende:
Had dan The King of Queens of Big Bang theory gekopieerd, of desnoods According to Jim, maar NIET deze bagger.
Goedkoop kunnen krijgen zeker?
Vara deed het met Oppassen wel aardig, en 'opvolger' Kinderen Geen Bezwaar doet het ook nog steeds goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:51 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Het enige leuke is het idee van een Nederlandse comedy. Dat is volgens mij nog niet succesvol geprobeerd.
Kees & Co!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:51 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Het enige leuke is het idee van een Nederlandse comedy. Dat is volgens mij nog niet succesvol geprobeerd.
Idd en dan Dries Roelvink als Barneyquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:02 schreef Ethanolic het volgende:
Had dan How I met your mother gekopieerd
Dat ze ook de titel als het ware gekopieerd hebben van het origineel spreekt al voor zichquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef JanPiraat het volgende:
Dit wordt echt tenenkrommend slecht denk ik
dat denk ik ook, die voorstukjes met lachband eronder beloofd niet veel goedsquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:41 schreef JanPiraat het volgende:
Dit wordt echt tenenkrommend slecht denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |