quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Iedereen is gek op de UI van HSG-BOMBER.![]()
O ja heerlijk, altijd die spontane grapjes tussen Jeroen en Linda. Man man man wat heb ik op zaterdagavond toch steeds op de grond gelegen van het lachen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef devl1nsect het volgende:
Dat vind ik nou zo'n leuk stel die Linda en Jeroen. Ze kan zo heerlijk lachen om die doldwaze grapjes van Jeroen.
Nou, dat wordt me toch een kijkcijferkanon. Ben benieuwd naar deze Amerikaanse remake. Want tjah, helaas kan ik geen Amerikaanse tv series kijken buiten Nederland. Dus ow ow ow, dat wordt lachen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Iedereen wordt gek van HSG-BOMBER.
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:20 schreef Dixan het volgende:
Ik ben al heeeeeeel lang geleden gestopt met het kijken naar zenders onder nummer 9-10 op de tv. Smakeloze homos in pakjes, slechte reality shows met travestiten en een hele hoop bullshit. Al die BNers en die lelijke gordon met zijn kutkop. Ik moet er van kotsen
Ik vond 'vrienden voor het leven' altijd wel aardig, en 'mijn dochter en ik'.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:27 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso is NL echt ongelooflijk ruk wat betreft comedyseriesIk kan me er zo snel echt niet een bedenken die echt goed was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-referral verwijderd-
In de Vlaamse pot was altijd wel lachen vond ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:27 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso is NL echt ongelooflijk ruk wat betreft comedyseriesIk kan me er zo snel echt niet een bedenken die echt goed was.
Mjah, toen ik JONG was, vond ik Vrienden voor het Leven ook wel aardig. 'Mijn dochter en ik' paar keer gezien, maar vond het niet bijzonder. Daarnaast vond ik Ha die Pa, SamSam, De Vlaamsche Pot ook wel 'aardig'...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond 'vrienden voor het leven' altijd wel aardig, en 'mijn dochter en ik'.
Susan Visserquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In de Vlaamse pot was altijd wel lachen vond ik.
De oude versie, niet die latere.
Waarom ben jij eigenlijk nog in Nederland als je alleen maar kan zeiken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, toen ik JONG was, vond ik Vrienden voor het Leven ook wel aardig. 'Mijn dochter en ik' paar keer gezien, maar vond het niet bijzonder. Daarnaast vond ik Ha die Pa, SamSam, De Vlaamsche Pot ook wel 'aardig'...
... maar ze zijn nooit ECHT goed.
Het is allemaal amateur-toneel met verschrikkelijke teksten en over-acting, geschreven voor een compleet debiel publiek. Het is echt van een bedroevend laag niveau, zelfs de series die ik als jochie nog 'wel aardig' vond.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk nog in Nederland als je alleen maar kan zeiken?
???quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |