Ontzettend raar. Vrijheid bovenaan zetten en dan gaan huilen over een lullige cartoon is zo raar als je het krijgen kunt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet raar dat hij bij de ene cartoon roept om censuur en bij de andere juist huilt om censuur?
Nee, die jankte niet. De tekenaar zat heel snel in Dachau, dat wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef Trommeldaris het volgende:
Mensen die Wilders met Hitler vergelijken
Alsof Hitler ooit is gaan janken omdat er een strip over hem was.
De complete PVV-fractie strijkt jaarlijks miljoenen euro's aan belastinggeld op. Ik moet dus betalen voor een partij waar ik op kots. Dus wat lul je nou? Joop mag enkel prenten plaatsen waar jij je in kunt vinden?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:45 schreef John5 het volgende:
[..]
En daar begint het al weer. Nergens zegt Wilders Wilders dat de cartoon moet worden verboden. En toch gaat zo direct dit halve forum de eindredacteur napraten.
Tuurlijk, de hele wereld is links. Interviews worden door de linkse terreur zo geknipt en geplakt dat alles wat onze GW (Overigens de letters van mijn postcode en ik ben er beretrots op) zegt uit zijn verband wordt gerukt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, hij is zo zielig, hij wordt zo verkeerd begrepen, he? Hij is een humaan mens, die het beste met iedereen voorheeft, alleen verdraait 'links' continu zijn woorden, zodat hij op een enge, semi-fascistische xenofoob lijkt.
Deense cartoonist ging het om, dat had zelfs jij moeten begrijpenquote:
Eist hij dat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan noemen dat Wilders eist dat de cartoon van de site gehaald wordt?
Hoi paashaas, ik heb me toch nog even door dat filmpje geploeterd, wat voor mij als domme Nederlander vrij moeilijk was. Hij zegt duidelijk dat hij totaal geen problemen heeft met moslims die zich gewoon aan de wetten in dit land houden, dat ze gelijk zijn als ieder ander en zelfs een suffe "we will help you".quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe is het? Moet ik het ook voorlezen? Of vertalen?
Wat lul ik nou? Wat lul jij nou? Heb ik ergens gezegd dat Joop die cartoon niet mag plaatsen? Ze doen maar, het is alleen ietwat smakeloos.. That's it..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De complete PVV-fractie strijkt jaarlijks miljoenen euro's aan belastinggeld op. Ik moet dus betalen voor een partij waar ik op kots. Dus wat lul je nou? Joop mag enkel prenten plaatsen waar jij je in kunt vinden?
Nee, die strips waren er ook helemaal niet. Omdat Hitler een alleenheerser was die in eigen land zo'n cartoonist meteen naar een "tuigdorp" had gestuurd. (En de hoofdredacteur die het geplaatst heeft waarschijnlijk ook.)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef Trommeldaris het volgende:
Mensen die Wilders met Hitler vergelijken
Alsof Hitler ooit is gaan janken omdat er een strip over hem was.
quote:
quote:"Hij moet acuut van die website af, anders gaan we aanstaande woensdag niet naar het lijsttrekkersdebat in het VARA-programma Pauw & Witteman.''
Die strips waren er wel degelijk. Zeker de eerste maanden van zijn bewind en later ook ondergronds.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:04 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee, die strips waren er ook helemaal niet.
Het is eerder dat veel Links georienteerden constant de vergelijking blijven zoeken en maken met Hitler. Buiten proportie. Relativeer het nou maar eens en kijk er wat objectiever naar maar ja dan loopt dit topic natuurlijk minder hard. Ik vind Wilders niet de slimste maar elke vergelijking met Hitler wordt zwaar overdreven, zo kunnen we iedere politicus wel ergens mee associeren. Zelfs Obama kunnen we met Hitler vergelijken gezien de Egypte politiek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien moet Wilders dan eens ophouden voorstellen te doen die op voorstellen van Hitler lijken? Het is maar een idee, hoor.
OK, weer wat bijgeleerd maar je begrijpt mijn punt wel, veronderstel ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die strips waren er wel degelijk. Zeker de eerste maanden van zijn bewind en later ook ondergronds.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Wilders boos over een cartoon, dat kan, dat mag, maar denk niet dat PVV aanhangers nu de maker ervan gaan vermoorden, gillend op straat poppen verbranden en roepen Behead all those who insult GW.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, vraag maar aan Herman van Veen. Dat doen PVV-aanhangers niet, hoor...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Is er al een aanslag geweest op HvV?
quote:
Dat is makkelijk zeggen als jij met geen woord rept over een deense cartoonist en dan dit verkondigt, verdraaien heet zoiets. Zullen we de OP veranderen in "Wilders de opdrachtgever van de deense cartoonist boos om cartoon".quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deense cartoonist ging het om, dat had zelfs jij moeten begrijpen
Deze had ik al verwacht zelfs.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:01 schreef John5 het volgende:
[..]
Hoi paashaas, ik heb me toch nog even door dat filmpje geploeterd, wat voor mij als domme Nederlander vrij moeilijk was. Hij zegt duidelijk dat hij totaal geen problemen heeft met moslims die zich gewoon aan de wetten in dit land houden, dat ze gelijk zijn als ieder ander en zelfs een suffe "we will help you".
Mocht je zelf enkel selectief geshopt hebben uit dat filmpje terwijl je de rest negeerde, zie vanaf 6:10
Face it, je bewering klopt gewoon niet. Je lult lukraak met de massa mee, snaait een bron als bewijs van Youtube welke je zelf maar amper hebt bekeken, en dan kom je nu met een ander praatje.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:10 schreef betyar het volgende:
[..]
En het deporteren van moslims die zich niet gedragen praat het goed?
Misschien moet Wilders eens stoppen met zijn beledigingen. Zoals bv. na een van de grootste natuurrampen van de laatste 50 jaar te spreken over een "tsunami van islamisering". Of een hoofddoek een "kopvod" te noemen. En dan ook beweren dat hij er belasting op wil heffen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:06 schreef kawotski het volgende:
[..]
Het is eerder dat veel Links georienteerden constant de vergelijking blijven zoeken en maken met Hitler. Buiten proportie. Relativeer het nou maar eens en kijk er wat objectiever naar maar ja dan loopt dit topic natuurlijk minder hard. Ik vind Wilders niet de slimste maar elke vergelijking met Hitler wordt zwaar overdreven, zo kunnen we iedere politicus wel ergens mee associeren. Zelfs Obama kunnen we met Hitler vergelijken gezien de Egypte politiek.
Laten we eerlijk zijn, het werkte goed bij Australie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Deze had ik al verwacht zelfs.
Het deporteren van moslims die zich niet gedragen praat het goed?
Maar de Koran vergelijken met Mein Kampf is dan weer vrijheid van meningsuiting.....quote:
Eh, nee. Die projecten zijn keer op keer op mislukkingen uitgelopen, als het om "tokkies" gaat. Je lost het probleem niet op maar verschuift het alleen maar naar een plaats waar het welig kan gaan tieren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:16 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het werkte goed bij Australie.
Waarom zou je niet elk onwenselijk persoon (dus niet alleen moslims) op een eiland dumpen? Ze kunnen daar verder gaan zoals ze zelf willen?
Met beetje geluk kom je 500 jaar later terug en wordt je begroet met een "Goodday Mate".
Mensen die niet mee willen draaien in een normale maatschappij hoef je toch ook niet te forceren om dat wel te doen. Deze oplossing is voor iedereen beter.
Nee nee, jij zegt dat het alleen om criminele moslims gaat, een moslim is een moslim, daar kun je niet onderuit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:13 schreef John5 het volgende:
[..]
Face it, je bewering klopt gewoon niet. Je lult lukraak met de massa mee, snaait een bron als bewijs van Youtube welke je zelf maar amper hebt bekeken, en dan kom je nu met een ander praatje.
Het probleem is dat ik bijv. wat PVV'ers (in ieder geval Wilders) als een "normale' maatschappij ziet, in mijn optiek echt abnormaal is.. dus wie bepaalt nu wat normaal is en wie er dan weg moet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:16 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet mee willen draaien in een normale maatschappij hoef je toch ook niet te forceren om dat wel te doen. Deze oplossing is voor iedereen beter.
Weer fout, dat beleid zou gelden voor alle criminele "buitenlanders", niet alleen voor moslims.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee nee, jij zegt dat het alleen om criminele moslims gaat, een moslim is een moslim, daar kun je niet onderuit.
Dat jij in deze lul praat van Wilders gelooft moet jezelf weten. Maar tientallen miljoenen criminele in Europa die gedeporteerd dienen te worden, tja trek daar zelf je conclusie i.p.v. achter de wartaal van Wilders aan te lopen. Er leven ongeveer 13 miljoen moslims in Europa.
quote:In Europa wonen op dit moment 53,7 miljoen moslims, waarvan 15,9 miljoen binnen de Europese Unie
Vraag maar eens aan wat Australiers wat ze van Libanezen vinden. Neen jongen, gaat nooit werken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:16 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het werkte goed bij Australie.
Waarom zou je niet elk onwenselijk persoon (dus niet alleen moslims) op een eiland dumpen? Ze kunnen daar verder gaan zoals ze zelf willen?
Met beetje geluk kom je 500 jaar later terug en wordt je begroet met een "Goodday Mate".
Waarom alleen criminele "buitenlanders"?? Als ik beroofd wordt door een Nederlander vind ik dat net zo aso en afschuwelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:22 schreef John5 het volgende:
[..]
Weer fout, dat beleid zou gelden voor alle criminele "buitenlanders", niet alleen over moslims.
[..]
Nee, maar die kunnen we niet uitzetten naar hun eigen land, toch? Als mensen hierheen komen, en zich continue misdragen, dan lijkt het me niet meer dan logisch om ze weg te sturen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:24 schreef Injetta het volgende:
[..]
Waarom alleen criminele "buitenlanders"?? Als ik beroofd wordt door een Nederlander vind ik dat net zo aso en afschuwelijk.
Crimineel is crimineel toch?
Of is het zo dat als jij vanavond in elkaar geslagen wordt door een groep Nederlandse stomdronken jongens, je het "normaal" vindt?
Het merendeel van de allochtonen kunnen we ook niet uitzetten omdat die een Nederlands paspoort hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:26 schreef John5 het volgende:
[..]
Nee, maar die kunnen we niet uitzetten naar hun eigen land, toch? Als mensen hierheen komen, en zich continue misdragen, dan lijkt het me niet meer dan logisch om ze weg te sturen.
Hij wil het ze niet verbieden dus.quote:
Onzin. Als je als moslim aan de sharia zou denken, zou je er wat Wilders betreft nog dezelfde dag uit vliegen. Dit soort uitspraken zijn inhoudsloos en wat Wilders onder "de wet" verstaat is ook weer een rekbaar begrip.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:22 schreef John5 het volgende:
[..]
Weer fout, dat beleid zou gelden voor alle criminele "buitenlanders", niet alleen voor moslims.
Waarbij volgens Wilders 'denken aan de Sharia' al geldt als crimineel gedrag...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:22 schreef John5 het volgende:
[..]
Weer fout, dat beleid zou gelden voor alle criminele "buitenlanders", niet alleen voor moslims.
Nee hoor, de interviewer vraagt duidelijk wat er met deze miljoenen moslims moet gebeuren, Geert Wilders citeert zelfs de jihad en Sharia.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:22 schreef John5 het volgende:
[..]
Sorry de EU natuurlijk. Turkije hoort er (nog) niet bij.quote:Ik zou als ik jou was trouwens het verschil eens uitzoeken tussen de EU en Europa.
[..]
Met de vrijheid van meningsuiting heeft-ie het in ieder geval niet hoog op. Wilders past in alle opzichten beter in de landen waar hij zo graag tegen ageren mag.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Hij wil het ze niet verbieden dus.
Precies.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarbij volgens Wilders 'denken aan de Sharia' al geldt als crimineel gedrag...
Ja, je kunt wel aannames blijven maken.. Kom eens met iets wat hij echt gezegd heeft, in plaats van uitspraken die je hem in z'n mond legt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Onzin. Als je als moslim aan de sharia zou denken, zou je er wat Wilders betreft nog dezelfde dag uit vliegen. Dit soort uitspraken zijn inhoudsloos en wat Wilders onder "de wet" verstaat is ook weer een rekbaar begrip.
OK, dus iedereen die hier geboren is, is dan niet uit te zetten??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:26 schreef John5 het volgende:
[..]
Nee, maar die kunnen we niet uitzetten naar hun eigen land, toch? Als mensen hierheen komen, en zich continue misdragen, dan lijkt het me niet meer dan logisch om ze weg te sturen.
Wat sorry de EU? In het filmpje gaat het over Europa.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:29 schreef betyar het volgende:
Sorry de EU natuurlijk. Turkije hoort er (nog) niet bij.
Filmpje 6.31quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:30 schreef John5 het volgende:
[..]
Ja, je kunt wel aannames blijven maken.. Kom eens met iets wat hij echt gezegd heeft, in plaats van uitspraken die je hem in z'n mond legt.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:30 schreef John5 het volgende:
[..]
Ja, je kunt wel aannames blijven maken.. Kom eens met iets wat hij echt gezegd heeft, in plaats van uitspraken die je hem in z'n mond legt.
quote:Wilders heeft 'een heel duidelijke boodschap' voor de moslims in Europa. "Als je je aan de wet houdt, aan onze waarden, dan ben je erg welkom om te blijven en zullen we je zelfs helpen. Maar zo niet, als je een misdaad begaat, als je begint te denken over jihad en sharia, dan is er maar één oplossing: dan sturen we je dezelfde dag nog weg, dan kun je je koffers pakken en we zullen je je nationaliteit ontnemen. Het is een rode lijn: als je die overschrijdt, sturen we je dezelfde dag terug."
Op de herhaalde vraag van de interviewer hoeveel van de moslims in Europa de door Wilders geschetste problemen vertegenwoordigen, zegt hij: 'Miljoenen. Tientallen miljoenen.' Later heeft hij het over 'miljoenen nu' die misdrijven plegen en 'de sharia en het kalifaat' willen.[/b] "En helaas zal dat toenemen als we de immigratie niet stoppen en niet optreden tegen mensen die tegen onze vrije samenleving zijn en zich niet aan onze waarden en de wet houden."
Dan nog. Volgens je eigen bericht zijn er iets van 53 miljoen moslims in Europa. Geloof je echt dat er daarvan tientallen miljoenen crimineel zijn?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:31 schreef John5 het volgende:
[..]
Wat sorry de EU? In het filmpje gaat het over Europa.
Jongen lul toch niet zo je probeert jezelf eruit te lullen. Hij zegt het letterlijk in het interview.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:31 schreef John5 het volgende:
[..]
Wat sorry de EU? In het filmpje gaat het over Europa.
.quote:Maar zo niet, als je een misdaad begaat, als je begint te denken over jihad en sharia, dan is er maar één oplossing: dan sturen we je dezelfde dag nog weg, dan kun je je koffers pakken en we zullen je je nationaliteit ontnemen
Nee hij chanteert enkel maar de VARA.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:37 schreef huhggh het volgende:
On topic:
Boos worden mag iedereen en smakeloos is die tekening zeker, maar hierom een verdere (bijvoorbeeld juridische) stappen ondernemen zou weer te ver gaan.
Gelukkig doet Geert Wilder dit dan ook niet.
Geen problemen mee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee hij chanteert enkel maar de VARA.
Inderdaad, een excuus. Daarmee vat je het mooi samen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:31 schreef Asfyxia het volgende:
Wat zijn "linksen" toch ook dom. Elke keer als je denkt dat ze eindelijk snappen hoe ze ome Geert aan moeten pakken, komt er weer één die hem direct in de kaart speelt. Zo ook nu weer: dit akkefietje geeft Geert een prima excuus om de linkse media te mijden, en terecht.
Kutzooi ik kom er niet op maar er is een film van, dan heb je geen emotie heb je emotie wordt je vastgezet. Hoe heet die film?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:36 schreef Injetta het volgende:
[..]
.
Wauw..... dat is nog eens echte vrijheid!!!! Er moet zelfs een systeem komen waarbij de gedachten van mensen "gelezen" kunnen worden, zodat je zelfs gedachten strafbaar kunt maken!!
Staan voor vrijheid van meningsuiting leidt dus tot totale controle over de gedachten van mensen!!
Tja dat mag. Ik vind het nogal hypocriet van de heer Wilders.quote:
Equilibrium?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Kutzooi ik kom er niet op maar er is een film van, dan heb je geen emotie heb je emotie wordt je vastgezet. Hoe heet die film?
Inderdaad. Een excuus. Een mooi, goed en terecht excuus.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:38 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Inderdaad, een excuus. Daarmee vat je het mooi samen.
Voor censuur moet je in een land als Iran zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:40 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Inderdaad. Een excuus. Een mooi, goed en terecht excuus.
Het zijn soms net gelovigen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:40 schreef Injetta het volgende:
Wat zo triest is dat een geesteszieke paranoïde man, die leidt aan een totaal ontspoord wereldbeeld en in een soort van grootheidswaanzin zichzelf de rol heeft toegedicht om de wereld te redden van die "gevaarlijke, levensgevaarlijke moslims", groepen mensen weet te overtuigen en ze meesleept in die waanbeelden.
Je hebt het nu over Mohammed, neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:40 schreef Injetta het volgende:
Wat zo triest is dat een geesteszieke paranoïde man, die leidt aan een totaal ontspoord wereldbeeld en in een soort van grootheidswaanzin zichzelf de rol heeft toegedicht om de wereld te redden van die "gevaarlijke, levensgevaarlijke Joden", groepen mensen weet te overtuigen en ze meesleept in die waanbeelden.
Die film waar de overheid alles bepaald en de wereld grauw en grijs is zonder enige vorm van blijheid en vermaak?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Kutzooi ik kom er niet op maar er is een film van, dan heb je geen emotie heb je emotie wordt je vastgezet. Hoe heet die film?
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:42 schreef huhggh het volgende:
[..]
Die film waar de overheid alles bepaald en de wereld grauw en grijs is zonder enige vorm van blijheid en vermaak?
Bale is en blijft een goede acteur.
Vergelijk je Wilders nu met Mohammed?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:41 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Mohammed, neem ik aan?
Overduidelijk dat jij het principe van censuur helemaal niet begrijpt. Er zelf voor kiezen om je mond te houden is geen censuur en zal dat gelukkig ook nooit worden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Voor censuur moet je in een land als Iran zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |