Heb je een tijd voor me, kan het zo 123 niet vinden.. Wel hoorde ik deze "Hi have nothing against muslims".. Wat dan ook weer typisch is.quote:
Tja het gaat er ook om dat het juist Wilders is die deze reactie geeft terwijl hij zelf cartoons als dit laat maken,,,quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is het bij een cartoon niet van belang dat deze satirisch is? Dus dat doormiddel van een opzich grappige tekening, er een onderliggende boodschap wordt overgebracht. Ik denk dat we dus we dus wel mogen spreken van een bijzonder mislukte cartoon, ik kan mij niet voorstellen dat iemand dit grappig vind, de vergelijking is ook nog eens weinig orgineel.
Nee, op wilders wel?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Is er al een aanslag geweest op HvV?
Sja, net zoals linksen zomaar politici neerknallen. En moslims dikke filmmakers. Je snapt zelf wel hoe suf het is wat je zelf zegt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, vraag maar aan Herman van Veen. Dat doen PVV-aanhangers niet, hoor...
Hoe is het? Moet ik het ook voorlezen? Of vertalen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:34 schreef John5 het volgende:
[..]
Heb je een tijd voor me, kan het zo 123 niet vinden.. Wel hoorde ik deze "Hi have nothing against muslims".. Wat dan ook weer typisch is.
Graag. Ik vraag je of je een bron hebt, jij gooit een video van 8 minuten naar m'n hoofd..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe is het? Moet ik het ook voorlezen? Of vertalen?
Duh, VARA is behoorlijk rood, hoor!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dit de visie zou zijn van 'links'? of denkt iedereen op rechts zoals een willekeurige PVV-aanhanger roept?
Echt super sneu. Als de telegraaf iets niet plaatst is het censuur en komt er iets wat hem omwelgevallig is dan moet het zo snel mogelijk offlinequote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
HILVERSUM - Francisco van Jole, eindredacteur en oprichter van Joop.nl noemt de uitlatingen van de PVV-leider in een reactie "chantage". Het dreigement dat hij niet naar het debat komt bij Pauw & Witteman als de cartoon niet wordt verwijderd, vindt Van Jole niet kunnen.
"De makers van Pauw & Witteman hebben hier helemaal niks mee te maken." Hij is dan ook niet van plan de cartoon van de site te halen. "Dit is de mening van een opiniemaker en die bieden wij een platform. Dat wil niet zeggen dat wij die mening altijd delen. Het is bedoeld om over te discussiëren."
De eindredacteur zei het verder raar te vinden dat juist een politicus deze cartoon wil verbieden. "Ik snap dat hij boos is, zo'n cartoon is voor niemand leuk om te zien als het over jezelf gaat. Maar het maakt onderdeel uit van het maatschappelijk debat." Volgens hem probeert Wilders hiermee de discussie te smoren.
"Een walgelijke cartoon'', zo laat Wilders eerder vandaag weten. "Hij moet acuut van die website af, anders gaan we aanstaande woensdag niet naar het lijsttrekkersdebat in het VARA-programma Pauw & Witteman.'' In die talkshow staat ook PVV-lijsttrekker voor de Eerste Kamer, Machiel de Graaf, geboekt. Wilders spreekt van 'zieke geesten' bij de VARA.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lders-chantage.dhtml
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:56 schreef ABombali het volgende:
Het grappigste is nog wel dat alle Pvv-aanhangers allemaal redenen gaan verzinnen waarom dit niet mag, en al die Mohammed cartoons etc wel...
En daar begint het al weer. Nergens zegt Wilders Wilders dat de cartoon moet worden verboden. En toch gaat zo direct dit halve forum de eindredacteur napraten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De eindredacteur zei het verder raar te vinden dat juist een politicus deze cartoon wil verbieden.
Tja maar volgens mij is de joop niet bepaald bedoeld als de spreekbuis voor de vara maar als een platform waarop veel mensen hun zooi kwijt kunnen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:45 schreef LeksieKon het volgende:
[..]
Duh, VARA is behoorlijk rood, hoor!
Maar in het rijtje wachtenden voor de douche staan alleen allochtonen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:30 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Euhh... nee. Links (of toch de maker van deze cartoon) denkt vooral dat dit idee van tuigdorpen wat verdacht veel lijkt op andere ideeën uit het verleden,waar voornamelijk dictators dol op waren. Hitler met zijn concentratiekampen en ghetto's, Stalin met zijn kampen in de Goelag, noem het maar op.
Het hoeft niet verboden te worden maar het moet wel zo snel mogelijk offlinequote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:45 schreef John5 het volgende:
[..]
En daar begint het al weer. Nergens zegt Wilders Wilders dat de cartoon moet worden verboden. En toch gaat zo direct dit halve forum de eindredacteur napraten.
Hoe wil je het dan noemen dat Wilders eist dat de cartoon van de site gehaald wordt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:45 schreef John5 het volgende:
[..]
En daar begint het al weer. Nergens zegt Wilders Wilders dat de cartoon moet worden verboden. En toch gaat zo direct dit halve forum de eindredacteur napraten.
Gregorius is in dienst van Wilders?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:34 schreef du_ke het volgende:
Tja het gaat er ook om dat het juist Wilders is die deze reactie geeft terwijl hij zelf cartoons als dit laat maken,,,
Volgens mij kan je bij 2 van de 5 figuren met redelijke zekerheid vaststellen dat het om allochtonen lijkt te gaan. De andere drie zie ik het niet in.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:47 schreef LeksieKon het volgende:
[..]
Maar in het rijtje wachtenden voor de douche staan alleen allochtonen.
Hoeft het andere tuig niet te douchen?
Bij de betreffende cartoons wel. Die heeft hij op verzoek van Wilders gemaakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:48 schreef LeksieKon het volgende:
[..]
Gregorius is in dienst van Wilders?
Dat noem ik een domme eis, vast iets met gemeenschapsgeld enzo. Maar dat doet er weinig toe, weer worden zijn woorden verdraaid.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan noemen dat Wilders eist dat de cartoon van de site gehaald wordt?
Ja, hij is zo zielig, hij wordt zo verkeerd begrepen, he? Hij is een humaan mens, die het beste met iedereen voorheeft, alleen verdraait 'links' continu zijn woorden, zodat hij op een enge, semi-fascistische xenofoob lijkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:49 schreef John5 het volgende:
[..]
Dat noem ik een domme eis, vast iets met gemeenschapsgeld enzo. Maar dat doet er weinig toe, weer worden zijn woorden verdraaid.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:49 schreef John5 het volgende:
[..]
Dat noem ik een domme eis, vast iets met gemeenschapsgeld enzo. Maar dat doet er weinig toe, weer worden zijn woorden verdraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |