Ik snap helemaal dat jij dat niet kunt geloven, maar daar komt het inderdaad wel op neer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, hij is zo zielig, hij wordt zo verkeerd begrepen, he? Hij is een humaan mens, die het beste met iedereen voorheeft, alleen verdraait 'links' continu zijn woorden, zodat hij op een enge, semi-fascistische xenofoob lijkt.
Jesus H. Christ....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:52 schreef John5 het volgende:
[..]
Ik snap helemaal dat jij dat niet kunt geloven, maar daar komt het inderdaad wel op neer.
Vind jij het dan niet raar dat hij bij de ene cartoon roept om censuur en bij de andere juist huilt om censuur?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:52 schreef John5 het volgende:
[..]
Ik snap helemaal dat jij dat niet kunt geloven, maar daar komt het inderdaad wel op neer.
Dat gevoel is wederzijds..quote:
Ontzettend raar. Vrijheid bovenaan zetten en dan gaan huilen over een lullige cartoon is zo raar als je het krijgen kunt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet raar dat hij bij de ene cartoon roept om censuur en bij de andere juist huilt om censuur?
Nee, die jankte niet. De tekenaar zat heel snel in Dachau, dat wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef Trommeldaris het volgende:
Mensen die Wilders met Hitler vergelijken
Alsof Hitler ooit is gaan janken omdat er een strip over hem was.
De complete PVV-fractie strijkt jaarlijks miljoenen euro's aan belastinggeld op. Ik moet dus betalen voor een partij waar ik op kots. Dus wat lul je nou? Joop mag enkel prenten plaatsen waar jij je in kunt vinden?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:45 schreef John5 het volgende:
[..]
En daar begint het al weer. Nergens zegt Wilders Wilders dat de cartoon moet worden verboden. En toch gaat zo direct dit halve forum de eindredacteur napraten.
Tuurlijk, de hele wereld is links. Interviews worden door de linkse terreur zo geknipt en geplakt dat alles wat onze GW (Overigens de letters van mijn postcode en ik ben er beretrots op) zegt uit zijn verband wordt gerukt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, hij is zo zielig, hij wordt zo verkeerd begrepen, he? Hij is een humaan mens, die het beste met iedereen voorheeft, alleen verdraait 'links' continu zijn woorden, zodat hij op een enge, semi-fascistische xenofoob lijkt.
Deense cartoonist ging het om, dat had zelfs jij moeten begrijpenquote:
Eist hij dat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan noemen dat Wilders eist dat de cartoon van de site gehaald wordt?
Hoi paashaas, ik heb me toch nog even door dat filmpje geploeterd, wat voor mij als domme Nederlander vrij moeilijk was. Hij zegt duidelijk dat hij totaal geen problemen heeft met moslims die zich gewoon aan de wetten in dit land houden, dat ze gelijk zijn als ieder ander en zelfs een suffe "we will help you".quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe is het? Moet ik het ook voorlezen? Of vertalen?
Wat lul ik nou? Wat lul jij nou? Heb ik ergens gezegd dat Joop die cartoon niet mag plaatsen? Ze doen maar, het is alleen ietwat smakeloos.. That's it..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De complete PVV-fractie strijkt jaarlijks miljoenen euro's aan belastinggeld op. Ik moet dus betalen voor een partij waar ik op kots. Dus wat lul je nou? Joop mag enkel prenten plaatsen waar jij je in kunt vinden?
Nee, die strips waren er ook helemaal niet. Omdat Hitler een alleenheerser was die in eigen land zo'n cartoonist meteen naar een "tuigdorp" had gestuurd. (En de hoofdredacteur die het geplaatst heeft waarschijnlijk ook.)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef Trommeldaris het volgende:
Mensen die Wilders met Hitler vergelijken
Alsof Hitler ooit is gaan janken omdat er een strip over hem was.
quote:
quote:"Hij moet acuut van die website af, anders gaan we aanstaande woensdag niet naar het lijsttrekkersdebat in het VARA-programma Pauw & Witteman.''
Die strips waren er wel degelijk. Zeker de eerste maanden van zijn bewind en later ook ondergronds.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:04 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee, die strips waren er ook helemaal niet.
Het is eerder dat veel Links georienteerden constant de vergelijking blijven zoeken en maken met Hitler. Buiten proportie. Relativeer het nou maar eens en kijk er wat objectiever naar maar ja dan loopt dit topic natuurlijk minder hard. Ik vind Wilders niet de slimste maar elke vergelijking met Hitler wordt zwaar overdreven, zo kunnen we iedere politicus wel ergens mee associeren. Zelfs Obama kunnen we met Hitler vergelijken gezien de Egypte politiek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Misschien moet Wilders dan eens ophouden voorstellen te doen die op voorstellen van Hitler lijken? Het is maar een idee, hoor.
OK, weer wat bijgeleerd maar je begrijpt mijn punt wel, veronderstel ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die strips waren er wel degelijk. Zeker de eerste maanden van zijn bewind en later ook ondergronds.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Wilders boos over een cartoon, dat kan, dat mag, maar denk niet dat PVV aanhangers nu de maker ervan gaan vermoorden, gillend op straat poppen verbranden en roepen Behead all those who insult GW.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, vraag maar aan Herman van Veen. Dat doen PVV-aanhangers niet, hoor...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Is er al een aanslag geweest op HvV?
quote:
Dat is makkelijk zeggen als jij met geen woord rept over een deense cartoonist en dan dit verkondigt, verdraaien heet zoiets. Zullen we de OP veranderen in "Wilders de opdrachtgever van de deense cartoonist boos om cartoon".quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deense cartoonist ging het om, dat had zelfs jij moeten begrijpen
Deze had ik al verwacht zelfs.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:01 schreef John5 het volgende:
[..]
Hoi paashaas, ik heb me toch nog even door dat filmpje geploeterd, wat voor mij als domme Nederlander vrij moeilijk was. Hij zegt duidelijk dat hij totaal geen problemen heeft met moslims die zich gewoon aan de wetten in dit land houden, dat ze gelijk zijn als ieder ander en zelfs een suffe "we will help you".
Mocht je zelf enkel selectief geshopt hebben uit dat filmpje terwijl je de rest negeerde, zie vanaf 6:10
Face it, je bewering klopt gewoon niet. Je lult lukraak met de massa mee, snaait een bron als bewijs van Youtube welke je zelf maar amper hebt bekeken, en dan kom je nu met een ander praatje.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:10 schreef betyar het volgende:
[..]
En het deporteren van moslims die zich niet gedragen praat het goed?
Misschien moet Wilders eens stoppen met zijn beledigingen. Zoals bv. na een van de grootste natuurrampen van de laatste 50 jaar te spreken over een "tsunami van islamisering". Of een hoofddoek een "kopvod" te noemen. En dan ook beweren dat hij er belasting op wil heffen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:06 schreef kawotski het volgende:
[..]
Het is eerder dat veel Links georienteerden constant de vergelijking blijven zoeken en maken met Hitler. Buiten proportie. Relativeer het nou maar eens en kijk er wat objectiever naar maar ja dan loopt dit topic natuurlijk minder hard. Ik vind Wilders niet de slimste maar elke vergelijking met Hitler wordt zwaar overdreven, zo kunnen we iedere politicus wel ergens mee associeren. Zelfs Obama kunnen we met Hitler vergelijken gezien de Egypte politiek.
Laten we eerlijk zijn, het werkte goed bij Australie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Deze had ik al verwacht zelfs.
Het deporteren van moslims die zich niet gedragen praat het goed?
Maar de Koran vergelijken met Mein Kampf is dan weer vrijheid van meningsuiting.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |