Dat komt omdat iedereen hem wil bekijken, of omdat meneer joop hem meteen maar weer off line haalt?quote:
Kun je uitleggen wat er stond/staat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen hem wil bekijken, of omdat meneer joop hem meteen maar weer off line haalt?
Ik vind dit echt te ver gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef GGMM het volgende:
Site doet het inmiddels. Beetje triest idd, maar laat die mensen lekker quasi-grappig zijn met z'n alle.
Stuk niet kunnen lezen want site doet het niet, maar verder dus eigenlijk precies wat Wilders steeds doet (alleen dan links vervangen met rechts).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik vind dit echt te ver gaan.
Raakt kant nog wal, is beledigend, onterecht, asociaal, ontsproten aan een zieke geindoctrineerde linkse geest.
Ja, maar het gaat maar over Wilders.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik vind dit echt te ver gaan.
Raakt kant nog wal, is beledigend, onterecht, asociaal, ontsproten aan een zieke geindoctrineerde linkse geest.
Wordt-vervolgdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Stuk niet kunnen lezen want site doet het niet,
Geen haartje beter dan de taliban deze manquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Meh, kop afschieten van diegene die dit tekent...
Vrijheid van meningsuiting geldt ineens niet meerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
het is lomp gezegd : een tuigdorp.....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt-vervolgd
Over de plannen van PVV om een 'tuigdorp' op te richten
[ afbeelding ]
volkert had ook vrijheid van meningsuiting toch? of afa die de cp een brandbom stuurde? of al die andere kosto-aanslagen en krakersacties?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting geldt ineens niet meer
Het vergelijken met hitler in zo'n debiele cartoon gaat toch wel echt te ver...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting geldt ineens niet meer
Zie het niet zover komen maar ja maar wie weet wat er onder dat ziekelijke kapsel zich afspeelt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt-vervolgd
Over de plannen van PVV om een 'tuigdorp' op te richten
[ afbeelding ]
Volgens Wilders zijn er anders geen grenzen aan het vrije woord.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:24 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Het vergelijken met hitler in zo'n debiele cartoon gaat toch wel echt te ver...
Je snapt het verschil tussen daden en meningsuiting volgens mij niet zo goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volkert had ook vrijheid van meningsuiting toch? of afa die de cp een brandbom stuurde? of al die andere kosto-aanslagen en krakersacties?
Dat vind jij. Iedereen met een beetje relativeringsvermogen neemt dit gewoon niet serieus en gaat verder met z'n leven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:24 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Het vergelijken met hitler in zo'n debiele cartoon gaat toch wel echt te ver...
ik begrijp heel goed waar valse meningsuitingen toe lijden. jij niet he? de soldaten van links.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen daden en meningsuiting volgens mij niet zo goed.
Euh gast,quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:25 schreef Romanus het volgende:
Extreem links zowel als extreem rechts is fout. Maar zeggen: "zulke vergelijkingen mag je niet maken!" is onzin. Als je zulke vergelijkingen niet KAN maken dan heb je niks geleerd van 7000 jaar (geschreven) geschiedenis van de mens
Ik heb ook nooit gezegd dat Wilders dat gaat of wilt doen. Maar je moet niet vergeten dat het wel kán gebeuren. Van Hitler hadden de meeste het ook nooit gedacht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Euh gast,
Wilders heeft zich nooit schuldig gemaakt aan moord op 5 miljoen mensen.
Hem hiervan betichten/vergelijken, zelfs maar stellen dat hij hetzelfde van plan is is echt absurd.
Tik je nog goed?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volkert had ook vrijheid van meningsuiting toch? of afa die de cp een brandbom stuurde? of al die andere kosto-aanslagen en krakersacties?
er zijn zo veel mensen die een eigen mening hebben , en wat hun goed recht is!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
In dat geval vind je Wilders neem ik aan ook walgelijk? Of meet je met 2 maten?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik begrijp heel goed waar valse meningsuitingen toe lijden. jij niet he? de soldaten van links.
welk forum?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha ik ben blij dat ik 'Plitiek' op dit forum mijd. Wat een debielen zijn hier aanwezig.
ik vind zijn bewoordingen idd erg walgelijk. jij ook neem ik aan? ik geef tenminste nog kritiek op zijn idiote bewoordingen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
In dat geval vind je Wilders neem ik aan ook walgelijk?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind jij. Iedereen met een beetje relativeringsvermogen neemt dit gewoon niet serieus en gaat verder met z'n leven.
Daarop wordt die vergelijking niet gemaakt en dat weet jij ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Euh gast,
Wilders heeft zich nooit schuldig gemaakt aan moord op 5 miljoen mensen.
Hem hiervan betichten/vergelijken, zelfs maar stellen dat hij hetzelfde van plan is is echt absurd.
Tik je nog goed?
mafkees. geef eens toe dat je fout zat en zit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je nu m'n bericht in de quote te editten? Erg kinderachtig.
Daar heb je gedeeltelijk gelijk in.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:28 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat Wilders dat gaat of wilt doen. Maar je moet niet vergeten dat het wel kán gebeuren. Van Hitler hadden de meeste het ook nooit gedacht.
Alleen mensen die niet zo heel slim zijn schelden over het algemeen, maar dat bleek al uit de post die ik had gequote.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mafkees. geef eens toe dat je fout zat en zit.
Ik ben het totaal niet met hem eens, en hij zet aan tot haat van een hele groepering. Dat vind ik gevaarlijk. Maar blijkbaar mag dat allemaal. Prima (eigenlijk niet), maar dan mag dit dus ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind zijn bewoordingen idd erg walgelijk. jij ook neem ik aan? ik geef tenminste nog kritiek op zijn idiote bewoordingen.
ik denk dat links daar mank gaat. telkens weer, telkens weer, telkens weer, telkens weer. joden van toen vergelijken met moslims van nu is ongeveer het domste wat je kunt doen. en is ook schandalig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarop wordt die vergelijking niet gemaakt en dat weet jij ook.
Die vergelijking wordt gebaseerd op de jaren voor de oorlog toen dreef Hitler een wig tussen de joden en de rest van het volk. Daarop wordt Wilders met Hitler vergelijken het uitsluiten van moslims zoals Hitler dat met Joden deed.
pitty the foolquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:03 schreef DeRakker. het volgende:
Links: de rijken worden alleen maar rijker en de armen alleen maar armer![]()
![]()
![]()
Wat heeft wilders gedaan dat hij het verdiende om hier zo afgeschilderd te worden?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
In dat geval vind je Wilders neem ik aan ook walgelijk? Of meet je met 2 maten?
mafkees is erger dan iemand kinderachtig noemen terwijl je zelf de fout maakt en gaat liegen? prima jongen. jij komt er wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen mensen die niet zo heel slim zijn schelden over het algemeen, maar dat bleek al uit de post die ik had gequote.
Iemand die een fout, oftewel typo in dit geval maakt is per definitie kinderachtig? Jij komt er wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mafkees is erger dan iemand kinderachtig noemen terwijl je zelf de fout maakt? prima jongen. jij komt er wel.
Wat uiteindelijk met de joden is gebeurd zal Wilders nooit doen in mijn ogen laat dat duidelijk zijn. Ik heb het slechts over het begin van Hitlers haatcampagne richting de Joden die vergelijk ik met de "haatcampagne" die Wilders in veel lichtere mate voert tegen moslims.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat links daar mank gaat. telkens weer, telkens weer, telkens weer, telkens weer. joden van toen vergelijken met moslims van nu is ongeveer het domste wat je kunt doen.
Hij wilde vrijheid van meningsuiting.. tadaaaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:33 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat heeft wilders gedaan dat hij het verdiende om hier zo afgeschilderd te worden?
Volgens mij heeft hij politiek nog helemaal niets waargemaakt?
Heb je zijn partijprogramma gelezen? ik kon daar niets in vinden over uitroeien, treinen, oosten, kampen etc.
Wat ik wel kon lezen was uitzetten van CRIMINELEN die onze samenleving ondermijnen.
Daar kan een normaal mens niet tegen zijn.
Elk vergelijk gaat mank.
Net zoals er hier geen tsunami van Moslims is, en ook geen massa-immigratie. Als de ene kant een loopje met de werkelijkheid neemt, mag de andere kant dat ook. En het is een cartoon, dus eigenlijk minder schadelijk en verwerpelijk dan als politicus onzin uitkramen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:33 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat heeft wilders gedaan dat hij het verdiende om hier zo afgeschilderd te worden?
Volgens mij heeft hij politiek nog helemaal niets waargemaakt?
Heb je zijn partijprogramma gelezen? ik kon daar niets in vinden over uitroeien, treinen, oosten, kampen etc.
Wat ik wel kon lezen was uitzetten van CRIMINELEN die onze samenleving ondermijnen.
Daar kan een normaal mens niet tegen zijn.
Elk vergelijk gaat mank.
Goochem,quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarop wordt die vergelijking niet gemaakt en dat weet jij ook.
Die vergelijking wordt gebaseerd op de jaren voor de oorlog toen dreef Hitler een wig tussen de joden en de rest van het volk. Daarop wordt Wilders met Hitler vergeleken het uitsluiten van moslims zoals Hitler dat met Joden deed.
hij heeft recht op vrijheid van meningsuiting....... (neerlandse wet)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef linpunt het volgende:
[..]
Hij wilde vrijheid van meningsuiting.. tadaaa
en verder wilde hij etnische registratie, dan is het makkelijker om vervolgens sterretjes, maantjes of visjes uit te delen.
ja, dus niet te vergelijken. wat een onzin hier! links zou beter moeten weten, maar dat doen ze niet omdat ze de oorzaak zijn van alle ellende van nu. direct.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat uiteindelijk met de joden is gebeurd zal Wilders nooit doen in mijn ogen laat dat duidelijk zijn. Ik heb het slechts over het begin van Hitlers haatcampagne richting de Joden die vergelijk ik met de "haatcampagne" die Wilders in veel lichtere mate voert tegen moslims.
Ik ben principieel ook tegen DNA registratie. Gewoon omdat ik andere mensen niet genoeg vertrouw om met zulke informatie om te gaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef prupke het volgende:
[..]
hij heeft recht op vrijheid van meningsuiting....... (neerlandse wet)
Het lijkt er meer op dat andere partijen dat niet durven..... dat is anders...
ik ben niet voor etnische registratie..maar wel bij dna registratie...
De vergelijking slaat inderdaad maar op een paar punten de plank raak.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, dus niet te vergelijken. wat een onzin hier! links zou beter moeten weten, maar dat doen ze niet omdat ze de oorzaak zijn van alle ellende van nu. direct.
links is de jood van toen?
dus de andere partij geeft zijn mening en dan mag het niet..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef prupke het volgende:
[..]
hij heeft recht op vrijheid van meningsuiting....... (neerlandse wet)
Het lijkt er meer op dat andere partijen dat niet durven..... dat is anders...
ik ben niet voor etnische registratie..maar wel bij dna registratie...
Inderdaad die vergelijking loopt mank.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Goochem,
Het gaat in dat plaatje rechtstreeks over een gaskamer, cq, zoals Hitler het noemde "douche".
Er staat daar een figuur met de gestalte en haardracht van Wilders die tuig-mensen met een stok de gaskamers in dirigeert.
Verder gaat ieder vergelijk met moslims verloren.
Gesprekken/ideeën over hoe om te gaan met tuig verdienen het niet om hier met zoiets vergeleken te worden.
Wat een onzin weer. Links is nooit (alleen) aan de macht geweest. Itt rechts, dus als je ergens de rekening wil neerleggen is het bij rechts.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
links zou beter moeten weten, maar dat doen ze niet omdat ze de oorzaak zijn van alle ellende van nu. direct.
even meningsverschil....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Goochem,
Het gaat in dat plaatje rechtstreeks over een gaskamer, cq, zoals Hitler het noemde "douche".
Er staat daar een figuur met de gestalte en haardracht van Wilders die tuig-mensen met een stok de gaskamers in dirigeert.
Verder gaat ieder vergelijk met moslims verloren.
Gesprekken/ideeën over hoe om te gaan met tuig verdienen het niet om hier met zoiets vergeleken te worden.
joden waren erg succesvol in een niet zo goede economische periode. vergelijk dat eens met moslims in europa. en doe dan nog een keer de linkse walgelijke vergelijking.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
De vergelijking slaat inderdaad maar op een paar punten de plank raak.
PVVers die zich gaan gedragen als moslims het is wat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
gedragen pvv'ers zich als moslims? waar baseer jij dat op?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
PVVers die zich gaan gedragen als moslims het is wat.
De manier waarop jij naar links kijkt is duidelijk niet objectief. En gaat niet om de positie van moslims maar de manier waarop Wilders zich opstelt tegen moslims hij respecteert ze voor geen meter.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
joden waren erg succesvol in een niet zo goede economische periode. vergelijk dat eens met moslims in europa. en doe dan nog een keer de linkse walgelijke vergelijking.
links moet nu inbinden anders is het straks echt hommeles.
de andere partijen geven ook wel hun mening...alleen dan zwaar politiek ingedekte mening.....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:41 schreef linpunt het volgende:
[..]
dus de andere partij geeft zijn mening en dan mag het niet..
"ik heb iets gedaan waarvoor ik in de gevangenis moet van de wet.. boehoe, de wet klopt niet en ik heb geen vertrouwen in het rechtssysteem!" /huilhuil.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Het is ook niet helemaal serieus he. Hij zegt de kop afhakken over de man die de Wilders cartoon maakte. Dat zeiden duizenden moslims ook over de Mohammed cartoons.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gedragen pvv'ers zich als moslims? waar baseer jij dat op?
Ik knorde als een varken tijdens het lezen van dit berichtquote:
Als rechts allerlei onzin mag uitkramen weet ik niet waarom links dat ook niet af en toe zou mogen doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
joden waren erg succesvol in een niet zo goede economische periode. vergelijk dat eens met moslims in europa. en doe dan nog een keer de linkse walgelijke vergelijking.
ik kijk naar links zoals ze zich de afgelopen decennia elitair en erg stemmenzoekend gedragen, het lijkt godverdomme wel een religie. ontken dat eens?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
De manier waarop jij naar links kijkt is duidelijk niet objectief. En gaat niet om de positie van moslims maar de manier waarop Wilders zich opstelt tegen moslims hij respecteert ze voor geen meter.
Maar Wilders heeft trouwens ook goede punten in zijn prgeramma maar die zie ik dan weer teniet worden gedaan door achterlijke punten in het partijprogramma als etnische registratie.
Elitair kan ik mij in vinden maar stemmenzoekend is natuurlijk lulkoek van de bovenste plank. Iedere partij is stemmenzoekend daar doen de mensen het namelijk voor zo veel mogelijk zetels dus zoveel mogelijk macht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kijk naar links zoals ze zich de afgelopen decennia elitair en erg stemmenzoekend gedragen, het lijkt godverdomme wel een religie. ontken dat eens?
Cartoons schrijven hihiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit valt net zo onder vrijheidsbeeld van meningsuiting als wat Wilders roept. Ik vind het van beide kampen verwerpelijk wat ze zeggen, maar je moet het wel kunnen zeggen in een vrij land als Nederland. Daarom moeten mensen als TS eens ophouden met zeuren hierover, al helemaal als hij wel achter Wilders staat. Die doet namelijk precies hetzelfde als de mensen die deze cartoon geschreven hebben.
daarom snel die rechtszaak van wilders afhandelen, want t kost klauwen geld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:46 schreef prupke het volgende:
[..]
de andere partijen geven ook wel hun mening...alleen dan zwaar politiek ingedekte mening.....
en dat is dan weer jammer (maar dat is mijn mening daar over)
En heel simpel : als jij iets hebt gedaan wat : foei is en je moet het gevang is... niets huilhuil... + 3 jaar!!
Jaaaaa, iedereen die links stemt is rijk.. en elitair..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kijk naar links zoals ze zich de afgelopen decennia elitair en erg stemmenzoekend gedragen, het lijkt godverdomme wel een religie. ontken dat eens?
volgens mij wil wilders helemaal niemand in de gaskamers duwen. links denkt weer een geestige cartoon/stok te hebben gevonden, waar de meeste links (radicalen) zich wel in kunnen vinden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit valt net zo onder vrijheidsbeeld van meningsuiting als wat Wilders roept. Ik vind het van beide kampen verwerpelijk wat ze zeggen, maar je moet het wel kunnen zeggen in een vrij land als Nederland. Daarom moeten mensen als TS eens ophouden met zeuren hierover, al helemaal als hij wel achter Wilders staat. Die doet namelijk precies hetzelfde als de mensen die deze cartoon geschreven hebben.
Ik zie van rechts niet zulke onzin komen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als rechts allerlei onzin mag uitkramen weet ik niet waarom links dat ook niet af en toe zou mogen doen.
want als 1 persoon die dit tekent en links is, denkt iedereen die links stemt zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij wil wilders helemaal niemand in de gaskamers duwen. links denkt weer een geestige cartoon/stok te hebben gevonden, waar de meeste links (radicalen) zich wel in kunnen vinden.
lekker dom de huidige situatie afspiegelen over de rug van miljoenen joden die vergast zijn om heel andere redenen.
kutlinks
Ik vind dat jij nogal generaliseert.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij wil wilders helemaal niemand in de gaskamers duwen. links denkt weer een geestige cartoon/stok te hebben gevonden, waar de meeste links (radicalen) zich wel in kunnen vinden.
lekker dom de huidige situatie afspiegelen over de rug van miljoenen joden die vergast zijn om heel andere redenen.
kutlinks
Kweeniequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:52 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja als het woordje douche er niet bij gestaan had.... wat dan?
Dat ge cartoons tekent en niet schrijft ofzo.quote:
Ik ben links en heb al een kwartier terug gezegd dat ik nooit denk dat Wilders moslims gaat vermoorden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kutlinks
ik vind dat ook, en nu ben ik zeker ook een linksstemmer omdat ik dit durf te zeggen..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat jij nogal generaliseert.
Waar doet wilders dat? en wat doet hij?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Whahaha!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een tip: ga lekker zo door en je zult een oorlog hebben. ik ben er helemaal klaar voor.![]()
Vond je het ook zo erg toen die Deense cartoonist Mohammed met een bom op zo'n hoofd tekende? Vast niet hè? Lekker hypocriet weer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kutlinks
ja het OM....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:52 schreef linpunt het volgende:
[..]
daarom snel die rechtszaak van wilders afhandelen, want t kost klauwen geld.
[..]
Jaaaaa, iedereen die links stemt is rijk.. en elitair..
Daarom staat de VVD ook bekend als de rijkeluispartij..
De afbeelding van Mohammed als terrorist gebruiken in zijn film.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:55 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waar doet wilders dat? en wat doet hij?
We geven ook te veel geld uit aan useless dingen, laten we maar weer gewoon investeren in onderwijs en zorg.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:55 schreef prupke het volgende:
[..]
ja het OM....
kunnen we dan ook afschaffen van de uitzettingsprocedures van illegalen in nederland?
dat meiske wat al 10 jaar procedeerd om hier te blijven...
alles kost geld....
ik generaliseer? lol. kijk eens naar je linkse partijen. die doen niet anders, want daar halen ze hun domme stemvee vandaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat jij nogal generaliseert.
Dus omdat anderen het doen praat dat goed dat jij het ook doet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik generaliseer? lol. kijk eens naar je linkse partijen. die doen niet anders, want daar halen ze hun domme stemvee vandaan.
Wat hebben linkse partijen met jou te maken? Nogmaals; ik vind dat JIJ nogal generaliseert.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik generaliseer? lol. kijk eens naar je linkse partijen. die doen niet anders, want daar halen ze hun domme stemvee vandaan.
Een reële bedreiging? Er zijn 1 miljoen moslims en het grootste gedeelte is niet extremistisch en dus 15 miljoen niet moslims in Nederland. De kans dat er nog meer kinderen worden verkracht door priesters is veel groter dan dat moslims Nederland overnemen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik zie van rechts niet zulke onzin komen?
De islam is een reële bedreiging voor onze westerse vrijheden. Hoe meer moslims hier hoe erger die dreiging wordt.
Verder loopt de criminaliteit gepleegd door allochtonen hier de spuigaten uit, daar moet gewoon wat aan gebeuren.
In andere landen ben je bijv. al "persona non grata" als je je parkeerbon niet betaalt.
In NL kun je de grootste crimineel zijn je hele leven lang.
Links zal je dan in bescherming nemen en knuffelen.
Zeggen dat het de schuld is van rechts dat deze criminelen geen kans kregen etc.
Discriminatie etc.
Links is gestoord.
religie omschrijven zoals ze zich gedragen erg vinden? waarom? ooit een christen of niet-gelovige zich zien opblazen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vond je het ook zo erg toen die Deense cartoonist Mohammed met een bom op zo'n hoofd tekende? Vast niet hè? Lekker hypocriet weer.
Met jouw kortzichtige, domme en ondoozichtige opmerkingen maak je vooral rechts te schande;)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijk jou simpele ziel zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neh, wij stoppen alleen collectief penissen in kleine jongens.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
religie omschrijven zoals ze zich gedragen erg vinden? waarom? ooit een christen of niet-gelovige zich zien opblazen?
Oh dan zijn cartoons van priesters die kinderen verkrachten ook religie omschrijven zoals het is?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
religie omschrijven zoals ze zich gedragen erg vinden? waarom? ooit een christen of niet-gelovige zich zien opblazen?
Ja, dat is dus precies die rechtse onzin. Nogmaals, er is hier geen sprake van een tsunami van moslims, er is ook geen sprake van massa-immigratie. Er zijn nu ongeveer 0,9 milj mensen die oorsprongelijk uit moslimlanden komen, in 2040 zijn dat er 1,3 milj. Tegen die tijd is ook nog eens een groot deel daarvan niet gelovig. Nou nou, berg je maar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik zie van rechts niet zulke onzin komen?
De islam is een reële bedreiging voor onze westerse vrijheden. Hoe meer moslims hier hoe erger die dreiging wordt.
Verder loopt de criminaliteit gepleegd door allochtonen hier de spuigaten uit, daar moet gewoon wat aan gebeuren.
In andere landen ben je bijv. al "persona non grata" als je je parkeerbon niet betaalt.
In NL kun je de grootste crimineel zijn je hele leven lang.
Links zal je dan in bescherming nemen en knuffelen.
Zeggen dat het de schuld is van rechts dat deze criminelen geen kans kregen etc.
Discriminatie etc.
Links is gestoord.
met mij te maken? ik ben een nationalistische humanist. links moet zich gaan inbinden, anders worden ze straks allemaal kaalgeschoren. mag ook hoor. aan jullie de keus.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat hebben linkse partijen met jou te maken? Nogmaals; ik vind dat JIJ nogal generaliseert.
dat is gewoon humorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Vond je het ook zo erg toen die Deense cartoonist Mohammed met een bom op zo'n hoofd tekende? Vast niet hè? Lekker hypocriet weer.
jezus gast, wat een zwaktebod jegens mijn adres. ik haat religie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:58 schreef linpunt het volgende:
neh, wij stoppen alleen collectief penissen in kleine jongens.
Kaalgeschoren? Trek jij nou de vergelijking hier met de Tweede Wereldoorlog? Want anders snap ik nog minder van dan ik al snap.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met mij te maken? ik ben een nationalistische humanist. links moet zich gaan inbinden, anders worden ze straks allemaal kaalgeschoren. mag ook hoor. aan jullie de keus.
Je verandert weer van onderwerp. Nog één keer dan: Ik vind dat jij generaliseert.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met mij te maken? ik ben een nationalistische humanist. links moet zich gaan inbinden, anders worden ze straks allemaal kaalgeschoren. mag ook hoor. aan jullie de keus.
yup, als het ff kanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:56 schreef linpunt het volgende:
[..]
We geven ook te veel geld uit aan useless dingen, laten we maar weer gewoon investeren in onderwijs en zorg.
Ik hoop het, gewoon voor de mensheid.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:02 schreef Romanus het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat iemand hier heel succesvol trollt
vertel me waarin ik generaliseer. ik heb het over mensen die joop wel ok vinden, mensen die links en moslims wel ok vinden als zij juist pvv-stemmers nazi's vinden etc etc etc.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je verandert weer van onderwerp. Nog één keer dan: Ik vind dat jij generaliseert.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop het, gewoon voor de mensheid.
je brengt het dan heel erg verkeerd. Denk niet dat je een goeie woordvoerder zou worden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vertel me waarin ik generaliseer. ik heb het over mensen die joop wel ok vinden, mensen die links en moslims wel ok vinden als zij juist pvv-stemmers nazi's vinden etc etc etc.
dat terwijl ik helemaal niets heb met het toontje dat wilders aanslaat.
begrijp je nog een beetje het verschil? of komt dat niet door?
Niemand vind hier PVVers nazi's waarschijnlijk die cartoonist ook niet al laat hij dat niet merken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vertel me waarin ik generaliseer. ik heb het over mensen die joop wel ok vinden, mensen die links en moslims wel ok vinden als zij juist pvv-stemmers nazi's vinden etc etc etc.
Jammer idd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik weet dat er ook wel intelligente rechtse mensen zijn waar mee te discussiëren valt, maar mensen als 'zoalshetis' zijn gewoon totaal niet serieus te nemen.
In het bericht wat ik gequote had had je het over links. Niet over de mensen van die website. Zeg dan voortaan: 'Kut Joep.nlquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
who fucking cares? jij? breng jij het dan eens goed. lekker makkelijk he? beetje domzinnig kritiek hebben en wilders afschilderen als een nazi die moslims naar de gaskamer brengt, toch? lachen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
je brengt het dan heel erg verkeerd. Denk niet dat je een goeie woordvoerder zou worden.
En ik vind dat jij zeiktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je verandert weer van onderwerp. Nog één keer dan: Ik vind dat jij generaliseert.
ik zei niet dat hij een nazi was, alleen dat hij mensen in hokjes stopt.. want.. dat doet hij.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
who fucking cares? jij? breng jij het dan eens goed. lekker makkelijk he? beetje domzinnig kritiek hebben en wilders afschilderen als een nazi die moslims naar de gaskamer brengt, toch? lachen!
Stel je linpunt daar nu voor verantwoordelijk?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
who fucking cares? jij? breng jij het dan eens goed. lekker makkelijk he? beetje domzinnig kritiek hebben en wilders afschilderen als een nazi die moslims naar de gaskamer brengt, toch? lachen!
Ik zal je een geheimpje verklappen niet door vertellen aan je pvv vriendjes. Zij heeft die tekening helemaal niet gemaakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Kankerstakkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet om te zeiken hoor : misschien ben jij wel niet geschikt om tussen de regels door te lezenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
je brengt het dan heel erg verkeerd. Denk niet dat je een goeie woordvoerder zou worden.
gast, lees dan eens beter. en links is kut, want ze doen de laatste tijd niet anders. dat zie je ook op fok! het is een tendens. geen toevalligheid.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het bericht wat ik gequote had had je het over links. Niet over de mensen van die website. Zeg dan voortaan: 'Kut Joep.nl' ipv 'Kut links' als dat echt is wat je bedoelt.
Wel uitleggen dat die hokjes spreekwoordelijk zijn en dat je daar geen gaskamers mee bedoelt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik zei niet dat hij een nazi was, alleen dat hij mensen in hokjes stopt.. want.. dat doet hij.
Ga spelen gek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, dat is dus precies die rechtse onzin. Nogmaals, er is hier geen sprake van een tsunami van moslims, er is ook geen sprake van massa-immigratie. Er zijn nu ongeveer 0,9 milj mensen die oorsprongelijk uit moslimlanden komen, in 2040 zijn dat er 1,3 milj. Tegen die tijd is ook nog eens een groot deel daarvan niet gelovig. Nou nou, berg je maar.
De criminaliteit neemt in Nederland trouwens al jaren af. En heeft weinig met een geloof te maken, maar meer met sociale en economische situatie. De VVD en de voorgangers van het CDA hebben destijds besloten lage sociale klassen te importeren. Dat is het probleem, en dat moet je aanpakken. Door banen en participatie.
Het over een kam scheren van groepen mensen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef prupke het volgende:
[..]
En ik vind dat jij zeikt
Stel hem nou eens een duidelijke vraag?
Dit is geen generalisatie.... want ik zeg ik vind.... dus dat is mijn mening...:P
vraag aan jou: wat versta jij onder generalisatie???
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, dus niet te vergelijken. wat een onzin hier! links zou beter moeten weten, maar dat doen ze niet omdat ze de oorzaak zijn van alle ellende van nu. direct.
links is de jood van toen?![]()
stelletje sukkels zijn jullie die niemand anders dulden dan jullie linkse roergangers.
mooie relpy. hiermee laat je zien dat jij het allemaal wel goed begrijpt en mee kan doen in een discussie.quote:
Ik vraag me serieus af waarom jij niet op een normale toon kan discussiëren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga spelen gek.
Ik voel me niet meer thuis in mijn eigen land godverdomme!
Vorig jaar zijn er 150.000 mensen in dit land bijgekomen.
Verder is er dan geen sprake van massaimmigratie he?
Dat de non-productieve manier van leven van moslims geen geld op levert en het daarom maar van de ongelovigen gestolen moet worden (naast 3/4 die aan de uitkering lurkt) is uiteraard ook onzin he?
Het agressieve waar ik steeds mee wordt geconfronteerd als ik moslims tegen kom is ook niet religie gerelateerd he?
De criminaliteit neemt af.... ik haak af, want jij bent blind, doof, achterlijk en gestoord.
het spijt me, maar TS leek me toch echt een gefrustreerde "rechtse" die alle "linkse menschen" wilde bashen. Maar nu moet je alles op FOK! ook met een korreltje zout nemen, dus ook TS eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:08 schreef prupke het volgende:
[..]
niet om te zeiken hoor : misschien ben jij wel niet geschikt om tussen de regels door te lezen
Ik had niet anders verwacht dat dat ik je aandacht zou krijgen met degelijke postquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mooie relpy. hiermee laat je zien dat jij het allemaal wel goed begrijpt en mee kan doen in een discussie.
Heel slim alleen de reacties beantwoorden waar je iets zinnigs op kan terug zeggen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mooie relpy. hiermee laat je zien dat jij het allemaal wel goed begrijpt en mee kan doen in een discussie.
Dat is wel zo makkelijk he? Stel je voor dat iemand die onzin die je hiervoor typte onderuit haalt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
ik haak af, want jij bent blind, doof, achterlijk en gestoord.
Kan je a.u.b bronnen vermelden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga spelen gek.
Dat de non-productieve manier van leven van moslims geen geld op levert en het daarom maar van de ongelovigen gestolen moet worden (naast 3/4 die aan de uitkering lurkt) is uiteraard ook onzin he?
Het agressieve waar ik steeds mee wordt geconfronteerd als ik moslims tegen kom is ook niet religie gerelateerd he?
De criminaliteit neemt af.... ik haak af, want jij bent blind, doof, achterlijk en gestoord.
Laat hem in de waanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel slim alleen de reacties beantwoorden waar je iets zinnigs op kan terug zeggen.
oh, wacht even. jij bent niet van mening dat links alles en iedereen die hier heenkomt toelaat en goedpraat en er ondertussen en idiote hoeveelheid geld gewoon weggevegen wordt door mensen die wel werken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:08 schreef Romanus het volgende:
[..]
Het over een kam scheren van groepen mensen.
[..]
Ik kan, persoonlijk, niet echt zeggen dat ik wat gemerkt heb van die "massaimmigratie" waar ze het de hele tijd over hebben.. het is niet alsof je niet meer normaal over straat kan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga spelen gek.
praat geen poep.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel slim alleen de reacties beantwoorden waar je iets zinnigs op kan terug zeggen.
Of dat er in staat dat je overlast moet veroorzaken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:12 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik kan, persoonlijk, niet echt zeggen dat ik wat gemerkt heb van die "massaimmigratie" waar ze het de hele tijd over hebben.. het is niet alsof je niet meer normaal over straat kan.
En doe niet alsof de koran vertelt dat je de hele dag mag chillen.
Het verbaast mij niets dat jij PVV stemt. Beetje gaan schelden en halve waarheden vertellen. 150.000 erin en 130.000 eruit ja. En criminaliteit neemt af ja, dat wijzen de cijfers gewoon uit. Jouw persoonlijke ervaring is vast heel vervelend voor je, maar zegt natuurlijk niets over het totaal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga spelen gek.
Oh ik praat poep? Als dat zo is ga dan maar eens in op de inhoudelijk reacties.quote:
doe ik al de hele tijd. dat je het niet zo prettig vindt, neemt niet weg dat ik discussies uit de weg ga of afwimpel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik praat poep? Als dat zo is ga dan maar eens in op de inhoudelijk reacties.
Ik woon in Amsterdam Zuid-Oost en ik heb er geen last van. Ik ben dan ook zeer benieuwd waar ze wonen dat ze zo'n vreselijke last hebben van straattuig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:15 schreef linpunt het volgende:
Waar de hell wonen jullie allemaal dat je er zo'n last van hebt? In de Ghetto van de randstad?
Oh okee je gaat de discussie niet uit de weg dat is bewonderenswaardig het kwam op mij in ieder geval zo over. En ik heb je opmerkingen aandachtige gelezen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe ik al de hele tijd. dat je het niet zo prettig vindt, neemt niet weg dat ik discussies uit de weg ga of afwimpel.
lees eens aandachtig en probeer eens een antwoord te geven op mijn opmerkingen. moeilijk? ja! maar ga mij niet afdoen als iemand die geen antwoord geeft ok?
waar de hell woon jij dan? in een provincie waar geen problemen zijn? op een eiland waar je niet de helft van je inkomen mag afstaan aan de overheid terwijl je er agressieve, nauwelijks nederlands sprekende kutpubers voor terugkrijgt? enlighten me.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:15 schreef linpunt het volgende:
Waar de hell wonen jullie allemaal dat je er zo'n last van hebt? In de Ghetto van de randstad?
Dont feed the troll.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:17 schreef pipojansen het volgende:
Ik hoop dat rechts de kutkanker krijgt aan zijn of haar aars.
fixxxedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:17 schreef pipojansen het volgende:
Ik hoop dat Wilders de kutkanker krijgt aan zijn of haar aars.
Ik woonde in Zwolle, vet zielig.. ben als Nederlander lastig gevallen door white trash.. das mijn volkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam Zuid-Oost en ik heb er geen last van. Ik ben dan ook zeer benieuwd waar ze wonen dat ze zo'n vreselijke last hebben van straattuig.
Ik dacht trouwens laatst straattuig te zien maar toen bood die jongen aan om me te helpen met mijn boodschappen. En ja het was Marokkaan.
Ik woon in Amsterdam Zuid-Oost het grootste multi-culti gedeelte van Amsterdam en ik heb nergens last van. Ik heb alleen last van een vervelende Hollandse buurman. En totaal niet van allochtonen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar de hell woon jij dan? in een provincie waar geen problemen zijn? op een eiland waar je niet de helft van je inkomen mag afstaan aan de overheid terwijl je er agressieve, nauwelijks nederlands sprekende kutpubers voor terugkrijgt? enlighten me.
kijk, zo kennen we links weer! heerlijk. lekker met je achtergestelde kutuitkering kankeren op mensen die wel geld verdienen omdat ze zich inzetten voor een fris en leuk nederland.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:17 schreef pipojansen het volgende:
Ik hoop dat rechts de kutkanker krijgt aan zijn of haar aars.
maar.. ik zie mezelf niet als een allochtoon.. maar als mensen me op straat zouden tegenkomen zouden ze me niet per sé als een Nederlander zien.. en das jammer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam Zuid-Oost het grootste multi-culti gedeelte van Amsterdam en ik heb nergens last van. Ik heb alleen last van een vervelende Hollandse buurman. En totaal niet van allochtonen.
White trash > probleem van NLquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:19 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik woonde in Zwolle, vet zielig.. ben als Nederlander lastig gevallen door white trash.. das mijn volk
Maar waar ik nu woon zijn er meer getinte mensen (je weet maar nooit of het een eckte allochtoon is of een kaasje) maar ik heb alleen rillingen als er groepjes staan. En of het nou groepjes Gert-Jannen of Ali's zijn, dat maakt niets uit.
Waarom zie je 1 links persoon als totaal links Nederland?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijk, zo kennen we links weer! heerlijk. lekker met je achtergestelde kutuitkering kan kankeren op mensen die wel geld verdienen omdat ze zich inzetten voor een firs en leuk nederland.
Was niet iedereen gelijk voor de wet? Of gooien we een van de basisregels uit het wetboek zomaar weg?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
White trash > probleem van NL
Licht getint trash > probleem marokko/turkije
M.a.w. eruit trappen dat criminele gespuis.
Proficiat, je bent de enige.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam Zuid-Oost het grootste multi-culti gedeelte van Amsterdam en ik heb nergens last van. Ik heb alleen last van een vervelende Hollandse buurman. En totaal niet van allochtonen.
tuurlijk jongen. mijn surinaamse vriendin komt uit zuid-oost en ze is maar wat blij nu met mij in de pijp te wonen. waar mensen wel werken en iets van hun leven maken, in plaats van handje ophouden en lui de hele dag blowen. met je nederlandse buurman.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijf vooral geloven in die illusie kom eens naast me wonen en dan wil ik je nog eens horen.quote:
Ahum....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:23 schreef Stuurver het volgende:
Die linksmensen kunnen nog steeds niks anders dan nazificeren als ze het ergens niet mee eens zijn. Meer hebben ze gewoon niet in hun repertoir.
Stampvoeten, gillen en adem inhouden. Dat is hun niveau als ze paniekerig worden.
wat doet rechts dan precies zo? werken om die kuttroep van links te voorzien?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:22 schreef BasOne het volgende:
Altijd wel grappig dat lui zopen te zeiken over 'links'.
Dat 'rechts' precies hetzelfde doet hoor je ze niet over
Links staat voor mij voor alles wat fout is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:22 schreef linpunt het volgende:
ik vind een discussie verder prima, maar.. TS moet eigenlijk:
- niet doen alsof iedereen die een andere mening heeft op links stemt
- niet doen alsof er geen middenpartij meer is
- niet doen alsof iedereen die links stemt op uitkering teert en niet werkt.
- niet zichzelf daarna tegenspreken door te zeggen dat links rijk is en elitair is..
Oh hier maken mensen niks van hun leven? Daarom heeft mijn moeder al 27 jaar lang een baan zonder een cent uitkering te ontvangen. Omdat ze niks van haar leven heeft gemaakt en alleen maar blowde. Blijf vooral leven in die illusie van je.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk jongen. mijn surinaamse vriendin komt uit zuid-oost en ze is maar wat blij nu met mij in de pijp te wonen. waar mensen wel werken en iets van hun leven maken, in plaats van handje ophouden en lui de hele dag blowen. met je nederlandse buurman.
Ach TS is een standaard PVV'erquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:22 schreef linpunt het volgende:
ik vind een discussie verder prima, maar.. TS moet eigenlijk:
- niet doen alsof iedereen die een andere mening heeft op links stemt
- niet doen alsof er geen middenpartij meer is
- niet doen alsof iedereen die links stemt op uitkering teert en niet werkt.
- niet zichzelf daarna tegenspreken door te zeggen dat links rijk is en elitair is..
de enige witte man in jouw buurt is het probleem? geef me zijn naam en ik zal eens kijken in hoeverre hij het moet weerstaan tussen al die kutallochtonen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijf vooral geloven in die illusie kom eens naast me wonen en dan wil ik je nog eens horen.
De schuld alleen afschuiven op links, kies maar voor de makkelijke weg.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:25 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Links staat voor mij voor alles wat fout is.
Links staat voor mij gelijk met:
De wereld verbeteren op kosten van anderen.
Dus linksmensen, als jullie de wereld willen verbeteren betaal het lekker zelf.
Laat mij in mijn NL wonen, niet in klein marokko/turkije etc.
De deur moet dicht, NU!
individueel is niet interessant. kijk eens om je heen. de meerderheid is lui, laks en houdt zijn hand op daar. niet gaan lopen nuilen nou.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh hier maken mensen niks van hun leven? Daarom heeft mijn moeder al 27 jaar lang een baan zonder een cent uitkering te ontvangen. Omdat ze niks van haar leven heeft gemaakt en alleen maar blowde. Blijf vooral leven in die illusie van je.
Als je ze allebei is leest in plaats van zijn standpunt gelijk te bestempelen als idioot zou je erachter komen dat die vergelijking helemaal niet zo ver weg ligt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ahum....
Dan neem je Wilders toespraken over het gevaar van de islam, dat de koran hetzelfde is als mein kampf zeker even niet mee.....
Hij is niet de enige witte man en waarschijnlijk niet de enige die overlast veroorzaakt in de buurt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de enige witte man in jouw buurt is het probleem? geef me zijn naam en ik zal eens kijken in hoeverre hij het moet weerstaan tussen al die kutallochtonen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat doet rechts dan precies zo? werken om die kuttroep van links te voorzien?
De islam is nog 1000 keer bedreigender voor de wereld dan Hitler ooit was.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:24 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ahum....
Dan neem je Wilders toespraken over het gevaar van de islam, dat de koran hetzelfde is als mein kampf zeker even niet mee.....
Dat jij de meerderheid kent zeg knap hoor, Ik kom gewoon uit een hardwerkende familie het is net als Nederlanders en zijn luie die profiteren van de zorgstaat Nederland en de anderen die hard werken. Er zijn genoeg allochtonen die bij de laatste categorie horen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
individueel is niet interessant. kijk eens om je heen. de meerderheid is lui, laks en houdt zijn hand op daar. niet gaan lopen nuilen nou.
Zij zegt dat 'links' nazificeert, ik wijs je erop dat rechts dat net zo hard doet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:27 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Als je ze allebei is leest in plaats van zijn standpunt gelijk te bestempelen als idioot zou je erachter komen dat die vergelijking helemaal niet zo ver weg ligt.
nu moet ik even liegen tussen veghel en vucht......quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:26 schreef Tja..1986 het volgende:
Het gekke is, dat er juist in die klote dorpjes in het oosten en zuiden van het land op de PVV wordt gestemd. Terwijl er daar bijna geen moslims wonen. Enkel op basis van rechtse media berichtgeving.
Welk gevaar zie jij de moslims met zich meebrengen. Want ik heb hier alleen dingen gehoord over gevaar maar wat dat inhoud is nog geen woord over gesproken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:28 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De islam is nog 1000 keer bedreigender voor de wereld dan Hitler ooit was.
Waar islam verschijnt dooft het licht.
Steek je islam dus aub waar het daglicht niet schijnt!
Ga toch je rechtsdragende monotone pestkanker geld in je aars steken en daarmee de godvrezende hypocriete teringstreepjespak mee decoreren stuk uitgekankerde cliché-vormende uitschot.quote:kijk, zo kennen we links weer! heerlijk. lekker met je achtergestelde kutuitkering kankeren op mensen die wel geld verdienen omdat ze zich inzetten voor een fris en leuk nederland.
misschien omdat in amsterdam en de rest van de randstad niet meer zoveel autochtonen wonen die op rechts zouden stemmen? omdat links de kanslozen gouden bergen belooft, terwijl er haast niets meer te geven is? en de autochtonen die er wonen het prima naar hun zin hebben, maar straks ook aan de beurt zijn? maar dan is het te laat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:26 schreef Tja..1986 het volgende:
Het gekke is, dat er juist in die klote dorpjes in het oosten en zuiden van het land op de PVV wordt gestemd. Terwijl er daar bijna geen moslims wonen. Enkel op basis van rechtse media berichtgeving.
Ahquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:28 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De islam is nog 1000 keer bedreigender voor de wereld dan Hitler ooit was.
Waar islam verschijnt dooft het licht.
Steek je islam dus aub waar het daglicht niet schijnt!
Nee dat is het niet kijk hier maar eens naar:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:26 schreef Tja..1986 het volgende:
er is geen blinde haat, er moet een rectificatie komen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:28 schreef BasOne het volgende:
[..]
De problemen veroorzaken misschien?
Het was niet "links" die de grenzen open heeft gegooid voor het allochtonen volk.
Het ontgaat je in je blinde haat misschien, maar het waren de rechtse partijen die goedkoop arbeiders-klootjesvolk naar binnen loodsen.
'Links' heeft er alleen voor gezorgd dat datzelfde klootjesvolk dezelfde rechten kreeg als elke ander zoals onder internationale verdragen was vastgelegd.
Dit is gewoon weer onzin, en te weerleggen door gewoon naar de bevolkingsopbouw van de randstad te kijken waar de grote meerderheid nog gewoon blanke Nederlanders zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien omdat in amsterdam en de rest van de randstad niet meer zoveel autochtonen wonen die op rechts zouden stemmen? omdat links de kanslozen gouden bergen belooft, terwijl er haast niets meer te geven is? en de autochtonen die er wonen het prima naar hun zin hebben, maar straks ook aan de beurt zijn? maar dan is het te laat.
Hoewel ik de bewoording anders had gekozen ben ik het eens met de gedachte erachterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:30 schreef pipojansen het volgende:
[..]
Ga toch je rechtsdragende monotone pestkanker geld in je aars steken en daarmee de godvrezende hypocriete teringstreepjespak mee decoreren stuk uitgekankerde cliché-vormende uitschot.
Zelfs een kakdrol is geavenceerder in elkaar gedraaid.
Ja, al gezien. Maar die mensen zijn toch gek? Dus ja, ik vind het gek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is het niet kijk hier maar eens naar:
http://beta.uitzendinggem(...)k-en-ingrid-in-spijk
Dat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hoewel ik de bewoording anders had gekozen ben ik het eens met de gedachte erachter
Waar het met moslims in resulteert is uiteindelijk sharia.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Welk gevaar zie jij de moslims met zich meebrengen. Want ik heb hier alleen dingen gehoord over gevaar maar wat dat inhoud is nog geen woord over gesproken.
Het is makkelijk lullen want we konden niet anders onder internationale verdragen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
er is geen blinde haat, er moet een rectificatie komen.
wat er wel is, is een linkse partij die de gastarbeiders heeft laten blijven en alle familieleden heeft laten overkomen. doe nou niet alsof je dom bent. want jij weet precies dat links nederland dit verschrikkelijke probleem heeft laten groeien. en er nu stemmen uit trekt. lekker makkelijk lullen achteraf he?
gaan we weer. er is in dit geval geen sprake van jaloezie omdat een geloof zo succesvol is, maar omdat een geloof zo onsuccesvol is. alleen maar nemen, niets geven, zo is de islam in nederland. niet westerse allochtonen trekken 40% van alle uitkeringen. en dat voor een groep die volgens links maar klein is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:30 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ah
Steek geloof waar de zon niet schijnt, Ene Adolf H, was er ook zo op gebrand 1 geloof eruit te pikken om de woede van het volk op te richten, terwijl het probleem al het geloof is.
Spoor jij nog een beetje?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:30 schreef pipojansen het volgende:
[..]
Ga toch je rechtsdragende monotone pestkanker geld in je aars steken en daarmee de godvrezende hypocriete teringstreepjespak mee decoreren stuk uitgekankerde cliché-vormende uitschot.
Zelfs een kakdrol is geavenceerder in elkaar gedraaid.
Ik vind ze niet gek zij stemmen volgens logische redenen op de PVV. Niet vanwege de allochtonen haar zoals sommigen in dit topic.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:35 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, al gezien. Maar die mensen zijn toch gek? Dus ja, ik vind het gek.
40% okee kan je dat weerleggen met bronnen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gaan we weer. er is in dit geval geen sprake van jaloezie omdat een geloof zo succesvol is, maar omdat een geloof zo onsuccesvol is. alleen maar nemen, niets geven, zo is de islam in nederland. niet westerse allochtonen trekken 40% van alle uitkeringen. en dat voor een groep die volgens links maar klein is.
dus kap met je domme vergelijkingen.
of wil je graag dat moslims naar de gaskamers worden gebracht?
Hij spoort niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:37 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Spoor jij nog een beetje?
Ik denk van niet.
Misschien moet je ook maar wat cartoons gaan tekenen om tot rust te komen?
Dat heeft trouwens te maken met de mensen die graag macht willen in het geloof.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:35 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waar het met moslims in resulteert is uiteindelijk sharia.
Daar ga jij ook niet blij van worden, 100 garantie.
Kijk verder eens aub het nieuws uit het buitenland...
Overal waar moslims de kop op steken is stront aan de knikker.
Indonesie, thailand, rusland, overal in afrika, middenoosten, nu ook al Europa.
Weg houden hier dat geloof, het enige dat helpt.
Maar de PVV gaat die 'problemen' (wat eigenlijk helemaal geen problemen zijn maar logisch gevolg van in een klein dorp wonen) niet oplossen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind ze niet gek zij stemmen volgens logische redenen op de PVV. Niet vanwege de allochtonen haar zoals sommigen in dit topic.
Nou, kijk naar zwitserland, kon prima.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:37 schreef BasOne het volgende:
[..]
Het is makkelijk lullen want we konden niet anders onder internationale verdragen.
Het probleem begint met het naar binnen halen, als je dat doet moet je je houden aan andere verplichtingen waar je voor getekend hebt.
En wie heeft die lui naar binnen gehaald?
Yup, de VVD en het CDA, de 'rechtse' partijen.
Je kan niet lukraak mensen binnenhalen en ze dan aan de kant schoppen.
40% van de allochtonen trekken een uitkering omdat er nog teveel discriminatie is onder werkgevers.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gaan we weer. er is in dit geval geen sprake van jaloezie omdat een geloof zo succesvol is, maar omdat een geloof zo onsuccesvol is. alleen maar nemen, niets geven, zo is de islam in nederland. niet westerse allochtonen trekken 40% van alle uitkeringen. en dat voor een groep die volgens links maar klein is.
dus kap met je domme vergelijkingen.
Nee maar de PVV is nieuw daar dus vestigen ze daar hun hoop op. Bij de volgende verkiezingen stemmen ze daar niet meer op omdat ook de PVV hun voor loog.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar de PVV gaat die 'problemen' (wat eigenlijk helemaal geen problemen zijn maar logisch gevolg van in een klein dorp wonen) niet oplossen.
kinderbijslag na 2 kinderen afschaffen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:39 schreef Stuurver het volgende:
Ergste is nog dat de meeste moslims ver boven hun stand leven door 6 kinderen te nemen terwijl ze van een uitkering moeten rondkomen.
Daar ben ik het niet volledig mee eens die cijfers liggen niet alleen zo omdat buitenlanders worden gediscrimineerd. Dat is waarschijnlijk de kleinste oorzaak.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:40 schreef BasOne het volgende:
[..]
40% van de allochtonen trekken een uitkering omdat er nog teveel discriminatie is onder werkgevers.
Het maakt geen klap uit of iemand welwillend is alleen al het feit dat het een allochtoon is maakt hem/haar minder aantrekkelijk.
En die discriminatie word er niet beter met dat rechtse tuig.
Het word er ook niet beter op met het allochtonen tuig..
Zwitserland is om te beginnen met hele andere regels begonnen, punt klaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:39 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nou, kijk naar zwitserland, kon prima.
Werk klaar? doei!
Maar nee, links laat ze hier blijven, hun hele fam tot in de 5e graad hierheen halen en dan ontkennen dat er problemen zijn...
Typisch links, je maakt een probleem en geeft anderen daarvan de schuld.
Zijn die anderen het daar niet mee eens, dan zijn het nazi's.
te gek voor woorden.
zijn de zwartekousen uit staphorst blij meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kinderbijslag na 2 kinderen afschaffen.
Want dat doet ook iedere moslim natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:39 schreef Stuurver het volgende:
Ergste is nog dat de meeste moslims ver boven hun stand leven door 6 kinderen te nemen terwijl ze van een uitkering moeten rondkomen.
Het niet eens zijn met Wilders betekent nu dat je een achterlijke linksstemmer bent.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:43 schreef Nikmans het volgende:
Links betekent tegenwoordig 'het niet eens zijn met Wilders'
Ik wil vooruit, niet terug in de tijd, snappie?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:39 schreef linpunt het volgende:
[..]
Dat heeft trouwens te maken met de mensen die graag macht willen in het geloof.
Die moslimlanden hebben een hoog analfabetenpercentage en lopen eeuwen achter, wij hebben hetzelfde meegemaakt met de middeleeuwen.
Wat sommige van onze lieve voorgangers doen is ook niet altijd gezond, wees vooral blij dat iedereen hier in Nederland naar school kan en dan voor zichzelf kan gaan denken. Maar niet alle christenen zijn pedo's.
Altijd maar weer die slachtofferrolquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:40 schreef BasOne het volgende:
[..]
40% van de allochtonen trekken een uitkering omdat er nog teveel discriminatie is onder werkgevers.
Het maakt geen klap uit of iemand welwillend is alleen al het feit dat het een allochtoon is maakt hem/haar minder aantrekkelijk.
Ik vraag het nogmaals hoe bedreigen moslims Nederland?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:44 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik wil vooruit, niet terug in de tijd, snappie?
Daarom moet NL gevrijwaard blijven van moslims.
Hoe meer er hier komen, hoe erger de vrijheid hier wordt beknot.
Vandaar ook de naam PVV.
Hij werkt wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:44 schreef KevinMalone het volgende:
Fok rechts! Links is baas daardoor hebben we artiest bazen zoals Monsif!
Waarom stel je een vraag wanneer je het antwoord al denk te weten? Hypocriet of gewoon dom? Ik denk het laatste, nou ja, zeg maar gewoon allebei.quote:Spoor jij nog een beetje?
Ik denk van niet.
Misschien moet je ook maar wat cartoons gaan tekenen om tot rust te komen?
Je gaat niet terug in de tijd als je moslimkids scholing geeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:44 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik wil vooruit, niet terug in de tijd, snappie?
Daarom moet NL gevrijwaard blijven van moslims.
Hoe meer er hier komen, hoe erger de vrijheid hier wordt beknot.
Vandaar ook de naam PVV.
Als ik jou dagelijks uitscheld en je belaag en je tegenwerk, sla jij dan niet op een gegeven moment terug?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:44 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Altijd maar weer die slachtofferrol
Door 6 kinderen te nemenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag het nogmaals hoe bedreigen moslims Nederland?
er is geen discriminatie. er is een probleem omdat ze te laat komen, helemaal niet komen of niets kunnen vanwege inteelt. en toch een enorme grote bek hebben. denk je werkelijk dat de werkgevers in nederland gek zijn?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:40 schreef BasOne het volgende:
[..]
allochtonen worden ook heel vaak allochtonen genoemd terwijl ze het vaak niet willen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als ik jou dagelijks uitscheld en je belaag en je tegenwerk, sla jij dan niet op een gegeven moment terug?
Allochtonen worden al decennia voor rotte vis uitgemaakt, persoonlijk vind ik het niet vreemd, ook niet wenselijk, dat ze zich gaan verzetten.
Ga nou niet doen als dat zo'n belangrijke factor is. Het komt heus wel voor maar echt niet zo vaak dat het 40% (waarvan het allerminst zeker is dat dat betrouwbare cijfers zijn) dat het zoveel werklozen veroorzaakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als ik jou dagelijks uitscheld en je belaag en je tegenwerk, sla jij dan niet op een gegeven moment terug?
Allochtonen worden al decennia voor rotte vis uitgemaakt, persoonlijk vind ik het niet vreemd, ook niet wenselijk, dat ze zich gaan verzetten.
Flikker toch op man ik ken geen enkele Marokkaan die de sharia wil invoeren, ws weet het grootste gedeelte niet eens wat het inhoudt. De echte klacht hier is extremisme/radicaliseringquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Door 6 kinderen te nemen
Door iedereen te bedreigen/vermoorden die kritiek op hun geloof uit
Door onze verzorgingsstaat uit te buiten
Door niet te taal te spreken
Door de streven naar een Shariah Rechtstaat (dit zijn moslims verplicht volgens de koran)
Door het straatbeeld te verpesten (hoofddoeken anno 2011 is onzin, als hun zo graag in de 7e eeuw willen blijven leven dan doen ze dat maar ergens anders)
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Door 6 kinderen te nemen
Door de streven naar een Shariah Rechtstaat (dit zijn moslims verplicht volgens de koran)
Door het straatbeeld te verpesten (hoofddoeken anno 2011 is onzin, als hun zo graag in de 7e eeuw willen blijven leven dan doen ze dat maar ergens anders)
laten we dan afscheid nemen van die 10% zonder gezeik van links of allochtonen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:49 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hij vraagt hoe moslims ons bedreigen en jij komt met een lijst vooroordelen die voor hooguit 10% van de moslims in Nederland geld
ik vind flog of seagals kapsel lelijk, mogen we dat dan ook gelijk bannen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Door 6 kinderen te nemen
Als de politie, de fucking AIVD en noem maar op dat doen zul je er geen haan naar horen kraaien, maar als het een achterlijke volksmenner is die met kopvoddentaks, ghetto's en patserpolitie aan komt zetten is stoot dat mensen tegen de borst.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laten we dan afsceid nemen van die 10% zonder gezeik van links of allochtonen.
En op een gegeven moment ben je dat zat en haal je uitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
allochtonen worden ook heel vaak allochtonen genoemd terwijl ze het vaak niet willen.
Ik heb er ook geen zin in om constant "chinese" te worden genoemd terwijl ik 1. geen chinees ben en 2. me ontzettend Nederlands voel.
Ik zie er zelf ook als een allochtoon uit en toch heb ik hier nooit last van gehad. Hooguit dat de beveiliging meer op mij let bij winkels zoals de mediamarkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
1. Er zijn weinig moslims met 6 kinderen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Door 6 kinderen te nemen
Die 10% moet gewoon aangepakt worden zoals de wet dat voorschrijft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laten we dan afscheid nemen van die 10% zonder gezeik van links of allochtonen.![]()
we kunnen in plaats van hen wel wat leuke hoogopgeleide allochtonen gebruiken.
Het waren gastarbeiders die hier kwamen werken, lees goed, GAST.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Zwitserland is om te beginnen met hele andere regels begonnen, punt klaar.
Hun hebben van meet af aan al gezegd dat mensen binnen een half jaar werk moesten hebben of anders op moesten zouten, dat hebben 'wij' niet gedaan.
We hebben ze ongelimiteerde vrijheid gegeven.
Dat hebben de 'rechtse' partijen gedaan, gewoon binnen halen zonder voorwaarden.
awh, ik mocht mijn sollicitatiebrief niet inleveren bij een juwelier om daar een bijbaan te claimen omdat ik "geen echte Nederlander" was.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:52 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik zie er zelf ook als een allochtoon uit en toch heb ik hier nooit last van gehad. Hooguit dat de beveiliging meer op mij let bij winkels zoals de mediamarkt.
Ik word zo ziek van die "allochtonen" die gelijk discriminatie schreeuwen als ze iets niet lukt![]()
Als je gebrekkig Nederlands praat en niet de juiste kwalificaties bezit en een autochtone Nederland wel dan is de keuze toch vrij makkelijk? heeft niks met afkomst te maken
Ik zal ook nooit beweren dat er geen problemen zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laten we dan afscheid nemen van die 10% zonder gezeik van links of allochtonen.![]()
we kunnen in plaats van hen wel wat leuke hoogopgeleide allochtonen gebruiken.
Europese unie heeft nieuwe naam gekregen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het waren gastarbeiders die hier kwamen werken, lees goed, GAST.
Een gast gaat normaliter na een x periode weer weg.
Onze inmiddels ongewenste gasten gaan echter nooit meer weg!
Die blijven in een uitkering hangen betaald door henk en ingrid.idd.
Planten zich voort met het tempo van konijnen waardoor er een exponentiële groei ontstaat.
Momenteel komen er dankzij links weer nieuwe "tijdelijke" gasten bij, dit maal uit Polen, Bulgarije, Romenie. etc.
Die lui eindigen hier ook allemaal in achterstandsposities, zullen slecht tot niet integreren en eindigen uiteindelijk aan een uitkering.
Net als alle NL onwerkwillenden.
Moet er dan maar een oorlog komen?
Ik stel voor om NL op te splitsen, in een links en een rechts deel.
Dat links zijn eigen idiote plannen dan maar betaalt.
Doe rechts dat ook.
Nederland is helemaal van de pot gerukt.
Ik voel me niet meer thuis.
En als je een vrome moslim bent die altijd naar de moskee gaat maar ook 60 uur per week werkt en goed Nederlands spreekt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:52 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik zie er zelf ook als een allochtoon uit en toch heb ik hier nooit last van gehad. Hooguit dat de beveiliging meer op mij let bij winkels zoals de mediamarkt.
Ik word zo ziek van die "allochtonen" die gelijk discriminatie schreeuwen als ze iets niet lukt![]()
Als je gebrekkig Nederlands praat en niet de juiste kwalificaties bezit en een autochtone Nederland wel dan is de keuze toch vrij makkelijk? heeft niks met afkomst te maken
Inderdaad, blijf vooral links overal de schuld van geven dat is wel zo makkelijk he dan beseffen dat dit soort gevallen een reeks van fouten zijn van zowel links als rechts.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:54 schreef linpunt het volgende:
[..]
Europese unie heeft nieuwe naam gekregen.
Zij geloven niet dat die er zijn omdat ze een slecht beeld hebben van moslims en niet verder kijken dan dat beeld wat ze kennen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:55 schreef BasOne het volgende:
[..]
En als je een vrome moslim bent die altijd naar de moskee gaat maar ook 60 uur per week werkt en goed Nederlands spreekt?
Niets mis mee toch?
"tijdelijk"quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef skattebaut het volgende:
Momenteel komen er dankzij links weer nieuwe "tijdelijke" gasten bij, dit maal uit Polen, Bulgarije, Romenie. etc.
wat een n=1 opmerking.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef linpunt het volgende:
[..]
awh, ik mocht mijn sollicitatiebrief niet inleveren bij een juwelier om daar een bijbaan te claimen omdat ik "geen echte Nederlander" was.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een n=1 opmerking.
bij de marokkanse slager om de hoek was je waarschijnlijk wel aangenomen, maar dat is te min?
Wat heeft dat laatste er mee te maken? Dat zou je toch ook niet zeggen tegen een allochtone goudsmid?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een n=1 opmerking.
bij de marokkanse slager om de hoek was je waarschijnlijk wel aangenomen, maar dat is te min?
ik heb geen verstand van vlees.. enzo.. wel van sieraden..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een n=1 opmerking.
Laten we vooral dingen niet bij de naam noemen...nee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
allochtonen worden ook heel vaak allochtonen genoemd terwijl ze het vaak niet willen.
Ik heb er ook geen zin in om constant "chinese" te worden genoemd terwijl ik 1. geen chinees ben en 2. me ontzettend Nederlands voel.
Misschien is dat het verschil tussen 'links' en 'rechts', nuances.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij geloven niet dat die er zijn omdat ze een slecht beeld hebben van moslims en niet verder kijken dan dat beeld wat ze kennen.
Die nieuwe generatie bestaat vooral uit Turken waar ik totaal geen probleem mee heb, die volgen vaak het Alevitisme wat een verlichte vorm van islam is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
1. Er zijn weinig moslims met 6 kinderen.
2. Dat is alleen bij een klein gedeelte zo
3. Dat doet een gedeelte wel en een gedeelte draagt bij aan de verzorgingstaat.
4. De nieuwe generatie spreekt gewoon Nederlands bij de oudere generatie is dit inderdaad een probleem.
5. Dat zijn de doorgeslagen extremisten.
6. De nieuwe generatie draagt ze steeds minder.
Roep in de kerk dat God niet bestaat en je wordt van het terrein verwijdert.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:59 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Die nieuwe generatie bestaat vooral uit Turken waar ik totaal geen probleem mee heb, die volgen vaak het Alevitisme wat een verlichte vorm van islam is.
Maar de Marokkaanse gemeenschap voldoet bijna altijd aan 1 van de 6 punten.
Ga maar is naar Rotterdam en roep is dat Allah een kankerhond is en Mohammed smerig varken is. Ik wil wedden dat je binnen 10 seconden een mes tussen je ribben hebt
Ah maar je haalt hier dus wel een schrijnend punt aan, iets waar de heer Wilders dus niets om geeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:59 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Die nieuwe generatie bestaat vooral uit Turken waar ik totaal geen probleem mee heb, die volgen vaak het Alevitisme wat een verlichte vorm van islam is.
Maar de Marokkaanse gemeenschap voldoet bijna altijd aan 1 van de 6 punten.
Ga maar is naar Rotterdam en roep is dat Allah een kankerhond is en Mohammed smerig varken is. Ik wil wedden dat je binnen 10 seconden een mes tussen je ribben hebt
maar de meeste mensen bedoelen met allochtoon: iemand die mijn baan jat en mijn space komt claimen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:58 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Laten we vooral dingen niet bij de naam noemen...nee.
Een allochtoon is geen allochtoon.
Een kat is geen kat
Een hond is geen hond
Zucht.
Die naam is geen Chinees.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:58 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Laten we vooral dingen niet bij de naam noemen...nee.
Een allochtoon is geen allochtoon.
Een kat is geen kat
Een hond is geen hond
Zucht.
Gastquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:53 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het waren gastarbeiders die hier kwamen werken, lees goed, GAST.
Een gast gaat normaliter na een x periode weer weg.
Onze inmiddels ongewenste gasten gaan echter nooit meer weg!
Die blijven in een uitkering hangen betaald door henk en ingrid.idd.
Planten zich voort met het tempo van konijnen waardoor er een exponentiële groei ontstaat.
Die lui eindigen hier ook allemaal in achterstandsposities, zullen slecht tot niet integreren en eindigen uiteindelijk aan een uitkering.
Net als alle NL onwerkwillenden.
Moet er dan maar een oorlog komen?
Ik stel voor om NL op te splitsen, in een links en een rechts deel.
Dat links zijn eigen idiote plannen dan maar betaalt.
Doe rechts dat ook.
Nederland is helemaal van de pot gerukt.
Ik voel me niet meer thuis.
Dat heeft Wilders nooit gezegd, hij heeft altijd kritiek gehad op de Islam als geheelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:01 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ah maar je haalt hier dus wel een schrijnend punt aan, iets waar de heer Wilders dus niets om geeft.
Niet alle Moslims zijn gelijk.
Dat heb ik liever dan een mes tussen mijn ribben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Roep in de kerk dat God niet bestaat en je wordt van het terrein verwijdert.
Nu voel ik me schuldig om dat ik een Chinees uitziende vriend van mij altijd Chinees noem terwijl hij het niet is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
Hij scheert ze over een kam dat is juist wat er fout aan is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:03 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Dat heeft Wilders nooit gezegd, hij heeft altijd kritiek gehad op de Islam als geheel
Nee, nee menneke, Wilders heeft het weldegelijk over moslims gehad en vaak ook, niet alleen over de islam.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:03 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Dat heeft Wilders nooit gezegd, hij heeft altijd kritiek gehad op de Islam als geheel
jij bent een vriend, das iets anders dan iemand die je werk kan geven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu voel ik me schuldig om dat ik een Chinees uitziende vriend van mij altijd Chinees noem terwijl hij het niet is.
Het is ook niet racistisch maar alleen omdat ie dan heel boos gaat roepen dat ie Schots-Surinaams nog wat is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
jij bent een vriend, das iets anders dan iemand die je werk kan geven.
ik heb van beide verstand.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik heb geen verstand van vlees.. enzo.. wel van sieraden..
mhmm.. waar zou ik eerder zijn aangenomen..
volgens mij is dit een prima streven. alhoewel ik voor de vvd stem.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:05 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nee, nee menneke, Wilders heeft het weldegelijk over moslims gehad en vaak ook, niet alleen over de islam.
"Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008
"We moeten de immigratie van moslims stoppen."
Geert Wilders De Limburger, 4 september 2004
"We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen"
Geert Wilders, interview in De Pers, 13 februari 2007
"Ik zou niet graag willen dat een groeiend aantal mensen, wellicht in de toekomst een meerderheid, van de bevolking of van het kabinet uit moslims bestaat".
Geert Wilders, NOVA, 28 februari 2007
Niets Islam.. Moslims.
En zoals je zelf zegt, niet alle Moslims zijn gelijk.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:08 schreef Stuurver het volgende:
Ik had het over Alavieten niet moslims
ja, maar een deel van Nederland denkt nog steeds dat ik useless ben omdat Geert me een linkse hobyist heeft genoemd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook niet racistisch maar alleen omdat ie dan heel boos gaat roepen dat ie Schots-Surinaams nog wat is.
Zulke racisten zijn er maar het merendeel beoordeelt je gewoon op je kwaliteiten.
Jij hebt geen probleem met geloofs discriminatie...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb van beide verstand.
[..]
volgens mij is dit een prima streven. alhoewel ik voor de vvd stem.
ik wil niet dat mensen die in de politiek zitten en dus ook een voorbeeldfunctie hebben qua Nederlands taalgebruik constant woorden gebruiken die niet bestaan of er Engels tussendoor gooien. Boehoe, leven is niet eerlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:10 schreef skattebaut het volgende:
De grote vraag is: willen wij in NL een multiculturele samenleving, ja of nee?
Links zegt duidelijk JA! (op andermans kosten, 200.000.000.000! Euro en stijgende)
De gewone Nederlander, niet werkende in de zieligheidsindustrie (tegenwoordig rechtsextreem genoemd) wil dit niet en is dus tegen multikultie.
Die strijd zet zich ook in alle gelederen van de maatschappij voort.
De hele politieke agenda gaat puntje bij paaltje om stoppen of doorgaan met de massaimmigratie.
Ik heb er als nettobetaler echter nooit om gevraagd.
Ik wil er ook niet aan mee betalen.
Ik wil geen moslimprofiteurs hier.
Ik wil geen grimmige samenleving.
Ik tolereer geen buitenlandse criminelen hier.
Ik wil niet terug naar de middeleeuwen.
Ik wil dat NL vooruit gaat.
Gelul.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Gast
Die Polen komen enkel omdat de rechtse VVD'ers hun badkamer willen laten verbouwen.
In welk land hebben ze wel lopen roepen om een multi-culti samenleving? Die ontstaan nou eenmaal dat is in ieder welvarend land zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:10 schreef skattebaut het volgende:
De grote vraag is: willen wij in NL een multiculturele samenleving, ja of nee?
Links zegt duidelijk JA! (op andermans kosten, 200.000.000.000! Euro en stijgende)
De gewone Nederlander, niet werkende in de zieligheidsindustrie (tegenwoordig rechtsextreem genoemd) wil dit niet en is dus tegen multikultie.
Die strijd zet zich ook in alle gelederen van de maatschappij voort.
De hele politieke agenda gaat puntje bij paaltje om stoppen of doorgaan met de massaimmigratie.
Ik heb er als nettobetaler echter nooit om gevraagd.
Ik wil er ook niet aan mee betalen.
Ik wil geen moslimprofiteurs hier.
Ik wil geen grimmige samenleving.
Ik tolereer geen buitenlandse criminelen hier.
Ik wil niet terug naar de middeleeuwen.
Ik wil dat NL vooruit gaat.
au contraire. geloof doe je maar lekker in je eigen huis. religie is het kwaad van alle volkeren. dat moet maar eens afgelopen zijn. we zijn lang genoeg gegijzeld door mafketels die geen nieuwe stap durven zetten naar een fijnere wereld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:12 schreef BasOne het volgende:
[..]
Jij hebt geen probleem met geloofs discriminatie...
of omdat Polen nu ook met de euro mag betalen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Gelul.
Die komen alleen omdat links de grenzen wagenwijd heeft open gezet.
Die komen alleen omdat links eigen NL paupers in een uitkering laat zitten, levenslang.
Die komen alleen omdat het gelukszoekers zijn, zodra ze hier hun poet bij elkaar geroofd, gestolen en weet ik wat hebben gaan ze terug een huisje bouwen in polen. (niet opgeven uiteraard)
Verder blijven ze hier in een uitkering hangen.
Krijgen dadelijk inburgeringscursus op NL belastinggeld etc.
Aub doe niet zo naïef.
Ga eerst de koran maar eens lezen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:12 schreef BasOne het volgende:
[..]
Jij hebt geen probleem met geloofs discriminatie...
"VVD-staatssecretaris Henk van Hoof van Sociale Zaken wil per 1 mei de Nederlandse grenzen openen voor arbeiders uit Polen en andere nieuwe lidstaten van de Europese Unie"quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Gelul.
Die komen alleen omdat links de grenzen wagenwijd heeft open gezet.
je kan verder trouwens niet echt ruiken wie een diehard moslim is of niet..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:15 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ga eerst de koran maar eens lezen.
Ik word zo ziek van de mensen die moslims verdedigen/beschuldigen zonder eerst de koran te hebben gelezen om zo hun eigen mening te vormen.
Eens, maar in ons leven zal dat niet gebeuren dus zullen we het voor lief moeten nemen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
au contraire. geloof doe je maar lekker in je eigen huis. religie is het kwaad van alle volkeren. dat moet maar eens afgelopen zijn,.
Dat zei Lenin ook en kijk wat er met de Sovjet-Unie is gebeurd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
au contraire. geloof doe je maar lekker in je eigen huis. religie is het kwaad van alle volkeren. dat moet maar eens afgelopen zijn,.
wat maakt het uit? elke moslim gelooft in de absolute waarheid van de koran en hadiths. iets veranderen mag niet en kan niet. dan bespot je namelijk die maangod en ongeletterde kankersoldaat mohamed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
je kan verder trouwens niet echt ruiken wie een diehard moslim is of niet..
De koran laat niet echt veel ruimte over om te kiezen. Je kan hooguit kiezen om de ene passage wel te volgen en de andere niet en dan heb je ook nog fatwa's die nergens op slaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:16 schreef linpunt het volgende:
[..]
je kan verder trouwens niet echt ruiken wie een diehard moslim is of niet..
Lees de Bijbel en de Torah eens, daar ztaan precies dezelfde waanzinnigheden in.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:15 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ga eerst de koran maar eens lezen.
Ik word zo ziek van de mensen die moslims verdedigen/beschuldigen zonder eerst de koran te hebben gelezen om zo hun eigen mening te vormen.
ook weer iets wat een ander heeft gezegd of gedaan als leidraad aannemen geloven dus.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:16 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Dat zei Lenin ook en kijk wat er met de Sovjet-Unie is gebeurd.![]()
Geef mij maar Buddishme/Shinto. Die spelen een secondaire rol in het leven in plaats van primair
Ik probeer je te snappen, helaas kan ik aan geen enkel van je antwoorden ook maar een touw vast knopen....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:13 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik wil niet dat mensen die in de politiek zitten en dus ook een voorbeeldfunctie hebben qua Nederlands taalgebruik constant woorden gebruiken die niet bestaan of er Engels tussendoor gooien. Boehoe, leven is niet eerlijk.
jij gaat het heel moeilijk krijgen met je kankergeloof. misschien kan je beter europa gaan verlaten. nu nog goedschiks.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:20 schreef UncleDolan het volgende:
Kanker rechtsmensen die alle buitenlanders willen vergassen. Krijg AIDS met je blonde homokop. PVV en VVD allemaal kankerjode mongolen.
blijkt t een katholiek te zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij gaat het heel moeilijk krijgen met je kankergeloof. misschien kan je beter europa gaan verlaten. nu nog goedschiks.
Moslims hebben nooit een periode van verlichting gehad, de andere geloven wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
Lees de Bijbel en de Torah eens, daar ztaan precies dezelfde waanzinnigheden in.
EN WAT MAAKT HET EEN KUT UIT WAT ER IN EEN BOEK STAAT.
Het gaat erom hoe iemand het beleeft, niet elke christen houd zich aan de bijbel, niet elke katholiek houd zich aan de bijbel, niet elke jood houd zich aan de letter van de torah en niet elke fucking moslim houd zich aan de letter van de koran.
quote:
Bullshit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:23 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Moslims hebben nooit een periode van verlichting gehad, de andere geloven wel.
Je bent als moslim gedwongen de koran te volgen als je moslim bent. Het is geen keuze want als je kiest om niet de koran te volgen ben je geen moslim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |