quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 02:21 schreef EricOscuro het volgende:Ik probeer het doorgaans wel, proberen om in een discussie enigszins objectief te blijven.
Maar dat is lastig als je dan weer een bash reactie tegenkomt... en voor je het weet zit je weer in de links/ rechts discussie
Ik vind het ook moeilijk hoor op objectief te blijven als er iemand van de tegenpartij een bashreactie geeft.
Maar goed, Ik kan niet eens mijn linkerhand van mijn rechterhand onderscheiden (moet ik echt over nadenken...)
Van de politiek snap ik niet veel en vooral niet als ik een debat bekijk op de tv..
Er word zoveel gesproken zonder dat ze wat zeggen... en dat maakt het voor mij weer moeilijk om een partij te kiezen....
Nu ook met de aankomende stembustoestand op 2 maart geloof ik? voor de provinciale staten...
Ik heb geen idee op wie of wat ik moet stemmen... Het is makkelijk om niet te stemmen, maar dan bereik je ook niets...
Ik vind dat Rutte goede dingen heeft en Wilders ook , en die van de SP hebben ook nog wat punten waar ik het mee eens was de laatste keer dat we moesten stemmen...
Maar hoe kies je dan waarop je gaat stemmen?
(vaak is het voor mij , even heel botweg gezegd: ze lullen naar je oren , maar als puntje bij paaltje komt, kunnen ze niets of willen ze niets doen van wat ze beloofd hebben... )