Oh okee je gaat de discussie niet uit de weg dat is bewonderenswaardig het kwam op mij in ieder geval zo over. En ik heb je opmerkingen aandachtige gelezen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe ik al de hele tijd. dat je het niet zo prettig vindt, neemt niet weg dat ik discussies uit de weg ga of afwimpel.
lees eens aandachtig en probeer eens een antwoord te geven op mijn opmerkingen. moeilijk? ja! maar ga mij niet afdoen als iemand die geen antwoord geeft ok?
waar de hell woon jij dan? in een provincie waar geen problemen zijn? op een eiland waar je niet de helft van je inkomen mag afstaan aan de overheid terwijl je er agressieve, nauwelijks nederlands sprekende kutpubers voor terugkrijgt? enlighten me.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:15 schreef linpunt het volgende:
Waar de hell wonen jullie allemaal dat je er zo'n last van hebt? In de Ghetto van de randstad?
Dont feed the troll.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:17 schreef pipojansen het volgende:
Ik hoop dat rechts de kutkanker krijgt aan zijn of haar aars.
fixxxedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:17 schreef pipojansen het volgende:
Ik hoop dat Wilders de kutkanker krijgt aan zijn of haar aars.
Ik woonde in Zwolle, vet zielig.. ben als Nederlander lastig gevallen door white trash.. das mijn volkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam Zuid-Oost en ik heb er geen last van. Ik ben dan ook zeer benieuwd waar ze wonen dat ze zo'n vreselijke last hebben van straattuig.
Ik dacht trouwens laatst straattuig te zien maar toen bood die jongen aan om me te helpen met mijn boodschappen. En ja het was Marokkaan.
Ik woon in Amsterdam Zuid-Oost het grootste multi-culti gedeelte van Amsterdam en ik heb nergens last van. Ik heb alleen last van een vervelende Hollandse buurman. En totaal niet van allochtonen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar de hell woon jij dan? in een provincie waar geen problemen zijn? op een eiland waar je niet de helft van je inkomen mag afstaan aan de overheid terwijl je er agressieve, nauwelijks nederlands sprekende kutpubers voor terugkrijgt? enlighten me.
kijk, zo kennen we links weer! heerlijk. lekker met je achtergestelde kutuitkering kankeren op mensen die wel geld verdienen omdat ze zich inzetten voor een fris en leuk nederland.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:17 schreef pipojansen het volgende:
Ik hoop dat rechts de kutkanker krijgt aan zijn of haar aars.
maar.. ik zie mezelf niet als een allochtoon.. maar als mensen me op straat zouden tegenkomen zouden ze me niet per sé als een Nederlander zien.. en das jammer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam Zuid-Oost het grootste multi-culti gedeelte van Amsterdam en ik heb nergens last van. Ik heb alleen last van een vervelende Hollandse buurman. En totaal niet van allochtonen.
White trash > probleem van NLquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:19 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik woonde in Zwolle, vet zielig.. ben als Nederlander lastig gevallen door white trash.. das mijn volk
Maar waar ik nu woon zijn er meer getinte mensen (je weet maar nooit of het een eckte allochtoon is of een kaasje) maar ik heb alleen rillingen als er groepjes staan. En of het nou groepjes Gert-Jannen of Ali's zijn, dat maakt niets uit.
Waarom zie je 1 links persoon als totaal links Nederland?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijk, zo kennen we links weer! heerlijk. lekker met je achtergestelde kutuitkering kan kankeren op mensen die wel geld verdienen omdat ze zich inzetten voor een firs en leuk nederland.
Was niet iedereen gelijk voor de wet? Of gooien we een van de basisregels uit het wetboek zomaar weg?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
White trash > probleem van NL
Licht getint trash > probleem marokko/turkije
M.a.w. eruit trappen dat criminele gespuis.
Proficiat, je bent de enige.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam Zuid-Oost het grootste multi-culti gedeelte van Amsterdam en ik heb nergens last van. Ik heb alleen last van een vervelende Hollandse buurman. En totaal niet van allochtonen.
tuurlijk jongen. mijn surinaamse vriendin komt uit zuid-oost en ze is maar wat blij nu met mij in de pijp te wonen. waar mensen wel werken en iets van hun leven maken, in plaats van handje ophouden en lui de hele dag blowen. met je nederlandse buurman.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijf vooral geloven in die illusie kom eens naast me wonen en dan wil ik je nog eens horen.quote:
Ahum....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:23 schreef Stuurver het volgende:
Die linksmensen kunnen nog steeds niks anders dan nazificeren als ze het ergens niet mee eens zijn. Meer hebben ze gewoon niet in hun repertoir.
Stampvoeten, gillen en adem inhouden. Dat is hun niveau als ze paniekerig worden.
wat doet rechts dan precies zo? werken om die kuttroep van links te voorzien?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:22 schreef BasOne het volgende:
Altijd wel grappig dat lui zopen te zeiken over 'links'.
Dat 'rechts' precies hetzelfde doet hoor je ze niet over
Links staat voor mij voor alles wat fout is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:22 schreef linpunt het volgende:
ik vind een discussie verder prima, maar.. TS moet eigenlijk:
- niet doen alsof iedereen die een andere mening heeft op links stemt
- niet doen alsof er geen middenpartij meer is
- niet doen alsof iedereen die links stemt op uitkering teert en niet werkt.
- niet zichzelf daarna tegenspreken door te zeggen dat links rijk is en elitair is..
Oh hier maken mensen niks van hun leven? Daarom heeft mijn moeder al 27 jaar lang een baan zonder een cent uitkering te ontvangen. Omdat ze niks van haar leven heeft gemaakt en alleen maar blowde. Blijf vooral leven in die illusie van je.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk jongen. mijn surinaamse vriendin komt uit zuid-oost en ze is maar wat blij nu met mij in de pijp te wonen. waar mensen wel werken en iets van hun leven maken, in plaats van handje ophouden en lui de hele dag blowen. met je nederlandse buurman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |